Hakutulokset

  1. J

    Cerazette ja kuukautisten poisjäänti?

    Ihan normaalii että menkat voi jäädä pois
  2. J

    Keskustelualue muuttunut

    Milloinkas tämä on saanut uuden näkömuodon? Hyvä että ossaa liikkua saati että muistaa oman tunnuksensa (n)
  3. J

    Kierukka tuntuu kohdussa.

    Tarkistivatko ultralla vielä että kierukka meni oikeaan paikkaan? Jos ei niin pyydä että tarkistavat.
  4. J

    Minne osa rekkautuneista palstalaisista on kadonnu?

    Mie oon ollu aika paljon poissa, kun kahden yrityksen pyörittämisessä mennee oma aikansa.. eikä ole ollut mielenkiintoa.. joskus saatan käydä kurkistamassa mut siihen jääkin.
  5. J

    Hyvää lihapulla- ja lasagnereseptiä kaipaan

    Lasagne 2 rkl voita tai öljyä 400 g nautajauhelihaa 1-2 sipulia noin 4 valkosipulinkynttä 1 prk tomaattimurskaa 1 rkl tomaattipyreetä 1 lihaliemikuutio 1 rkl soijakastiketta mustapippuria (valkosipulia) oreganoa paprikajauhetta (suolaa) Juustokastike: 3-4 rkl voita tai...
  6. J

    Hyvää lihapulla- ja lasagnereseptiä kaipaan

    Äidin lihapullat 1 pieni sipuli 1 rkl voita 1 iso peruna tai 1 dl korppujauhetta 1 1/2 - 2 dl vettä, maitoa tai kermaa 500 g jauhelihaa 1 muna 1 1/2 tl suolaa 1/4 tl mauste- tai valkopippuria (tulisia mausteita jos haluaa) 1. Kuori ja silppua sipuli. 2. Kypsennä se pannussa...
  7. J

    Ammattisi ja autosi?

    Yrittäjä, Nissan Almera -99
  8. J

    Mitä ehkäisypilleri merkkiä käytät/olet käyttänyt?

    Cerazette noin 4 kk, menkkoja ei ole näkynyt. Nuorempana käytin 7,5 vuotta Trikvilar, menkat tuli ajallaan.
  9. J

    Minkä ikäisinä muutitte kotoa pois?

    15-kesäsenä mutsi heitti ulos, muutin mieheni luo..
  10. J

    Miten kannattaa lopettaa pillerit ?

    Mie söisin listan loppuun ja sitten lopettaisin.
  11. J

    Ehkäisypiikistä???

    ohhoh.. onpa hinta sitten noussut kovasti viime näkemästä. Mutta ei kuitenkaan paha hinta ole. Ainoa tuossa on jos se ei käy sulle niin sun pitää kärsiä sen teho.. sitä kun ei voi kesken lopettaa kuten pillerit.. Itse kyllä tykkäsin tuosta kun ei tarttennu joka päivä muistaa, vain merkintä...
  12. J

    Ehkäisypiikistä???

    Itse tykkäsin tästä ehkäisymuodosta. Helppo ja edullinen, 3 kk piikki maksaa jotain 8 euroa nykyään. Ei ollu menkkoja eikä pms-oireita. Ainoa miinus on että aikamoinen hormoonipaukku, aloittaessa miulla 1 kk oli ihan sekaisin piikistä, mutta sitten tasaantui elimistö.
  13. J

    Mirena-kierukasta

    Otin Mirena kierukan vuonna 2011 Uuden Vuoden tietämissä, tämän asenti paikallinen neuvolalääkäri, joten kokemusta laitosta piti olla, laitto koski ihan sikana, yleensä olen näissä rento mutta nyt tuntui että sain puristaa urakalla laidoista kiinni. Särkyä kesti melkein kuukauden ajan, sen...
  14. J

    Jaanpa teille kokemukseni Essure-ehkäisytoimenpiteestä.

    Tänään kävin tuossa toimenpiteessä mutta harakoille mäni, toinen munajohtimista hylki koko toimenpidettä joten jouduimme lopettamaan homman. Tällaistakin voi sattua. Itselläni oli edellisestä leikkauksesta vielä paikat hellänä joten se tuntui vaikka "esilääkitys" oli otettu ajallaan.
  15. J

    Hyviä iltoja

    Mitäs tänne kuuluu? Vai samaa kuin ennekin? :wave:
  16. J

    Minkä verran teillä on joulukoristeita jo esillä? Entä kuusi? Muovinen vai aito? Milloin kuusi

    Ei kuusen kuusta eikä koristeita, eikä varmaankaan tule..
  17. J

    Netanttila + toimitus

    Ehtii ihan hyvin, itelle tuli paketti 3 päivässä.
  18. J

    Ketju jälleenmyyjille!

    Tiedoksi muille jm:lle tai kaupittelijoille! Minulle ei tarvitse lähettää myynti-ilmoituksia tuotteistanne, en ole kiinnostunut, itselleni riittää nämä mitä on. Näihin osoitteisiin en siis halua mitään myynti-ilmoituksia jaana@jaxpe.com sekä jaanuska @ gmail.com Kiitos! TÄMÄ KOSKEE...

Yhteistyössä