Hakutulokset

  1. M

    Marraskuussa 2010 syntyneet <3

    Minäkin voisin siirtyä tänne :) Eli poika syntyi 28.10. rv 38+4, 3530g & 50cm, pipo 37cm. Imetyksessä täälläkin takkuilua, ensin imetän toisesta rinnasta 10-15 min ja toisesta sama ja päälle lisämaitoa 50ml(ennen 70 ml) ja öisin 70-80ml. Napatynkä irtosi 8vrk iässä Masuvaivat alkoi...
  2. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    synnytyskertomus (varmaan vähän sekava, pahoittelen :ashamed:) Torstaina 28.10 klo 5 meni lapsivedet. Ambulanssi saapui 05.30-05.45 aikana. Säännölliset supistukset alkoi 06.30 sairaalassa jolloin hoitsu katto alakerran ja olin 3 cm auki. Synnytyssaliin mut vietiin n. klo 8.00. Yritin nukkua...
  3. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Liongirl mä jouduin just sen takia ambulanssin soittaa koska neuvolas sanottiin että vauva niin korkeella vielä että jos synnytys lähtee käyntiin vesienmenolla niin kylkiasennos ambulanssil. sillon ku soitin synnärille vesienmenosta niin sanoivat että samantien pitää soittaa ambulanssi ja...
  4. M

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Pieni prinssini syntyi rv 38+4 to 28.10 klo. 21.34 mitoin 3530 g 50 cm :heart: En osaa sanoin kuvailla kuinka onnellinen olen tästä lahjasta :heart: Sairaalassa oltiin 5 vrk keltasuuden takia, tiistaina 2.11 päästiin kotiin ja torstaina 4.11 oli kontrolli jolloinka jouduttiin taas jäämään yöksi...
  5. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    HattiVatti Se napakoru on normaalia paljon pidempi ja muovinen eli taipuu hyvin. Hinnaltaan n.20-26 e =) Tervetuloa Binga :wave:
  6. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Multakin löytyy tuo napakoru. 7 vuotta siinä ollu enkä ole ajatellu ottaa sitä pois, pitäis mennä vaan ostaa se raskausajan koru. Ei ole vielä tullut yhtäkään raskausarpea minnekään. =) Maria & pikku Jonne 30+1(30+3)
  7. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Ihania masuja :heart: Onnea BV :flower: Tässä oma masu rv 29+1 sivusta ja edestä
  8. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    JKMS Otin tänään neuvolassa puheeks noi liikkeet, koska mulla vähentyi liikehdintä masussa pari viikkoa sitten ja potkuja en juurikaan enää tunne, lääkäri sano mulle että johtuu kuulemma siitä että masussa ei ole enää yhtä paljon tilaa liikkua ja että on kuulemma normaalia että en potkuja tunne...
  9. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Kaikille uusille tervetuloa :flower: Ensimmäinen neuvolalääkärikäynti takana rv 28+1 Painon muutos: 550g/viikko RR: 101/69 Hb: 110 (viimeks 124, rautaa aletaan täälläkin popsii) Pissa: puhdas Sf-mitta: 28 cm (yläräyrillä mennään) Tarjonta: RT Syke: 130-146 Liikkeet: +...
  10. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Muarille paljon voimia :hug:
  11. M

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Neuvolassa käyty tänään. Sf-mitta on 22 cm ja painoa tullu 130g/viikko :) Täytin paperit kelaa varten ja vein ne. Tulispa pakkaus nopeasti. Me tilattiin tako fast rider basic neon vaunut, olivat alennuksessa, 429 e. Hoitolaukku kuuluu myös vaunuihin. Ja takon Carlo turvakaukalo, varastossa...
  12. M

    Marraskuun muruset 2010 **heinäkuussa**

    Onnittelut kaikille ultrassa käyneille :flower: Mäkään en mitään isyyspakkausta aio väsätä, koska isukki on poissa kuvioista noin vuoden verran. Maanantaina äiti hieman innostui auttamaan mua, niin tilattiin sitten vaunut, turvakaukalo, pinnasänky johon samaa sarjaa oleva hoitopöytä...
  13. M

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Onnittelut Zaijuskalle ja Evenylle poikalupauksista ja Pirtsille tyttölupauksesta, voimia :hug: Onpas paljon poikia tulossa =)
  14. M

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Äitiyspakkauksen aion ottaa kun esikoinen kyseessä myös. BV Onnea poikalupauksesta! =) Sähän olit vielä "varma" että tyttö tulee, miltä nyt tuntuu kun tuleekin poitsu? ;) Maria & pikku Jonne 20+2 (20+4)
  15. M

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Tässä rv 19+2 ja esikoista odottelen :)
  16. M

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Täällä on kans hevosihminen, mä olen viimeks ratsastanut viikolla 16-17 ja sen jälkeen en ole ehtinyt mutta aion jatkossa silloin tällöin käydä ratsastelemassa. Tammani on ollut meillä 8 vuotta joten tiedän erittäin hyvin sen metkut :laugh: Tupakoinnista, en ole pystynyt lopettamaan vielä...
  17. M

    **Marraskuun muruset 2010** kesäkuu

    Heippa kaikille pitkästä aikaa :wave: Pahoittelen etten ole millään jaksanut tänne mitään kirjoitella pitkään aikaan, mutta olen käynyt joka päivä lukemassa juttujanne ;) Synnytys ei vielä tässä vaiheessa pelota mutta aivan varmasti tulee pelottamaan. Ja olen suunnitellut sitä vesi...
  18. M

    **Marraskuun muruset 2010** Toukokuu

    Täällä rakenneultra on 18.6 ja silloin meneillään rv 19+5 Eveny Meilläkin häät vietettiin vuos sit 18.6 :D ja ei kauaa kestäny meijän avioliitto, eilen kävin hakemassa eropaperit :laugh:
  19. M

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    Minä 19 v. ja mieheni 25 v. Mulla oli e-pillerit käytössä, kesäkuussa 2009 jätin pois ja siitä lähtien ollaan yritetty, nyt olen rv 12+3. Eli meni joku 8-9 kk ennenku tärppäs :heart:
  20. M

    MARRASKUUN MURUSET 2010 HUHTIKUUSSA

    katjuska80 Mulla oli sen takia toi varhaisultra siellä, kun ei osattu sano et millä viikolla meen ku kuukautiset oli 3 kuukautta pois ja testit näytti aina vaan negaa mut 2 viikkoa siitä niin plussaa. ;)

Yhteistyössä