Hakutulokset

  1. P

    perhesuhteet (vai onko se perhesiteet) sarjasta kysymys...

    Joo, sai keskenmenon joskus öö.. on siitä jo aikaa, ennen tota adoptiota se nyt ainakin oli.
  2. P

    rippijuhlien tarjoiluista

    Monet rippijuhlat isosenakin kiertäneenä voin listata jotain: -karjalanpiirakoita -voileipäkakkua -kakkua (esim. suklaakakkua tai sitte jotain perus täytekakkua) -mansikoita -kääretorttua -mokkapaloja -jäätelöä -tiikerikakkua tms. kuivakakkua -piirakkaa missä päällä jotain...
  3. P

    Hahah! Törmäsin uuteen typerään sanaväännökseen!!

    No en muuten tiiä mutta ärsyttää kun isovanhemmat puhuu esim. kristityistä ristittyinä ja kaakaosta kaakkaona jne. Siis joo tajuan että noi johtuu tän seudun murteesta (jota kyllä itsekin puhun mutta en noin selkeästi), mutta silti ärsyttää jos joutuu heitä pitkään kuuntelemaan. Ja sitte...
  4. P

    Tytön hymy yltää korvasta korvaan (turhis)

    Söpöä ;). Mutta ei toi Eric Saade mikään hullumpi ihastumisen kohde olekaan, vissiin ihan viisas nuori mies (vaikka ei sillain oo kyllä tullu häntä seurattua)? Eikä pahemman näkönenkään. Mä en harmikseni saanu ikinä nuorempana noita tommosia idolikirjeitä postiin saakka : /. Vaikka...
  5. P

    En voi ymmärtää, mihin tiettyjen artistien suosio perustuu!

    Niin, perustuiskohan se vaikkapa tähän? Voihan olla että jonkun sun mielestä hyvän laulajan ääni on sitten taas mun mielestä aivan kaamea.
  6. P

    Ärsyttää, kun tuo 5v on sellainen kiukkupussi ja mököttäjä, ettei pystytä edes antamaan 7v:lle uutta puhelinta!

    Ja, toi kosketusnäyttö voi kuitenkin mennä aika herkästi rikki : /. Tai ei kai hyvän puhelimen tietystikään kuulu normaalissa käytössä kovin helposti mennä rikki, mutta muistaako 7 vuotias aina varoa, kun siinä on kuitenkin se koko etuosa sitten lasia? Ja joo nykyään oikeestaan kaikissa...
  7. P

    Siis onko kellään muulla näin p*ska suuntavaisto?! :O

    Jaaaa.... no, mun piti kerran ala-asteikäisenä(?) käydä kaverin luona kylässä. Olin siis käyny tällä kaverilla jo monta kertaa aikasemminkin, ja matkaa oli varmaan 700m (?), mutta pakko oli kääntyä takasin kysymään äitiltä, kun en ollu varma että oliko se talo sittenkään se mikä luulin (enkä...
  8. P

    Mitä tarjottavaa lastenleikki kekkereille?

    -keksit -pienet karjalanpiirakat -lihapullat? -pikkupullat
  9. P

    voiko 17v jäädä kotiin hoitamaan neljää pienempää sisarustaan viikonlopuksi..

    :O. Tiesitkö että esim. mll:n hoitajaksi voi päästä 16-vuotiaana? Vaikka ei kyllä yövahdiksi (työajan pitää loppua viim. 23.00).... Mutta, kyllä mäkin miettisin moneen kertaan onko tossa liikaa vastuuta. Toki ihmisiä on erilaisia, ja siskoista kyse joten on tottunut jo heihin, mutta toisaalta...
  10. P

    Onko sinusta outoa jos opettaja vaihtaa sukunimeä kesäloman aikana eikä mitenkään mainitse asiasta oppilaille?

    Ei ole. Toki se uusi sukunimi voi olla hyvä mainita oppilaille, mutta ei ole pakko kertoa vaihtumisen syitä.
  11. P

    Onko päivystävässä päiväkodissa aina samat hoitajat heinäkuun?

    No ei ainakaan päivittäin vaihdu. Ite olin yhtenä kesänä kesätöissä päiväkodissa, jossa oli päivystys. Sinä aikana meidän ryhmästä vaihtoi yksi toiseen ryhmään, yksi lähti kokonaan pois ja yksi tuli tilalle. Muuten pysyi ainakin meidän ryhmän hoitajat samoina, ja niin pysyi aikalailla...
  12. P

    Olipas taas paljon auringossa palaneita lapsia liikkeellä:(

    No huh :O. Itsekään en ole oikeestaan ikinä palanu (muutaman kerran olkapäät kärähtäny ja kerran ranskassa alko posket punottaa, kun pilvisen aamupäivän jälkeen alkokin aurinko paistaa aikas kuumastikin), enkä sen takia usein jaksa/muista itseäni rasvailla (jos otan aurinkoa, niin sillon saatan...
  13. P

    voi herrajumala tuota linnanmäen toimitusjohtajaa!

    Ite ajattelin joskus että sinne vois hakea kesätöihin, mutta sitte ku luin netistä niitä kommentteja, niin joo, eipä tehnytkään enää mieli sinne. Senkin jälkeen siellä on tosin tullut käytyä, mutta kyllä pisti kummastuttamaan ton ukon käytös ja etenkin kun käski sammuttaa koko kameran jne....
  14. P

    Pitääkö helkkari lapsen kyykkäristä tehdä numeroa (turha)

    Näin. Mullekin tuli kerran kun olin vahtimassa erästä poikaa, niin tilanne missä oltiin lähdetty kauemmas puistoon (no on sinne ainaki ½km matkaa - eli pojan vauhtia kun käveltiin, niin kesti 15 minuutista ylöspäin? kävellä sinne), kun hälle tuli sitten hätä. No enkai mä alkanut sitä nyt...
  15. P

    Onko täällä forssalaisia(lähiymp) joilla kristallilapsi/set?

    Pelastavatko kristallilapset maailman? - MTV3.fi - Helmi - Kuudes aisti
  16. P

    Millaisista syistä tiedät lasten jääneen tuplaamaan eskarin?

    No ei tuplannut, mutta meni vuotta myöhemmin kouluun, ja kävi sen. Muuten ei olis siis käyny ollenkaan, kuten en minäkään (oltiin molemmat koulu-ikäisiks saakka pph:lla ja seurakunnan kerhossa). Syntyi ihan vuoden lopussa, ennustettiin oppimisvaikeuksia koulussa (ja olihan sillä myöhemmin...
  17. P

    Mitä kaikkea sinä pakkaisit mukaan viikon mökkilomalle?

    lautapelejä/pelikortit, vaatteita, mahd. kirjoja mitä lukea, ristikkolehden, itikkavoidetta (siis sitä mitä laitetaan hyttysten ym. puremiin), kännykän (joo en oo mikään luuri 24/7 korvassa kiinni lomallakin, mutta on se ihan hyödyllinen kapine). Hygieniatarvikkeet ja hiusharjan (sekä pompulan...
  18. P

    Työssä käyvät äidit. Minkälaiset säännöt ja rajoitukset teillä on kavereiden suhteen?

    Meillä oli sillon kun me oltiin pieniä niin sillain, että meille ei saanu tulla kukaan ilman lupaa. Paitsi mulla kun oli (yksi) "bestis", niin eipä äiti ja iskä siitä mitään sanoneet, vaikka me oltiin täällä välillä ilman erilupiakin koulun jälkeen tekemässä läksyjä ym. (jos äiti ja iskä ei...
  19. P

    Hajumuisti. Mitä teillä tulee mieleen erilaisista tuoksuista?

    aijuu, ja märästä/juuri leikatusta ruohosta tulee mieleen ku joskus pienenä jo aamusta pingoin pikkusiskon kanssa pihalle leikkimään, eikä missään näkynyt vielä ketään muita (paitsi viereisessä puistossa oli hoitoloapsia hoitotäteineen) =D. Sillon vielä jotenki ihmeellisesti sain itteni aikasin...
  20. P

    Hajumuisti. Mitä teillä tulee mieleen erilaisista tuoksuista?

    hmmmn.... no eilen haistoin jotain äidin hajuvettä, ja mulle tuli heti mieleen laivan hajuvesikauppa :D. Sitte joskus haistoin jotain hajuvettä, mistä tuli ihan mieleen mun äidin äiti (tuoksuu ihan samalle, ei siis mitenkään erityisesti hyvälle/pahalle, vaan mun mummolle =D).

Yhteistyössä