Hakutulokset

  1. S

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Hei! Saako vielä liittyä joukkoon kirjavaan? :) R-testi näytti hentoista plussaa eilen ja olo on aika sekava... La laskureiden mukaan 30.11. Vauva on kolmas lapsi, ennestään meillä 4,5 v tyttö ja 2,5v poika. Vauvaa kyllä suunniteltiin, mutta pikaisella tilausajallaan pääsi yllättämään. ;)
  2. S

    Miksei kiharoiden teko suoristusraudalla vaan onnistu?

    Pari tuntia?? :O Voin kuvitella, että mulla olisi rauta lentänyt seinään jo vartin jälkeen... En mäkään osaa, se on vaikeeta! Suosittelen lämpörullia.
  3. S

    Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

    Vainko kaksi? No sanon kuitenkin neljä: Anatolia, Madicken, Turkilmas ja Björn. :heart: Mahtavia tyyppejä! Toki on paaaaaljon muitakin, mutta tämä nelikko tulee nyt ekana mieleen.
  4. S

    iltanaurut :D

    Aatami ja Eeva olivat miltei valmiina, kun Jumala kaiveli luomislaatikkoa: "Täällä on vielä pari asiaa jäljellä. Ensimmäisenä on kikkeli. " "Minulle, minulle!!" huusi Aatami! Saatuaan vehkeen hän heilutteli sitä, juoksi nauttien ilmavirrasta ja liikkeestä. Hän pissasi kuviota hiekkaan ja nauroi...
  5. S

    Miten Björn tekee tuon kerrasta toiseen?

    Veikkaan, että kukaan ei oikein tiedä milloin Björn on tosissaan ja milloin provoilee vaan tahallaan... :D
  6. S

    Hämmästyttävä kesäleiriohjaaja...

    No mutta jos niiden välillä olisi jotain sopimatonta, eikö ne muut ohjaajat huomioisi sitä jotenkin..? Eli jos kehtaavat julkisesti ihan esiintyä noin, niin ei siinä varmaan sen kummemasta ole kyse...
  7. S

    Minkä kokoisia teidän 1-vuotiaat on olleet?

    Mun ensi viikolla 1v poika on 75,5cm ja 8,8kg. :)
  8. S

    lento kotimaassa, tarvitseeko lapsi passia?

    Anna kun arvaan, blueone? Eka ja vika kerta kun sitä yhtiötä käytettiin viime talvena, juurikin noiden asioiden takia. Ei saanut mistään kunnollista vastausta siihen, tarviiko 2,5-vuotias kotimaan lennolla passin vaiko ei. Heidän omasta asiakaspalvelustaan annettiin 3 erilaista vastausta -...
  9. S

    Jos saan 22kg painosta veke 11.11.11 mennessä, niin tuo ukkeli menee kanssani naimisiin...

    Tota.. sori mut :x Ei kuulosta kivalta teidän suhde.
  10. S

    Onko kukaan vaihtanut rumaa puolisoa?

    Ootko sä se sama tyyppi, joka on tehnyt tästä aiheesta jo vaikka miten monta avausta?
  11. S

    Hyi ku kamala toi Cesar Millan! Koirakuiskaaja

    Kuka on se kolmas koirakouluttaja, ei tää cesar, ei se nainen vaan se sellainen pitkä, luihun näköinen, liimatukkainen mies? Sen koirankoulutusohjelma tuli jokin aikaa sitten kolmoselta tai neloselta. Se on musta ylivoimaisesti pahin, suorastaan karmivan julma tyyppi!!! :kieh:
  12. S

    G: Perunavelli vai Makaronivelli?

    No mä oon seuraavaa vuosikymmentä, mutta ilmeisesti vanhat herkut ovat säilyttäneet hohtonsa läpi vuosikymmenten... :D
  13. S

    G: Perunavelli vai Makaronivelli?

    Tänks! Pitääpä kokeilla tolle omalle makaroni-fani-tytölle joskus... :)
  14. S

    G: Perunavelli vai Makaronivelli?

    Nyt on pakko kysyä teidän ikää? sama kaurahiutalemössö oli munkin suosikki, liekö niitä tehty samoilla vuosikymmenillä..!:D
  15. S

    G: Perunavelli vai Makaronivelli?

    Sama juttu, ikinä en ole kuullutkaan perunavellistä, mutta makaronivelliä teki mummi aina kun olin pieni! Mutta osaako joku neuvoa mua - miten se tehdään??? Makaronivelli siis? :ashamed:
  16. S

    Kotivakuutus ja trampoliini

    Tosiaan, mikä yhtiö? Ja miten ne sai tietää teidän trampoliinista???
  17. S

    Lueskelin tuota SodaStream mainosta. "kallista" litkua

    Meillä on soda stream, mutta käytetäänkin sitä lähinnä vichy-veden tekemiseen.. toisin sanoen noita uuteita ei juurikaan olla ostettu (yksi pullo joskus kokeiltu). Kyllä siinä säästää kun ei tarvi kaupasta vichyä ostaa...
  18. S

    se selviää elämässä joka itse on hyväosainen tai jolla on kavereina näitä hyväosaisia!

    Peesaan Anatoliaa täydellisesti tässä keskustelussa.. (kuten monessa muussakin keskustelussa.. ;) ) Kyllä me itse valintamme tehdään tässä elämässä.
  19. S

    Onko paikalla refluksi vauvojen äitejä???

    Hei, täällä yksi refluksivauvan äiti. Meillä syötiin Losecia 2kk iästä alkaen ja lopetettiin lääkitys 6kk iässä. Meillä lopetus onnistui kerralla, eli oireet eivät enää palanneet vaikka lääkkeen jätti ottamatta. Mutta ohje oli, että jos oireet palaa, niin lääkitys takaisin ja uusi lopetusyritys...

Yhteistyössä