Hakutulokset

  1. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Heippa!Täällä tuli lähtö äippäpolille tarkistus käynnille.Liikkeet vähentyny lauantaista alkaen,eilen varsinkin liikkeiden suhteen oli tosi vaatimaton päivä:OTänään sitten soittelin neuvolaan ja sain lähetteen.Neuvolassa kylläkin sydänäänet kuulu mutta silti sanoivat että olis hyvä tarkistaa kun...
  2. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Moikka kaikille ja onnea ihanista ultra kuulumisista,erityisesti kaktuspiikille:hug: pienisieni mulla on ollu myös samanlaisia tuntemuksia ja oonkin ollu nyt putkeen saikulla jo neljättä viikkoa :/ Neuvolantäti kyllä rauhotteli ja sano että saattaa vaan olla nyt tämmönen vaihe että niitä...
  3. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Huomenta kaikille :) kaktuspiikki kun kyselit noista rautalisistä niin ite syön obsidania.Pitäis olla mukamas hellempi vatsalle mutta tiijä tuota sitten.Myös retafer on kokeiltu eikä sekään kyllä minkäänlaisia mahavaivoja aiheuttanut ainakaan mulle.Riippuu varmasti ihmisestä.Mäkin...
  4. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Jo pisemmän aikaa on tullu luettua näitä viestejä ja nyt aattelin sit vihdoin ja viimein uskaltautua itekin jotain pientä naputtelemaan.Tänään siis viikot 22+0,aika mennyt tähän asti kyllä hurjan nopeesti.Tuntuu että vastahan pieni ilmotti tulostaan ja nyt ollaan jo yli puolenvälin :)...
  5. A

    Syyskuun Söpöliinit 2012 *Toukokuussa*

    Täällä olis yks matti myöhänen joka listalle halajaisi :) LA 10.9,ikä 23,kolmas tuloillaan ja synnytyssairaala KSKS :)
  6. A

    Jyväs- tai Ääneseutu!

    Täällä olis 23 v äippä ja kaksi pientä tyttöä.Vanhempi 4,5 v ja nuorempi 2v9kk :)
  7. A

    Saarijärvellä odottavia äitejä? :o)

    Täällä =)
  8. A

    uusia ystäviä :)

    hei vaan :) Kiitti mukavasta vastauksesta,olis ehdottomasti kiva kirjoitella enemmänkin ja tutustua paremmin :) laitan yksityisviestinä sulle mun sähköposti osotteen tulemaan.Kirjoittele kun ehdit :)
  9. A

    ystäviä? :)

    Täällä kaipaisi uusia ystäviä mamma 23 v keski-suomesta :) mulla tytöt 4 ja 2 v sekä pieni enkelivauva.Iälläsi tms. ei ole minulle väliä,kunhan olet hyvää juttuseuraa :)
  10. A

    Älä äiti itke

    Todella kaunis runo.Myös minulla tuli itku tätä lukiessa.Itse menetin lapseni raskausviikolla 17 viime maaliskuussa.Jollain hassulla tavalla tämän runon lukeminen lohdutti minua kovasti vaikka kipu nousikin pintaan.Kiitos siis sinulle kauniista runosta ja voimia :hug:
  11. A

    keskenmeno viikoilla 17+6, lapsivettä tihkui ja ei otettu päivystyksestä seurantaan......

    oon tosi pahoillani sun menetyksestä :( Itse menetin lapseni viime maaliskuussa raskaus vkolla 17.Toipuminen on ollut raskasta ja jatkuu vieläkin..Olisinkin kaivannut jota kuta jonka kanssa jakaa näitä tunteita ja ajatuksia koska lapseni isästä ei tähän ollut.Jos haluat kirjotella ja vaihtaa...
  12. A

    uusia ystäviä :)

    Moikka! Täällä olis 23 v kahden pienen tytön äiti vailla kavereita :) Lapset 4 v ja 2v7kk :)
  13. A

    FACEBOOK-kamuja 2 pojan äidille :)

    moikka!täällä olis yks mamma 23 v myös vailla uusia kavereita :) lapset 4v ja 2v7kk :)
  14. A

    juttukaveria vailla!

    mistä päin keski-suomea olet? :) itse oon saarijärveltä,miehen perässä tänne muuttanut ja 4 vuotta täällä asunut.alunperin jkl:stä kotoisin.jos oot kiinnostunu kirjottelemaan enemmänkin s.postilla,etanapostilla tai ihan kuinka vaan niin pistä lisää viestiä :) olis kiva kuulla susta/sun perheestä...
  15. A

    juttukaveria vailla!

    Tämä mamma olis vailla sähköposti ja/tai etanaposti kaveria =) Itse olen keski-suomesta ja mulla lapset 3 v ja 1 v :heart: molemmat tyttöjä
  16. A

    Minkäikäinen kun sait lapsia???

    itse oon 21 v(loppuvuodesta täytän 22),esikoinen syntyi maaliskuussa 2007 ja toinen tammikuussa 2009 :heart:
  17. A

    88 vuoden mammat

    täällä yks 88 äiti keski-suomesta vailla sähköposti ja/tai etanaposti kaveria =) lapset 3 vee ja 1 vee,molemmat tyttöjä :heart:

Yhteistyössä