Hakutulokset

  1. Ä

    Poltin sitten huomiset sapuskat :/

    :hug: toivottavasti ei mennyt pilalle kokonaan, mulla itellä kärähti pari päivää sitten nuudellit kattilaan jumituin puhelimeen ja kun vesi loppui kattilasta ja siihen havahduin kun alkoi käry haisemaan no ne ainakin meni pilalle sillä ottivat sen hirvittävän käryn maun itseensä e
  2. Ä

    Kuukautiset myöhässä, mutta ei raskaana ??

    Joskus voi aiheuttaa myöhästymisen Stressi, rankka dieetti tai treenaaminen
  3. Ä

    Tytot on tytoille susia

    Alkaako koulujen lomat noin eriaikoina ymmärsin että kaikissa kouluissa suomessa oli vika koulu pv 5.6 vai asutteko te ulkomailla silloin voisi olla eri ajat :( inhoittavaa käytöstä kaverilta mutta tsemppiä tytölle ja iso :hug:
  4. Ä

    ou, hävitin miehen sormuksen.

    :hug: varmaan totuuden kertominen olisi hyvä juttu sillä voihan olla ettei se sormus löydy enää. Miksi pitkitää juttua ja ainahan voi uuden sormuksen ostaa mutta eihän se tietenkään korvaa entisen sormuksen tunnearvoa jos se oli tärkeä esim vihki, kihlasormus tai saatu lahjaksi merkkipäivänä :hug:
  5. Ä

    Miten saan selville onko ystavani elossa?

    Väestörekisterin osoitepalvelusta on mahdollista nimellä kysyä missä hänen isä nykyään asuu jos saman nimisiä paljon helpottaa jos muistat ystäväsi isän vanhan osoitteen
  6. Ä

    Kuka täällä oli se, jolla on jotain ennustajan kykyjä?

    olisi kivaa tietää ,joskus olen käynyt ennustajalla
  7. Ä

    Miten saan selville onko ystavani elossa?

    :hug: ota yhteyttä hänen tuttaviin tai sukulaisiin jos tiedät heidän nimiä
  8. Ä

    Mitä mieltä olette siitä, että lapsen pappa tupakoi ja samanaikaisesti halailee ja pussailee suulle lasta?

    :( ei tulisi mieleeni halailla ja suukotella lasta tupakoinnin yhteydessä. Passiiviseen tupakointiin siinä ainakin lapsi altistuu ja olen jostain lukenut että tupankan savuisessa ympäristössä oleilu aiheuttaa lapsille välikorvatulehduksia
  9. Ä

    G: Kuinka moni oikeasti uskoo tuota Big Ho:ta...?

    En osaa sanoa veikkaisin että on aika hyvä provo mutta pitkä tuntuu ketju olevan veikkauksia ylittyyköhän 100 sivun raja? B)
  10. Ä

    Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

    =) Itsekkin menin naimisiin ulkomaalaisen miehen kanssa lyhyen seurustelun jälkeen 4kk seurusteltiin ennen avioon astumista. Toisin meidän tapauksessa mies muutti Suomeen ja nyt ollaan oltu jo 10 vuotta yhdessä mieheni on minua 6 vuotta nuorempi ja hänellä on 1 lapsi aikaisemmasta liitostaan ja...
  11. Ä

    Nenä tukossa aina aamulla. Ja joka paikkaa turvottaa. Ideoita miksi?

    :hug: luulen että on allergiaa ainakin itselläkin aamuisin nenä tukkoinen ja lisäksi välillä yskittää niin ettei meinaa henki kulkea.
  12. Ä

    Muistitteko lastanne jotenkin todistuksesta?

    :) ostettiin limua,sipsejä,karkkia ja jäätelöä joilla herkuteltiin
  13. Ä

    palstan pahin provoilija?

    luin yksi päivä jotain kotiäitiketjua jossa joku nikki (en nyt sitä muista mikä se nikki oli)mutta oli aika erikoinen persoona ja haukkui kaikki lapsensa tarhaan vievät vanhemmat laiskoiksi yms :(
  14. Ä

    Miten kelan tukien kanssa tässä tilanteessa?

    En ole varma tuosta yh korotuksesta mutta kyllä kelalla virkailijat tietää ja neuvoo luulisin kyllä niiden sinulle kuuluvat kun mies joutuu sinne osoitteensakkin muuttamaan
  15. Ä

    Yksi elämän vaihe takana. esikoinen pääsi tänään peruskoulusta

    =) Onnittelut teille. Oma poikani menee syksyllä 7 luokalle tuntuu meneen aika nopsaan tuntuu ettei ole pitkä aika siitä kun meni 1 luokalle
  16. Ä

    Voiko nainen mennä yksin "tuopilliselle"?

    B) kyllä voi ei siinä mitään pahaa ole varsinkaan kun käyttäytyy ihmisiksi eikä vedä persiitä olalle Minuakin vähän ihmetyttää miksi jotkut ihmiset ovat niin ahdasmielisiä että jos olet nainen et voi käydä baarissa ilman puolisoa joskus juhlimassa
  17. Ä

    Vaihdoitteko avioeron yhteydessä sukunimenne takaisin tyttönimeen?

    en vaihtanut kun lapsilla olisi ollut silloin eri sukunimi kuin minulla
  18. Ä

    3-vuotias repi isäänsä parrasta juhlissa ... mitä isä teki??

    :( ei lasta saa läpsiä isä olisi voinut selittää sanomalla ei saa tehdä niin sillä se sattuu
  19. Ä

    Mä haluan oppia virkkaamaan ja neulomaan

    Ainakin kansalaisopistolla taitaa olla neulonnan alkeiskursseja. Itsellänikin on parhaillaan menossa kunnon neulomis vimma olen jo hameen ehtinyt neuloa ja nyt olisi villapaita puolitiessään menossa :heart: olis kyllä joskus kivaa tehdä torkkupeitto isoäidin neliöistä elikkäs etsimään ohjetta...
  20. Ä

    Kannatti maksaa 2,50? lehti ilmoitus

    =) Jopo on jees voi kun löytäisin sellaisen itsellekkin

Yhteistyössä