Hakutulokset

  1. Tähti82

    HEMIPLEGIA

    Ajattelin tässä vaan hieman tiedustella onko kenenkään muun lapsella epäilty/todettu hemiplegiaa??? Mulla on 1v 4kk pieni poika ja hänellä on nyt epäilty lievää vasemman puoleista hemiplegiaa ja odottelemme tässä pääsyä Jorvin sairaalaan syksyn aikana aivokuvauksiin! Haluaisin hieman...
  2. Tähti82

    Kirjeystäviä etsiskelen!!!

    Olen pian 25-vuotta täyttävä yh-äiti Vantaalta, minulla on 1-vuotias poika. Kaipailisin muutakin postia, kuin vain laskuja päivieni ja iltojeni iloksi. Toivoisin kirjeystäviä ympäri suomen ja en varmasti ole vain yhden kirjeen kirjoittaja. mailaillakin saa... osoite tietoni: S.P...
  3. Tähti82

    mese ystäviä Vantaalta

    heips! =) oon 23-vuotias 3 kuukautisen pojan äiti Vantaalta ja olis kiva saada mese, meilailu ja mahdollisesti esim. shoppailu kavereita täältä Vantaan lähistöltä! =) jos joku kiinnostui niin mailia voi pistää osoitteeseen corvette60@netti.fi ja mese osoitteeni on...
  4. Tähti82

    Kohdunulkopuolinen raskaus

    :'( :'( :'( :'( :'( :'( Nyt tämäkin vielä sitten!!!! Niin siis jos jotkut minut muistaa niin olen saanut kesakenmenon maaliskuussa 2004 ja tuulimuna raskaus keskeytettiin tammikuun 4.päivä tänä vuonna ja nyt sitten kaksi viikkoa sitten menin kätilöopiston sairaalalle kovan munasarja kivun...
  5. Tähti82

    Plussa ja taas meni kesken!!!

    No niin.... :'( Tein lauantaina plussan apteekin testillä ja nyt sitten eilen alkoi verinen vuoto taas...eli kesken taisi heti mennä! :'( Osaako joku täällä neuvoa, että mitähän nyt pitäisi tehdä??? Vuotoa tulee ihan samalla tavalla kuin menkkojenkin aikaan, mutta mitään kipuja ei ole...
  6. Tähti82

    Nyt ne menkat alko!!! =)

    Niin nyt siis vihdoin ja viimein alkoi ne kauan odotetut ensimmäiset menkat tuulimuna raskauden lääkkeellisen keskeytyksen jälkeen!!! :) Maanantaina olis siis se jälkitarkastus ja nyt sitten odotellaan sinne menoa! :) Toivottavasti en enää joudu kaavintaan ja päästäis yrittää uutta vaavia...
  7. Tähti82

    Jälkitarkastus

    Huomenna tai siis tänään pitäisi varata aika jälkitarkastukseen! :/ Lääkkeellisessä keskeytyksessä olin viimekuun 4. päivä ja toivon, etten enää joutuisi kaavintaan! Toivoimme niin paljon lasta mieheni kanssa ja nyt sitten on tilanne se, että mieheni juuri sanoa töksäytti, että jos...
  8. Tähti82

    Näin kävi!

    Keskiviikkona jouduin kätilöopistolle lääkkeelliseen raskauden keskeytykseen tuulimuna raskauden takia! Olen niin surullinen raskaus olisi ollut jo viikolla 13 ja nyt sitten taas meni kesken toistamiseen! Edellisen keskenmenon sain maaliskuussa ja nyt sitten tämä tuulimuna...ikää on vasta 22.v...
  9. Tähti82

    Minne synnyttämään???

    Kyselisin, että missä kukakin on käynyt synnyttämässä??? Mun pitäis valita kätilöopisto, naistenklinikka vai jorvin sairaala.....vastaus pitää olla selvänä parin viikon päästä, kun on ensimmäinn neuvola! =) Vaikeeta tietää näin ensikertalaiseksi et mihin sitä menis....! Raskaus...
  10. Tähti82

    KIRJEKAVEREITA KAIVATAAN!!!!

    MOIKKIS KAIKILLE!!! =) Olen 22-vuotias nainen Vantaalta ja etsiskelen niitä ihania ihmisiä, jotka tykkäävät kirjoitella etenapostitse! Odotan vaavia vasta viikolla 5+3 eli LA on heinäkuun puolivälissä ja tulossa on esikoisemme! =) Jos joku haluu kirjoitella olisin todella iloinen...tämä...
  11. Tähti82

    Kahviseuraa...Vantaalla!

    OLen 22-vuotias esikoista viikolla 6+6 odottava nainen ja olis kiva jos joku haluais lähteä kahville, shoppailee ja tekee kaikkea muuta kivaa joskus vapaa aikanaan mun kaveriksi! Mieheni on usein myöhään töissä ja kaverit vähän vähissä, kun raskaus tuli ilmi...! :'( Asun Vantaalla...
  12. Tähti82

    Maili- ja etanaposti kavereita!

    Moi kaikille! :) Olen 22-vuotias neitonen ja esikoista odotamme viikolla 4+3 mieheni kanssa. Olis kiva jos joku haluais mailailla tai etanapostitse kirjoitella ja vaihtaa ajatuksia mun kanssa....niin pistäppä postia tulemaan lapseton tai lapsia jo omistava, minkä ikäinen ihminen...

Yhteistyössä