Hakutulokset

  1. M

    Kylmiä, säilyviä, helppoja reissulounaita lapselle?

    Mulla on samanikäinen ja oon vastaavissa tilanteissa tehnyt yksinkertaisesti niin, että oon ottanut mukaan hedelmiä ja vihanneksia (banaanit kuorineen, omenat, päärynät yms kuorittuina, viinirypäleitä, luumuja, kirsikkatomaatteja, kurkkua pestyinä), pähkinöitä (hiukan pehmeämpiä lajeja, cashew...
  2. M

    **** kesäkuun kullanmurut 2011 - marraskuussa****

    Hei, en ole kovin ahkerasti kirjoittanut, mutta tulin nyt kertomaan, että minut voi poistaa listasta. Kesken meni. Ensimmäisessä ultrassa rv 12+4 ei näkynyt sykettä ja sikiö oli mitoiltaan 7+5 ikäinen - on siis ollut kuolleena sisällä jo tovin. Viikkoa aikaisemmin minulla oli...
  3. M

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Huh, onpa tänne ilmestynyt tekstiä, kun en muutamaan päivään ole käynyt. Juilimisesta, sitä on alkanut olla ja olipa huojentavaa kuulla, että niin muillakin - ekasta en muista tällaisia alavatsatuntemuksia. Voisikohan tämä nippailu johtua siitä, että edellisestä kohtu jotenkin vielä on...
  4. M

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Iltaa kaikille - mehän lisäännymme mukavasti! Vaikka fyysisiä oireita ei paljoa vielä ole, muita kylläkin. Ajoin aamulla töihin radio auki ja sieltä tuli pelastushelikopterisarjan mainos, jonka taustaäänenä oli käytetty vauvan itkua. Ja mä aloin itkeä!!! :D Sitten tipuin nauramaan, että...
  5. M

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Tervetuloa uusille - meitähän alkaa olla jo aikas mukavasti! Ja osanotto minultakin äiti88, haleja :hug: Mä olen syönyt Beroccaa ihan yleisesti, mutta samalla kun ostin raskaustestin, poimin apteekista mukaan Multivitan raskausvitamiinipurkin - niitä popsin ykkösenkin kanssa, eikä niistä...
  6. M

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Joo, väsymystä on täälläkin. Esikoisella on ollut nyt pari kk todella levottomia öitä, lisäksi palasin töihin syyskuun alussa (piti alun perin olla kotona tytön kanssa pidempään, mutta...) ja vielä vahingossa aloitin uuden ammatin opiskelutkin juuri tähän saumaan (ei pitänyt, mutta monen...
  7. M

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Voi kurkkunaamio, kamala tarina! Tsemppiä ja tarrasukkia sinulle tähän odotukseen :hug: Olen tässä itselleni päivän naureskellut, kun ennen eilistä plussatestiä mitään oireita ei ole ollut, mutta tänään sitten on mahaa väännellyt ja käännellyt. Tietenkin, kun en muuta ole tehnytkään, kun...
  8. M

    ****Kesäkuun Kullanmurut 2011 - syyskuussa***

    Hiphei, täältä ilmoittautuisi yksi kesäkuinen mukaan, omien laskujen mukaan LA olisi 2.6. Esikoiseni täytti tänään 10kk ja sen kunniaksi äiti sitten teki plussatestit! Ensi viikolla tytön 10kk neuvola, jossa ajattelin sitten lyödä kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Huh, on tämä jännää, vaikka jo...
  9. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut syyskuussa

    Hihhei, minäkin ilmoittautuisin vielä, vaikken ole taas pitkiin aikoihin ehtinytkään tänne kirjoittelemaan - lueskelemassa olen silloin tällöin piipahtanut. Aloitin työt ja siihen vielä lisäksi opinnot, joten hiukan on ollut arkirutiineissa etsimistä. Meillä on onneksi niin hyvä tilanne, että...
  10. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Pakko tulla laittamaan tämä linkki teille - ihan fantastinen idea, miten taltioida vauvan alkutaival. Uskomattoman söpöjä kuvia! Mila's Daydreams
  11. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut elokuussa

    Piiitkästä aikaa saan aikaiseksi kirjoitella, lukemassa on kyllä tullut käytyä. Pidemmät koneellaistumissessiot vaan ovat kesähelteillä jääneet. Onnittelut plussanneille! Täällä minullakin on kova kakkoskuume, mutta miehen kanssa ovat neuvottelut vielä hiukan kesken... Tosi kiva lukea...
  12. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Onpa ihanaa olla kotona! Nimittäin, saimme keväällä nerokkaalta kuulostavan ajatuksen: vuokrataan matkailuauto ja körötellään sillä parisen viikkoa ristiin rastiin kaikkien niiden tuttujen ja sukulaisten luona, joille on pitkään visiittiä luvattu. Ajattelimme, että matkailuautohan on varmasti...
  13. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Grraaah, koirankarvat!!! |O Meillä on iso ja pitkäkarvainen koira, jonka karvanlähtöaika alkoi samoihin aikoihin tytön ryömimisen aloituksen kanssa. Inhoan imuroimista, enkä normaalisti tule koiraakaan päivittäin harjanneeksi, mutta nyt on reilu puolitoista viikkoa imuroitu ja koira...
  14. M

    Mistä hyvä ruokaisa salaatti ohje noin 15 hengelle?!!! Juhannuksesi jo etsiskelen...:)

    Oon tehnyt tällaista pesto/pasta-salaattia moniin juhliin ja on tykätty 1/2 pussia farfalle-pastaa valkosipulinkynsiä maun mukaan (itse laitan melkein kokonaisen sipulin) 1 prk pestoa 200g parmesaania 3 vihreää omenaa 1 vihreä paprika ruukku basilikaa mustapippuria oliiviöljyä...
  15. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Sunnuntaita kaikille! Jännää aikaa kaikilla tämä vuoden puolikas, kovasti kaikki oppivat uutta. Liikkumisesta, meillä tyttö alkoi tällä viikolla päästä eteenpäinkin pyörimisen ja peruuttamisen lisäksi. Omintakeisella tyylillä mennään, jalat konttaavat, mutta maha pysyy maassa :D Vauhtia...
  16. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Perjantai-iltaa kaikille! Hauska lukea vauvojen persoonallisista tavoista liikkua - on se ihmeellistä, miten omanlaisiaan nuo ihmisalut ovat jo näin pieninä! Meillä peruutetaan, kieritään ja pyöritään, mutta konttaaminen ja ryömiminen ovat vielä oivaltamatta. Anoppi kävi kylässä ja kertoi...
  17. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut kesä ja heinäkuussa

    Korkkailenpa minäkin! Käytiin tänään ostamassa turvaistuin, kun kaukalon hihnat ovat kiristäneet kovin ilkeästi jo jonkin aikaa ja olkapäätkin kääntyvät suppuun inhottavasti. Niitä etukäteen vertailin ja vielä kaupassa erinomaisen asiantuntevan myyjän kanssa juttelimme - päädyimme sitten...
  18. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Käykö muille niin, että kun on hellettä, tulee heti lomaolo? Siis vaikkei edes ole mitään, mistä lomailla :laugh: Tuntuu ihan siltä, kun olisi tuon viime viikon viettänyt ihan jossain toisessa todellisuudessa, josta nyt sitten näin normisäällä palailee arkeen. On jäänyt tännekin...
  19. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Huh. Tuli sitten mitä ilmeisimmin hiukka hutiloitua käsienpesun kanssa tytön viimeisen rotarokotteen jälkeen. Vietin su-ma välisen yön kylppärin lattialla molemmista päistä raivoisasti syöksyen, miehen vuoro oli maanantaina. Tyttö on pysynyt terveenä ( ONNEKSI! ), joten siksi rotaa epäilemme -...
  20. M

    Marraskuun 2009 karhunpennut huhti- ja toukokuussa

    Meillä tyttö on nukkunut nyt kolme yötä yhtä soittoa illasta aamuun, jee! Päikkärirytmit puolestaan ovat kokonaan hävinneet - ei suostu nukkumaan päivällä muualla kuin sylissä. Paraikaakin uinuu tuossa ja yhdellä kädellä tätä naputtelen. On kohta nukkunut pari tuntia tässä, jos siirrän, herää -...

Yhteistyössä