Hakutulokset

  1. jassåå

    Miten palstalaisille kuuluu? :-)

    Mä kävin tänään esikoisen kanssa shoppailemassa, kun vettä sataa kaatamalla. Mä olen vieläkin ihan poikki viime perjantain muumimaailmareissusta ja ensviikolla pitäisi lähteä Ruotsiin lasten kanssa... onneksi pahoinvointi on melkein kokonaan helpannut, niin jaksaakin tehdä jotain... huomenna on...
  2. jassåå

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Mies ei meinannut uskoa että olen raskaana, piti tehdä clearblue digitaalinen että vasta uskoi :D nyt se on jo katsellut tuplarattaita,mä nyt sanoin että malttaa nyt hetken, sitten nt-ultran jälkeen saa ihan vapaasti mennä vaunukaupoille. Tämä raskaus tuli kyllä vähän yllärinä, vaikka melkein...
  3. jassåå

    Tammikuun Tarrasukat 2018

    Hei, ehkä minäkin uskallan liittyä joukkoon: 17.1/ Jassåå/ 32v/ 4.lapsi (synnytyssairaala TYKS) Menkat melkein pari viikkoa myöhässä, ja vasta tänään aamulla plussasin(molemmissa testeissä vaaleanpunainen viiva), varmaan tätä ennen tein 5 testiä ja niissä ei näkynyt mitään. Ihmettelin kun on...
  4. jassåå

    15% raskaana polttaa joka päivä

    Ei siinä kauheasti lastaan ajattele(pitäisi varmaan sanoa, ettei ollenkaan ajattele, ,muuta kuin itseään), kun tyrkkää syöpäkääryleen suuhunsa, itsekkäitä ovat äidit, jotka polttaa raskausaikana.
  5. jassåå

    Mitä kaikkea ihan parasta Mcdonalds sulle tarkottaa??

    En ole koskaan pitänyt mäkkärin hampurilaisista, mutta viime raskaudessa euron juustot oli ainoa mitä sain pahoinvoinnin keskellä kurkusta alas. Sen koommin ei ole tehnyt mieli.... seuraavaa raskauspahoinvointia odotellessa :D
  6. jassåå

    vauva 11 kk menee nukkumaan klo 23

    Meillä menee vauva 10kk nukkumaan 20-21.00, kaksi isompaa menee siinä 19.30. Tämä sopii meidän päivärytmiin. Mutta jos tuo teidän järjestely sopii just teille, niin mikäs siinä, en näe asiassa mitään erikoista. Enemmän ihmettelen, jos joku 2-3v muksu valvoo 23 asti.
  7. jassåå

    Pysykää sisällä

    Mä olen jo ulkona...
  8. jassåå

    Joko olette saaneet veropäätökset

    Ei ole tullut... jos nämä postitetaan aakkosjärjestyksessä, niin olen ihan siellä viimeisten joukossa
  9. jassåå

    Hullut päivät

    Ei jaksa, en ole jaksanut varmaan kymmeneen vuoteen käydä.
  10. jassåå

    Milloin tästä palstasta tuli vauva av:n kopio?

    Eikös täällä ole aina ollut tällaista? Olin varmaan kolme vuotta pois ja jonkinaikaa sivusta seuranneena meininki aika sama, vaikka huimattavasti hiljaisempaa kuin ennen.
  11. jassåå

    Haluaisin synnytykseen omat vaatteet... Ehdotuksia?

    Siis synnytykseen omat vaatteet? Olen kuullut, että jotkut pitää omia vaatteita kun on osastolla vauvan kanssa, mutta mahtaako onnistua että itse synnytyksessä pidät omia vaatteita? Mites, kun hyvin suurella todennäköisyydellä vaatteisiin tulee verta tms. viekö mies kledjut kotiin pesuun?
  12. jassåå

    Saako vieraille nulikoille huutaa?

    Jos on aihetta, niin huudan. Ja jos mun muksut törttöilisi kun en ole paikalla, niin olisin kiitollinen jos joku ulkopuolinen puuttuisi.
  13. jassåå

    Askarteletteko lastenne kanssa paljon?

    Esikoisen(7v) ja keskimmäisen(4v) kanssa askarrellaan pari-kolme kertaa viikossa, muuten leivotaan tms. Vauvakin(10kk) osallistuu mm.sormivärimaalailuun ja taikataikinahommiin :)
  14. jassåå

    Kuinka monella on nyt kinkku uunissa? Miten paistat?

    Vähän reilu 3kg juhlakinkku keitetään Coca-Colassa(n.1h/kg). Sitten perinteinen potkallinen juhlakinkku n8kg paistopussiin ja paistetaan kunnes lihamittari näyttää 75 astetta
  15. jassåå

    Kissatietäjät, mitä mieltä ootte komentista eläinkaupassa

    Mä löysin sellaisen artikkelin, jossa kerrottiin että ne kuivaruokien turhat hiilihydraatit(viljat yms kissan ruokavalioon kuulumattomat ruoka-aineet) ja alhainen lihapitoisuus olisivat omiaan altistamaan virtsatiekiville. Lisäksi, jos kissa ei juo riittävästi vettä, se on ongelma kuivaruokinnan...
  16. jassåå

    Mitä tekisit jos tulisit nyt raskaaksi?

    Juu, tämä on mulle kolmas ja miehelle ensimmäinen. Laskettu on 3.6 :)
  17. jassåå

    Mitä tekisit jos tulisit nyt raskaaksi?

    Tästä raskaammaksi ei voi oikein tulla, joten en tekisi mitään...
  18. jassåå

    <3Kesäkuun lapsoset 2016<3

    Neuvola varattu, ajan sain 26.10. Silloin onkin sitten rv 8+3 :)
  19. jassåå

    Inhokkisananne?

    Masuasukki *yök*
  20. jassåå

    Sanooko teillä mies rakastan sinua/leperteleekö?

    Sanoo päivittäin kuinka paljon rakastaa minua... Mutta lepertely? Hmmm... Kyllä se usein kiusallaan kysyy, et mitä mun kultsimussukka- kun tietää etten pidä tuollaisista nimityksistä :D

Yhteistyössä