Hakutulokset

  1. One large coffee to go

    tietäjiä paikalla? pitääkö tutkimukseen osallistujille kertoa

    "Tutkittavalle on annettava riittävä selvitys hänen oikeuksistaan, tutkimuksen tarkoituksesta, luonteesta ja siinä käytettävistä menetelmistä. Hänelle on myös annettava riittävä selvitys mahdollisista riskeistä ja haitoista. Selvitys on annettava siten, että tutkittava pystyy päättämään...
  2. One large coffee to go

    Auttakaa kastejuhlan koristelussa!! Kiire!

    Mä leikkaisin ne jalanjäljet huovasta, kartonki on jotenkin halvan näköistä. Ei kai siinä paljon muuta tarvi kuin joku nätti kukka-asetelma lisäksi.
  3. One large coffee to go

    Ei kovin hyviä uutisia tänään.

    Osanottoni :hug:
  4. One large coffee to go

    Onks tämmösii ihmisiä vielä?

    En ole kyseisiin oppeihin perehtynyt, mutta epäilen me kaikki kuulumme hyväosaisiin ja jos joku tasaava jako tulee, niin sitten saadaan totutella vähempään. ;) Mut aika kahelilta tapaukselta kuulostaa. Vähän kuin joku kiihkouskovainen joka odottelee sitä yhtä miestä takaisin minä päivänä tahansa.
  5. One large coffee to go

    Voisko joku laatia meidän lapsilla tasapuolisen kotityö listan??

    Mä en jaksa vääntää mitään vuorolistoja. Muksut siivoaa omat huoneensa ja pesevät omat pyykkinsä, muu on mun hommaa. Ovat siis 10, 13 ja 15v.
  6. One large coffee to go

    Ei kovin hyviä uutisia tänään.

    Kurjalta tuntuu tuo että koko ajan pitää mennä edes takas, sairaalasta toiseen, ensiapuun ja kotona piipahtamaan ja taas sairaalaan. Voi kun saisitte edes muutaman rauhallisen ja tasaisen päivän. :hug:
  7. One large coffee to go

    Mitä hauskoja/huvittavia/jopa outoja tapoja, ääneenlausuttuja ajatuksia tms. sukulaisillasi/jollain tutullasi on?

    Mä pyörittelen hiuksiani sormen ympärille todella usein. Jutellessani jonkun kanssa, ajaessani autolla, lukiessani, kaupassa hyllyjä katsoessani... missä vain, olinpa yksin tai seurassa. Ainoa poikkeus tähän oli teininä se aika, kun mulla oli siilitukka...
  8. One large coffee to go

    Mulla kun ei ole lapsia niin voisiko joku valaista mua yhessä asiassa

    Kysy siltä mieheltäsi miten on exänsä kanssa sopinut, nää on sopimusasioita. Eikä välttämättä mene kalenterin mukaan, minä tiedän tällä hetkellä että kolmesta lapsestani kaksi on menossa isän luo huomenna, en tiedä milloin tulevat takaisin tai milloin kolmas on menossa... näin lomalla meillä ei...
  9. One large coffee to go

    kylmä piirakka

    Mansikoita ja vadelmia, nyt kannattaa laittaa tuoreita marjoja kun niitä on! Ja vispatun vaniljasoosin joukkoon voit sekoittaa yhden tai kaksi kinuski jacky vanukasta. Torttupohjan voi kostuttaa mehulla tai sulattaa puoli tai yhden pussia pakastemustikoita ja laittaa ne sulatusliemineen siihen...
  10. One large coffee to go

    Millä juustokakun reunat HELPOSTI irti vuoan reunoista?

    Ton kuvan perusteella sulla on ollut jotenkin rytyssä se leivinpaperi? Mä laitan aina ensin pohjaan paperin niin, että se kiinnittyy pohjan ja reunan väliin, ja leikkaan ylijäävän n. sentin päästä reunasta (sieltä vuoan ulkopuolelta siis), ja lopusta arkista leikkaan 2 n. 5 sentin suikaletta...
  11. One large coffee to go

    Multa loppuu voimat ja ideat ton lapsen kasvattamisen kanssa

    Eikös sieltä perheneuvolan lekuriltakin saa paperin, että vanhemman läsnäolo on välttämätön, jolloin saat siis olla palkattomasti pois töistä eikä tarvi korvata? Ja sit pyydä samantien lähete sairaalaan psyk. polille, turha junnata sielä perheneuvolassa. Jos lapsi pääsis tutkimusjaksolle vaikka...
  12. One large coffee to go

    Ruokahaaste vol. 42

    Tosi helppo, niinkuin tämmöset perusjuustokakut yleensäkin. Ja hyvää :p ainakin meillä katos jääkaapista päivässä.
  13. One large coffee to go

    Ruokahaaste Vol: 42 ÄÄNESTYS

    Mä äänestin mielenkiintoisen kuuloista raparperi-kinuski-yhdistelmää.
  14. One large coffee to go

    Avioliitto, kaikki omaisuus puolison nimiin?

    Olisko erotilanteessa sillä, kenen nimissä talo on, etuoikeus jäädä siihen asumaan -> ehkä tätä kautta parempi mahdollisuus että saa lapset luokseen asumaan? Tää on vaan arvailua. Faktaa on sen sijaan se, että kannattaa tehdä avioehto. Oikeastaan se kannattaa tehdä vaikka omistussuhteet olis...
  15. One large coffee to go

    Oli eka ja vika kerta kun täs talos tehtiin soijasuikaleista mitään.Lihaa sen olla pitää!

    Hei kumpi soijarouhe oli sitä pehmeää, tumma vai vaalea? Kumpaakin olen joskus kokeillut ja se pehmeä oli oikein hyvä mutta se toinen oli kuin olis pähkinärouhetta ollut jauhelihan joukossa... välillä oon pysähtynyt kaupan hyllylle niitä katsomaan mutta en ole uskaltanut ostaa ettei mene väärin.
  16. One large coffee to go

    saamattomuuden huippuja -ketju ,tehääks yhes ?

    Ehkä vuoden päivät oon keränny eteisen nurkkaan keräyspaperitornia. Kun siitä tuli kovin korkea, aloitin uuden viereen. Pari kertaa se on huteruuttaan rojahtanut lattialle ja olet kasannut sen uudestaan. :ashamed: Nyt olen alkanut viedä siitä sylillisen paperinkeräykseen aina kun olen menossa...
  17. One large coffee to go

    Minkälainen on nettikaupan (erotiikkaliike) lähettämä "huomaamaton pakkaus"?

    Eiköhän ne postissa erota "huomaamattomat pakkaukset" :) Se on ihan tavallinen kirje tai paketti jossa lähettäjänäfirmana ei lue "seksivälinekauppa" vaan joku neutraalin kuuloinen firman nimi.

Yhteistyössä