Hakutulokset

  1. One large coffee to go

    Fonttiongelma netissä (mac) omppunörtit auttakaa!

    Onnistuin kerran tekemään jotakin mystistä, jonka jälkeen mulla ei netissä fontit ole olleet normaalit... eli kaikki ne jutut jotka näkyy monilla sivuilla lihavana, näkyy mulla nyt lihavana hyvin kapeana fonttina (bold narrow), joka on käytännössä niin hankala luettava että mun täytyy suurentaa...
  2. One large coffee to go

    Tyhmä kysymys flunssan oireesta...

    ...mutta mitä se tarkoittaa kun tuosta kaulan/leuan väliltä toisella puolella aristaa, siis juuri siitä kohdasta josta lääkäri aina kokeilee jos oot flunssan takia lekurissa? Muuten ainoo oire ollut nuha ja nyt vähän päätä särkee. (En tiedä liittyykö toissaöinen yhden yön vatsatauti tähän...
  3. One large coffee to go

    GLUTEENITON kysymys

    Aion viedä perjantaina töihin juustokakun, ja kun nykyisellä harjoittelijatytöllä on keliakia, niin hänelle voisin tehdä erikseen leivoksen. Tarviiko vaihtaa muuta kuin pohja (alkup. versiossa mansikkadominoa) ja mistä se pohja kannattaisi tehdä? Jotta tulisi siis hyvän makuinen, eli en halua...
  4. One large coffee to go

    Mun uudet pitkätossu-sukat, kiitti Scarlett =)

    Just semmoset kun pitikin. :heart:
  5. One large coffee to go

    PALSTAPROJEKSTI ÄÄNESTYS vk50 LÄMMITIN

    Palstaprojekti: vk 50 LÄMMITIN Aamuäree One large coffee to go Scarlett O Harava Babylonin Riippuva Puutarha nipistys anve SininenSatutar Nalkuttava talonmies
  6. One large coffee to go

    Älkää kysykö multa mitään...

    Mä oon ihan rättipoikkiväsynyt, alkava flunssa vie voimat. Kurkku pipi. :/ Ehkä vois illemmalla ottaa paukun tai kaks Jägermeisteria, jos vaikka vähän auttais.
  7. One large coffee to go

    Hgin keskustassa kivoja kauppoja tai muita paikkoja äiti+tytär-reissulle?

    Oltais tyttären 11v kanssa tyttöjen kesken Hgissä la-su ja varmaan aika lailla pyöritään siinä keskustassa. Onko esim. jotain ihania askartelu-, kirja-, lelu- ym. kauppoja tai joku kiva ruokapaikka tai kahvila yms. vinkkiä? Tullaan maalta, joten neuvot ovat tarpeen. :D
  8. One large coffee to go

    Mä haluun mä haluun mä haluun

    Gerard Butlerin!! :heart: ;) :p :snotty: Just katselin illan kuluksi The ugly truth-leffan...
  9. One large coffee to go

    Mokapalat :D

    Juu ei ole kirjoitusvirhettä otsikossa. :D Kuopus pyysi josko leipoisin mokkapaloja. Hups, unohtu kaataa se 200g sulatettua voita sinne taikinaan. Aika täytekakkumaisen oloinen oli pohja kun otin sen uunista ulos. Sitten oli pakko vähän muuttaa suunnitelmaa, tein tomusokerikuorrutuksen...
  10. One large coffee to go

    A-team elokuva??

    Ootteko nähneet? Millainen? Mietin josko kävis esikoisen 13v kanssa katsomassa, näkyy olevan k13.
  11. One large coffee to go

    Nolo tunnustus. (Varoitus: joku saattaa pitää tätä juonipaljastuksena Sinkkuelämää-leffasta...)

    Mä itkin sinkkuelämää-leffassa. :'( :ashamed: Siinä kohtaa kun Miranda ja Charlotta tunnusti toisilleen niitä ajatuksiaan äitinä olemisen raskaudesta. Toivottavasti kukaan ei huomannut... B)
  12. One large coffee to go

    Mikä biisi???

    Se jonka ne lauloivat sinkkuelämää2-leffassa, joku woman-biisi? help! =)
  13. One large coffee to go

    Nyt se sitten on tapahtunut. Mä olen vanha, kalkkis ja ihan pihalla nuorten jutuista!!

    Vaikka lapset miten päin selittäis niin mä en ymmärrä, miksi sen lippiksen lipassa pitää olla se hintalapun/mainostarran näköinen tarra. Eikä sitä missään nimessä saa ottaa pois. Olis kuulemma tosi noloa, eikä sitä lippistä sitten enää voisi pitää. :o
  14. One large coffee to go

    Tyhmä kysymys feisbuukista...

    Onko siellä aina ollut tuo "tykkää"-painike jokaisen kommentin perässä (siis myös yksittäisten vastausten, ei vain aloituksen kohdalla) vai olenko mä vaan hidas hämäläinen joka huomas sen vasta nyt?? :D
  15. One large coffee to go

    Helvatan Sofies mail...

    kyseistä "uutiskirjettä" pukkaa sähköpostiin. Kun otan sieltä jostain alareunasta sen peruuta-vaihtoehdon ja sitten avautuvalle sivulle syötän s-postini, niin hetken päästä postiini pätkähtää vastaus: Hallo Xxxxxxx, your recipient data has not been changed! Regards, Team @...
  16. One large coffee to go

    Lintsinkävijät, selvennättekö hidasjärkiselle hämäläiselle...

    Pääseekö n.127-senttinen 8v. poikani yksin esim. vuoristorataan ja linnunrataan? http://www.linnanmaki.fi/fi/linnanmaki/laitteet Pituuden puolesta siis pääsee molempiin, mutta kummankin laitteen kohdalla on tuo sininen neliö joka tarkoittaa että pitää olla väh. 15-vuotias mukana...
  17. One large coffee to go

    Kondensoitu maito toffeeksi (kuva)

    Aattelin laittaa tän kuvan tänne, kun aamulla oli puhe siitä miltä se sitten näyttää. Eli tuota purkkia on eilen keitetty 3 tuntia, yön ollut jääkaapissa ja tänään näytti tältä: Lämmitin avattua purkkia kuumassa vedessä jonkun aikaa ennenkuin lusikoin toffeen piirakkaan, koska oli aika...
  18. One large coffee to go

    Tää on niin HOT

    toi brittiaksentti nimittäin! Ja muutenkin ihana biisi. :heart: http://www.youtube.com/watch?v=DerxnVxZ6ns Koop Arponen - Young and Foolish
  19. One large coffee to go

    Koulussa nähtyä :O missä käytöstavat?

    Kevätjuhlassa viereeni tuli istumaan täti, joka jo alkuunsa istui osaksi mun penkille, vaikka sen toisella puolella oli tyhjä penkki. Kurkotteli vähän väliä edessä olevalla rivillä olevalle ihmiselle höpöttämään. "Korjasi asentoaan" niin että siirtyi enemmän minun penkilleni. Repi kynsinauhojaan...
  20. One large coffee to go

    Apuva! Marsipaanikuorrutus kakkuun...? *sis. kuvan* :D

    Kakku on tehty mutta kuorruttaa pitäisi vielä. Vähän hirvittää kun en marsipaania ole koskaan käyttänyt. Leivontablogien mukaan kakku pitäisi ensin kuorruttaa jollain diplomaattikreemillä, mutta kun mulla ei satu olemaan mitään vaniliinikreemijauhetta, niin millä sen korvaisin? Voiko vispiin...

Yhteistyössä