Hakutulokset

  1. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Helinä87 mä niin puhallan onnentuulia sinne, että hcg nousis hyvin nyt ja tirppana pysyis kyydissä ❤️❤️❤️ Mun mielestä noi lukemat on ihan ok:n rajoissa (n) @Jasmina20 hei mullehan siirrettiin 25.10 6-päiväinen blasto ja sain herkkään testiin plussan vasta pp7-8, ei herkästä ei nähny selkeesti...
  2. maikkukoo

    ~Heinäkuiset 2020~

    Hei! Liittyisin varovasti joukkoonne :love: 4+3 tänään vasta ja alkionsiirrosta on raskaus alkanut, niin päivät on varmat (y) Tää oli meidän kuopuksemme jälkeen ainoa ja viimeinen mahis saada vielä vauva, ja mahdollisuudet minimaaliset. Kuitenkin tämä muru tarttui matkaan ja hcg223 varmistettu...
  3. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Helinä87 mun mielestä ei tarvii pitää taukoa ainakaan jos luonnolliseen kiertoon siirretään, korjatkaa jos oon väärässä @pcosilainen kiitokset :love: ON. Täällä vielä toistaiseksi kaikki hyvin, enkä halua vielä lähteä tästä ketjusta ennen ultraa.. Tuntuu et kuulun tänne vieläkin piinailemaan...
  4. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Voisiko joku taas korjata mun tiedot tuolta listalta, taas sinne on hurahtanut jostain et ois 2.ivf (n) Eli mulla oli 1.ivf ja 3.pas (y) Kiitos :love:
  5. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Tervetuloa uusille turisijoille ja Tsemppiä jokaiselle eri vaiheisiin!! On tää yhtä piinaa kyllä kirjaimellisesti, ensin ootat plussaa tikkuihin, sit jännität verikokeen tulosta, ja kun siitä selviää, alkaa jännittämään ultraa, et onko siellä mitään oikeesti :coffee: Mullakin tuli la vähän...
  6. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Nuttu92 älä ihan vielä luovuta ❤️ Mullakin vasta nää herkät testit näytti plussaa, jotkut alkaa tuottaa vaan hitaammin sitä hcg-hormonia, mä niin toivon teille plussaa vielä! Niin ja mulla on myös ollu ihan semmosta menkkajuilimista välillä ja pari kertaa jopa tuhrua pikkuhousunsuojaan lugen...
  7. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Piti pienentää tätä kuvaa hirveesti, et sain tämän lisättyä, mutta kyllä se nyt näyttää siltä et tänään juhlitaan halloweenit selvinpäin ja odotellaan maanantain verikokeita. Mun järki ei meinaa uskoa tätä, sillä meillä oli niiiiin pieni mahdollisuus tässä!! Viimeinen alkio, jota viljeltiin 6-7...
  8. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Jasmina20 tein aamulla, ja voi olla et kuvittelen, mut kyl tos haamu näyttäis olevan? :oops: En tiiä, oon ihan sekaisin, kun haluisin innostua, mut ainahan tää voi olla kemiallinenkin vielä... Voiko olla oikeesti mahdollista, että meillä tulis yhdestä ivf-hoidosta jopa kaksi pienokaista?! Kun...
  9. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Caro87 voi teillä on jo toinenkin, mietityttikö uusi lapsi tuon ensimmäisen vammautumisen jälkeen? Mua mietitytti paljonkin ja ensin ajattelin ettei edes yritettäis enempää. Mut sit myös mietin, kuinka suuri rikkaus se olisi, jos väinöstä tulisin isoveli ja uskon että vielä yksi pieni meille...
  10. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @MyMa fiiliksiä?!? Oireita?!? Täällä pp5 ja öisin asentoa vaihtaessa repimistä nivusissa ja välillä juilii vatsaa, rinnat nipistelee välillä. Mut jos luget aiheuttaa ni hitto vie!! Jotenkin on vaan niin tuntunut et ois tärpännyt, näin jo untakin et tikkuun tuli 2 viivaa ja se oli niin...
  11. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ellinoora38 ❤️❤️❤️ Itse sain just viestin, ettei viimeinen alkio me enää jaksanut uudelleen pakkaseen, joten tämä muru on nyt meidän viimeinen mahdollisuus.. Tänään tuli meidän suhteen 10 vuotispäivä täyteen, voi hurja mitä ollaan läpi käyty.. Jos haluutte tarkemmin tietää meidän tarinaa, niin...
  12. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ellinoora38 mulla on aina laitettu luonnolliseen kiertoon, eli lääkitystä ei oo kun toi lugesteron.. Aika jännä miten ne ammattilaiset on noin eri mieltä noista o_O
  13. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Ellinoora38 Juu kyl mä niin laskin, kun mun ovishymy tuli 18.10 ja lopulta siirto oli 25.10 (n) Noh, toivottavasti ei oo ikkuna sulkeutuu sit :cry: Nyt ollaan tääl Myllys shoppailees ja on ollu vähän jotain ihmeellisiä nopeita nippailuja/minivihlomisia alavatsalla, olispa ny kiinnittymistä (y)...
  14. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    @Jasmina20 mulle siirrettiin nyt 6-päiväinen kuudentena päivänä ovulaatiosta, eli just sen Alkion ikä määrää siirtopäivän (y) Kiitos kaikille ketjuun pääsystä, ihanaa kun pääsee johonkin purkamaan ajatuksia :love: En tiedä miks, mutta mulla on jotenkin paljon luottavaisempi olo tähän siirtoon...
  15. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Näin muistelinkin, kiitos (y)
  16. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei voisko joku korjata tuonne listaan et mulla on siis 1.ivf 3.pas menossa? Kun siel on nyt 2.ivf 3.pas Oliko se taas niin että piinapäivät lasketaan siirtopäivästä vai onko se seuraava päivä pp1. Nyt todellakin huomaan et oon ruosteessa :LOL: Mulla oli siirtopäivänä eli eilen jonkin verran...
  17. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Kiitos! Elikkäs 1.ivf ja plussa tuli tosiaan sen 2.pas viisi vuotta sitten, niin nyt tää oli 1vf ja 3.pas mun laskujeni mukaan Palaan turisemaan illalla vielä, tänään on kauheesti menoa, mut toisaalta tykkään ettei koko ajan murehdi tuota murua ja sen kiinnittymistä
  18. maikkukoo

    IVF hoidoissa oleville/sinne joutuville

    Hei kaikille, haluaisin liittyä joukkoon?! Onnea plussanneille ❤️❤️ En osannut linkata nimimerkkiä tuohon "esittelyyn, osaisiko joku viisaampaa auttaa? Olen kirjoitellut näillä sivuilla viimeks 5 vuotta sitten ja olen pahasti ruosteessa Mutta nyt piinaillaan tosiaan täällä, siirrettiin eilen...
  19. maikkukoo

    harvinainen heterotooppinen raskaus

    Täällä yksi nainen, jolla on ollut jo kahdesti heterotooppinen raskaus ja kerran "kornu stump" -raskaus. On käsittämättömän monta "väärää" paikkaa, jonne alkio voi kiinnittyä :( Huonoa tuuria, sanovat lääkärit. Erittäin harvinaista, sanovat lääkärit. Huoh, kyllä harmittaa. Nyt...

Yhteistyössä