Hakutulokset

  1. D

    Huoramainen äiti VS äitimäinen huora

    Veikkaan että äitimäisestä huorasta tulee huoramainen äiti. ;)
  2. D

    Elämäni pahin pelästyminen

    Tämä on tapahtunu ainakin Teho-osastossa aikanaan, lieneeköhän sattumaa? :whistle:
  3. D

    Rumat tanssit tänä iltana Helsinki Pridellä

    Mulla on kieltämättä hahmottamisessa isojakin ongelmia, oon aina aatellu että äidin raskaudenaikainen tupakanpoltto voisi olla yksi syistä, mutta biseksuaalisuutta/lesboutta en oo tullu ajatelleeksikaan. Sääli ettei hahmotuskyky oo lainkaan parantunu näinä viitenä vuotena joina olen miehen...
  4. D

    onko mielestänsi oikein että 17-vuotias hoitaa JOKA ILTA pikuveljiään

    Mää hoidin nuorempaa sisarusta lapsena ja nuorena niin paljon, palkatta (muutamaa poikkeusta lukuunottamatta), sairaana ja vasten tahtoani etten koskaan kiintynyt siskooni. Vastuu vauvasta oli suuri kaksitoistavuotiaalle. Kotoa muuttamiseni oli äidille lievähkö kriisi, ja syyllisyys sai minut...
  5. D

    Joko Anatolia on lähtenyt synnyttämään?

    Paljon onnea! :heart:
  6. D

    Kenen kuolleen julkkiksen herättäisit henkiin?

    Samaa ajattelin ensimmäisenä. Ihan jo musiikinkin tähden.
  7. D

    Mitä ajattelet ihmisestä, joka on 45 v. ja Seppälässä töissä

    Taidan tietää yhden (iästä en ole täysin varma) ja on mukava ja hyvä asiakaspalvelija. Ajattelen hänestä siis pelkkää hyvää. :)
  8. D

    Pjaskamutsi tässä hei, menetin hermoni ja ulkopuolinen puuttui...

    Mulla sama. Opin just ja just ennen tokaluokkaa ajamaan ilman apurattaita, taustalla hahmottamisen vaikeuksia ja huonosta itsetunnosta johtuvaa epäonnistumisen pelkoa. Sain kuulla vuosia etten oppinut koska olen arka, ylidramaattinen, luovutan heti jne jne. Se ei auttanut yhtään. Ehkäpä...
  9. D

    mitä mieltä nimestä Shun?

    Kaunis nimi, ainakin jos ootte japanilaisia. Suomalaiset lausuu sen melko huonosti, yleensä "S-hun" eikä "Shu-n".
  10. D

    74-vuotias mummo todella irstaana.miettikää jos tuo rasvatttureisinen lanteenpyörittäjä olisi oma isoäitinne

    Mummoikäisethän ei tietenkään saa olla seksikkäitä, sellainen täytyy lopettaa hyvissä ajoin ennen viittäkymppiä, mitä aikaisemmin sen parempi. Seksikkäät vaatteet kuuluu vain kaksikymppisille, mummojen täytyy olla peitetty tukisukilla ja väljillä mekoilla. :headwall:
  11. D

    En saa siivottua, pelkään että mieheni jättää minut!

    Itsekkyydellä ja masennuksella on ainakin se ero, että masentunut ei jaksa tehdä ikäviä eikä mukavia asioita, kun taas itsekäs välttelee vaan kurjia hommia. Masennuksen ollessa syvimmillään en jaksanut tehdä mitään, en edes kivoja juttuja. Jäi harrastukset ja käsityöt, edes suihkuun ei...
  12. D

    Nyt mä tein sen, laitoin lapsen potan tiskikoneeseen...

    Voi että kun olisin saanu kuvan miehen ilmeestä kun aikanaan luin sille tätä ketjua... Meni inhotuksesta kananlihalle. :laugh: :$
  13. D

    Saako petolinnun perseen näköinen käyttää aurinkolaseja?

    Luit mun ajatukset, ihan samaa mietin. :O
  14. D

    Isä sai kiinni lapsensa hyväksikäyttäjän - tappoi nyrkeillä

    Ymmärrän miksi isä teki mitä teki. Koska hyväksikäyttäjä menehtyi pahoinpitelyyn, on isän kuitenkin kärsittävä rangaistus. Jos hyväksikäyttäjien surmaaminen sallittaisiin, monta viatonta kuolisi pelkkien epäilyiden vuoksi.
  15. D

    Epäilen, että mut yritettiin tappaa treffeillä. Mitä tekisin?

    Nimenomaan. Jos mies on vaikka ahdistellut naisia esittäytymättä ensin, niin eihän niillä naisilla ole poliisille ilmoittaa kuin tuntomerkit. :D
  16. D

    Onko mun miehelle tulossa psykoosi? :(

    Kun aikoinaan aloin syödä Ketipinoria ahdistukseen (juurikin "iltalääkkeenä"), ensimmäisinä päivinä oli juuri tuollaista. Säikähtelin kaikkea liikettä, pieniäkin ääniä ja oli olo kuin tukevassa humalassa. Meni ohi muutamassa päivässä.
  17. D

    Kantasi sukupuolineutraaliin avioliittolakiin. (=homoliitot)

    Koska olen itse biseksuaali, toivon voivani päästä naimisiin myös silloinkin jos kumppanini olisi nainen. Kannatan siis sukupuolineutraalia avioliittolakia.
  18. D

    Epäilen, että mut yritettiin tappaa treffeillä. Mitä tekisin?

    Toivon että mies on vaan sitä tyyppiä joka nolostuessaan käyttäytyy niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Ja että tönäisy oli vahinko. Mutta jos ei ollut niin hyi helvetti...ajatuskin saa ihon kananlihalle. :x Jos jätetään pois se mahdollisuus että tönäisy oli tahallinen, miehen...
  19. D

    Miten voi vanhemmat vetää itsensä tähän kuntoon lomamatkalla!!?

    Mulle oli helpotus aina kun pääsin jonnekin muualle yöksi kun äiti oli todella humalassa. Ap, kiitos kun autoitte lapsia. Tietystihän lasten päästämisessä vieraan mukaan on aina riskinsä. Mutta auttaminen hyvin tarkoituksin ei ole kyseenalaista.

Yhteistyössä