Hakutulokset

  1. M

    Painon lasku on jumissa, mikä korjausliike?

    Täältä vinkkejä: Paino jumissa – Näin saat vaakaluvut taas tippumaan | Keventäjät
  2. M

    Ystävä valittaa, ei ota neuvosta vaaria ja valittaa taas

    Kyllä se varmaan riittää et oot vaan läsnä ja kuuntelet. En mä usko, että hän sulta mitään todellisia neuvoja haluaa. Onhan se välillä vaikeeta katsoa vierestä kun hyvä ystävä sekoilee ja pilaa elämänsä, mut kun sille ei vaan voi mitään et jokainen tekee omat valintansa.
  3. M

    Listataan puolison ärsyttäviä tapoja!

    Teillä on ilmeisesti aina ollut ihan älyttömän helpot parisuhteet, kun noin pienet asiat toisessa ärsyttää. Voin kyllä myöntää, et en ihan kaikkia käynyt läpi.
  4. M

    Pienituloinen suurikaluinen mies vai miljonääri jolla pieni kalu?

    B. Ei se ole sen koosta kiinni.
  5. M

    Mikä syy läskeillä on valehdella?

    Ja eihän se edes auta, et välttää ton yhden mässypäivän. Täytyy oikeasti tietää et kuinka monta kaloria syö koko viikon aikana ja ettei syö sitten viikonloppuna kalorivajetta täyteen :(
  6. M

    Mikä syy läskeillä on valehdella?

    Juu. Oon käyny Inbody mittauksissa ja tiedän kyllä työn kehoon/lihaksiin kertyvän nesteenmäärän. Oon joskus aikanaa syöny hetken aikaa kuin kehonrakentaja laihdutuskautena ja todennut et jos on työajat, jotka vaatii joustoa ja siihen päälle perhe + omat menot niin ei toi kireällä dietillä olo...
  7. M

    Kuka on selvinnyt vauvasta joka ei huoli tuttia??

    Meidän nuorimmainen ei koskaan huolinut tuttia ja selvittiin ihan hienosti.
  8. M

    Saako kaupan kassalla työskentelevä kertoa muille mitä kukin asiakas ostaa?

    Mitä? Toihan kuulostaa hauskalta. Noin minäkin tekisin. Raskaustestiä yms. :p
  9. M

    Mikä syy läskeillä on valehdella?

    No voin nyt tähän todeta, että minä olen läski. Söin aikaisemmin terveellisesti (ei karkkia, shipsiä, hamppareita yms) ja liikuin 4-6 kertaa viikossa. Tein tätä vuosia. Mitä tapahtui? Lihoin ja lihoin vaan kokoajan. Aina oli joku lihas, olkapää tai käsi kipeänä treenaamisesta. Sitten kyllästyin...
  10. M

    Mistä tietää kumpaa uskoa?

    Minulla ja lapsillani on atooppinen iho. Suolakylpy on aina tuntunut auttavan, vaikka iho oliskin ollut rikki. Olen laittanut ihan merisuolaa lämpimään kylpyveteen ja jättänyt saippuan pois kylpyvedestä. Ureaa sisältävät voiteet on auttanut kutisevaan ihottumaan, mutta kaikki luonnonmukaiset...
  11. M

    Mitä sieniä voi tähän aikaa vuodesta löytää metsästä?

    Siis syötävistä sienistä nyt kyse. Ollaan menossa miehen kanssa viikonloppuna keräämään sieniä ja me tunnetaan vain kanttarelli, suppilovahvero ja mustantorvisieni. Kuulemma herkkutatteja ja lampaankääpiä on paljon. Onko noi molemmat helppo tunnistaa? Sienikirjan otan tietenkin mukaan, mutta...
  12. M

    Masennustesti - paljonko saat pisteitä?

    Kieltämättä tätä ketjua lukiessa saa sen käsityksen, että useat äidit ovat masentuneita. Aikas surullista, jos on totta :( Olin yhdessä vaiheessa todella naiivi ja yritin auttaa läheistä, joka sairastui masennukseen. Aikas paljon siinä vuosien varrella tuli opittua masennuksesta ja siitä...
  13. M

    Masennustesti - paljonko saat pisteitä?

    7 p. En ole. Olen yhdessä elämän vaiheessa käynyt juttelemassa terapeutin kanssa. En masennuksen takia vaan sen takia etten masentuisi. Minusta itseään ei kannata päästää siihen pisteeseen että masentuu vaan apua on haettava ajoissa.
  14. M

    pitäisitkö lapsen jos olisit köyhä opiskelija?

    Pidin. Molemmat lapset on syntynyt opiskeluaikana.
  15. M

    Katsooko teinit enää telkkua?

    Ei katso. Netflixiä joskus harvoin.
  16. M

    Yritä tässä nyt saada rahaa, kun mikään ei mene kaupaksi

    Ihan on siitä kiinni, että missä kirpputorilla myy tai jos on huudossa myynnissä niin missäpäin Suomea asuu.
  17. M

    Suositelkaa hyviä kirjoja. Olen valmis poikkeamaan mukavuusalueeltani.

    Tuli vielä mieleen Johanna Sinisalon Ennen päivän laskua ei voi. Ja tuosta Maameren tarinat.
  18. M

    Suositelkaa hyviä kirjoja. Olen valmis poikkeamaan mukavuusalueeltani.

    Kirjasarjat Tulen ja Jään laulu, Luolakarhun klaani ja Gabaldon Muukalainen.
  19. M

    esimies ajatteli vähä syyllistää sairauspoissaoloista..

    Ei kai kuume kerro sitä, et onko terve vai ei vaan se, et tunteeko olonsa terveeksi. Ei ne ainakaan mulla mene käsi kädessä. Välillä voi olla korkea kuume, mut hyvä olo. Toisinaan taas vähän reilu 37 astetta ja aivan hirveä flunssa ja lihaksia särkee.
  20. M

    120 ov koulutus 11 kk:ssa

    Onko kyse opintoviikoista (ov) vai opintopisteistä (op)? Kyllä sen voi ihan laskea. 1 ov vastaa 40 tunnin työtä ja 1 op 60 tunnin työtä. Jos nyt laskee et 120 opintoviikkoa 11 kuukaudessa niin tekee päivää kohti noin 15 tuntia työtä. Ei tietty oo näin mustavalkoista, koska jos on...

Yhteistyössä