Hakutulokset

  1. S

    Lokakuiset 2019

    Sitä mäkin toivon on tää ilta tähti niin toivottu mulla on jo kaksi edellistä poikia kumpikin vanhin on jo 12 vuotias:) toinen 7 et Johan se on aika taas saadakkin uusi vauva perheeseen:) onko muilla ennestää lapsia?
  2. S

    Lokakuiset 2019

    Juu meil oli eri veriryhmä ja tän tulevan kanssakin tulee olee eri, et siks on vähän jännää. Ekassa lapsi sai lievän immunisaation oli valossa muutamii päivii Mut nyt on jo reipas koululainen.
  3. S

    Lokakuiset 2019

    Hei. Mäkin liittyisin tänne nyt rv 4+4 en mäkään oikeen osaa viel kun pelätä ku takana yks keskenmeno marraskuulta. Oireita välillä on yöt on tosi levottomia. Täällä kirjoitti joku olevansa rh negatiivinen niin olen minäkin ois kiva jakaa ajatuksia siitä. Kun tää on mun toinen rh raskaus niin...
  4. S

    .

    No niin tämä aamuna plussattu:) toivon että tämä pysyisi sisälläni. Pelko ja huoli on viellä suuri kun edellinen keskenmeno oli vasta marraskuussa:( Mut plussa tuulia toivon teillekkin(y) Jään viellä tänne taustalle teitä seuraamaan jos vaikka takaisin joudun viel palaamaan.
  5. S

    .

    Mulla alko nyt tää piina viikko. Ehkä jo viikonloppuna pääsee testaa:) tuntemukset rintoihin tullu semmonen polttava tunne sit tänää repäs tuolta masusta sit ku eilen oltii miehen kans sillai ni sen jälkeen rupes sieltä ala kerrasta repii ihan hitosti et piti oikeen kipristellä:LOL: onkos teillä...
  6. S

    .

    Mulla sama ongelma lopettaa. mut toivon et oisin raskaana ja saisin oikeen kunnon pahoinvointii ni ei varmasti tekis mieli polttaa, vai mitä kanssa sisaret:LOL::) kyllä sit viimestää loppus sauhuttelu.
  7. S

    .

    Ok. Tosi jännää ku joku mùukin testaa samoilla päivillä kerro sit miten kävi toivottavasti tärppää sitä minäkin täällä jännitän tää on meilläkin eka yritys keskenmenon jälkeen.
  8. S

    .

    Aikooko ketkä kaikki testaa ensi viikonlopussa? Mie aattelin kokeilla ehkä sunnuntaina kun siitä ois kolme päivää menkkojen alkuun. Viimeksi sain jo plussan vähän ennen menkkojen alkua. On tää taas niin jännää aikaa:)
  9. S

    .

    Kiitos tiedosta ajattelin kun Noina päivinä oli jotain ovisliman kaltaista ja nyt ei mitään sen jälkeen:)(n)
  10. S

    .

    Heips. Miten pitkiä kiertoja teillä on? Itelläni nyt kierukan poiston ja keskenmenon jälkeen 30 päivää. Ennen oli joku 28. Oletteko minä päivinä noin pitkässä kierrossa tikuttaneet ovista? ku musta tuntu et se ois ollu mulla jo 12- 13 päivä.(n) voiko se heitellä miten paljon?
  11. S

    .

    Hei. Liityn takasin tänne kun tämä meni kesken. Onneksi tuli ihan luonnollisesti ulos et toivuin siitä nopeasti. Nyt miehen kanssa yk 2 menossa eli palaan asiaan jos oireita ilmenee Jännää taas ja vähän ehkä huolettaakin onnistuuko tämäkään
  12. S

    .

    dpo12 ehkä veikkaan on toi ovis vähän arvotus.
  13. S

    .

    Tänää testattu raskaana ollaa!!! :love:
  14. S

    .

    Mul on jonkinlaisia menkkamaisia oloja ihankun supistuksii niitä tulee säännöllisin välein ja samaa aikaa ku ne tuntee,tulee etova olo, jota on muutenkin jatkunu ainakin viikon. :( voiskohan olla joku merkki(y) kumpa pääsis jo testaa!:unsure:
  15. S

    .

    Ootteko tehny sen CB digitestin miten ajoissa se on näyttänyt raskauden?
  16. S

    .

    Hei. Voiko muuten ovis testi näyttää plussaa ennen r-testiä vai ennustaako se menkkoja just tein ja näytti hailakan plussan. Ei se oviskaa voi olla ku menkkoja oottelen. Mitä mieltä ootte?
  17. S

    .

    Pistän sit viestiä miten kävi. Malttamista toisillekkin piinailijoille(y)
  18. S

    .

    Jeps toivotaan
  19. S

    .

    Kiitos
  20. S

    .

    En ees oikeen tiiä mun kiertookaa ku poistin kierukan elokuussa. Kierukan kanssa aika säännölliset vuodot mut nyt ei mitään hajuu millon menkat pitäs alkaa mut veikkaan et ens viikolla alkais, tai toivottavasti ei alkais.

Yhteistyössä