Hakutulokset

  1. D

    Meillä syödään lämmin ruoka vain kerran päivässä näin viikonloppuisin.

    Meillä ei tehty eilen ruokaa ollenkaan, vaikka koko päivä oltiin kotona. Syötiin leipää, viiliä keksejä sipsiä.. Tänään tein "ruuan" klo.19 eli keitin nuudelia :D
  2. D

    Miksi, oi miksi mie en ikinä muista..*etuhiuksista*

    tiedän tunteen.. vuoden kasvatin etuhiuksia, sain jo leuan alle pitkät. Sitten halusin muutosta ja etuhiukset, VIRHE! Tälläkin hetellä pinneillä tötteröpäässä.. Kai sitä välillä voi pitää auki.
  3. D

    Ajankuluksi perustan tällaisen kaksoisolento-ketjun, eli tänne voi linkittää julkkisten kuvia...

    Hitsi kun en osaa linkittää suoria kuvia! Teininä luulin että Keira knightley, Natalie Portman ja Scarlett Johansson on yksi ja sama henkilö! :ashamed: Toimiiko tää linkki: http://images.teamsugar.com/files/upl1/3/38617/28_2008/natalie_keira_400.jpg
  4. D

    Diandra ei osaa espanjan kieltä ja nähnyt isovanhempansa viimeksi vauvana

    Oli pakko avata ketju kun oli sivuja 18, miten idolssiin liittyen saa niin pitkän ketjun. Mutta että 30, huh huh! :D
  5. D

    Paljonko teillä on säästössä rahaa?

    Minä. 27v. puoliso 29v. 10e on säästötilillä :D lapsia 2, kolmas tulossa nettotulot kuukaudessa 2239e
  6. D

    Meille syntyi tänään pieni tyttö

    Ihme porukkaa palsta täynnä! :headwall: Ap:lle paljon onnea vauvasta! :flower:
  7. D

    G : Mitä olet tänään syönyt ja kuinka paljon?

    Aamupalaksi: 3 isoa maitokahvi mukillista, real ruisleipä margariinilla lounas: viili, 2tl sokeria, real ruisleipä margariinilla, 2dl kevytmaitoa, puolipussia panda suklaa karkkeja, olisiko 100g, sekä 1dl voipopcorneja.. :ashamed:
  8. D

    Mä olen NIIN väsynyt tohon äijään :(

    Minä en oleta että mies työpäivän päätteeksi tiskaisi, imuroisi ja pyykkäisi. Mutta meillä lapset hoidetaan kyllä yhdessä, kun mies kotiutuu. minä esim. laitan keittiön kuntoon ja mies hoitaa sillä välin lasten iltapesut ja nukutukset. Viikonloppuisin mies imuroi yms. ihan...
  9. D

    Mitä te teette pihalla?

    Isompi kiipeää lumikasoissa ja laskee mäkeä, pienempää vedän pulkassa. Välillä käy konttaamassa.. Isomman takia oikeastaan ulkoillaan, pienempi ei oikein saa vielä iloa irti siitä, jospa sitten kun kävely sujuu.
  10. D

    Kumpi pääsee helpommalla, imettävä vai korviketta antava?

    Minua ja perheen ilmapiiriä helpotti kummasti korvikeeseen siirtyminen :D Mutta joku, jolla maito suihkuaa ja vauva sa helposti otteen, niin varmasti kokee imetyksen helpommaksi.
  11. D

    Mies siirsi tililtäni rahat pois! :/

    Aarteen olet löytänyt! :heart:
  12. D

    HuOmenta !!

    Huomenta! Ekat aamukahvit ja palstailut oli vauvan kanssa jo klo.03.30 :D Sitten 3 tunnin unet ja nyt taas jaksaa. Vihdoinkin vain -11 ja pääsee ulos lasten kanssa!
  13. D

    Vanhemmat! Pitäkää huoli, että jouluna myös teille on edes yksi paketti!

    Tuli lapsena paha mieli kun isä ei saanut yhtään pakettia! :( Itse vielä sanoi että yhtään ei saanut. No tietenkin seuraavana jouluaattona paketoin isälle ja äidille paketit joissa oli tähtitorttu ja joku krääsä minkä kotoa löysin :D
  14. D

    Missä vaiheessa teidän joulunne? Vai onko vielä vaiheessa?

    Vaiheessa! "Joulussivous" oli eilen: saunan pesu, vessan pesu, makuuhuoneen lattian pesu, muut huoneet imuroin :whistle: Tänään pitäisi hakea pasteija-ainekset kaupasta ja leipoa kun vauva ja esikonen nukkuu. Petivaatteet pitää vaihtaa, pyykit hoitaa. Huomenna neljän jälkeen kauppaan...
  15. D

    Työkkäri haluaa pakottaa mut työharjoitteluun tosi hankalan matkan päähän =((((

    Hommaa uusi harjoittelupaikka läheltä! Ei pitäisi haitata vaikka eri ala, kun sinne johonkin harjoitteluun nyt kuitenkin pitää mennä.
  16. D

    Muita jotka ostaa lahjat vasta aattoaamuna? Vai olenko ainoa?

    Aina on aattona löytynyt toivelistan leluja :)
  17. D

    Muita jotka ostaa lahjat vasta aattoaamuna? Vai olenko ainoa?

    Aamulla siis hyppään autoon ja käyn hakemassa -30% -50% tuotteita. Sitten autossa nakkaan ne lahajpusseihin :D
  18. D

    Toimittaako tämä verkkokauppa Suomeen? *linkki*

    No voi p*rekele : /
  19. D

    Toimittaako tämä verkkokauppa Suomeen? *linkki*

    Toys.ee E-pood Tietääkö kukaan?
  20. D

    Pelkään, että lapsestamme tulee ruma! :(

    En pelkää, koska olemme molemmat hyvännäköisiä. :D Pelkään että lapsi on kehitysvammainen, muuten sairas yms. -raskaana-

Yhteistyössä