Hakutulokset

  1. Y

    Kuvaile Rintojasi :)

    Kaikki tisut on ihania ;) Olkaa naiset ylpeitä rinnoistanne. Jos ne imetyksen jälkeen roikkuvat niin so what! Seksikkäät ne ovat kuitenkin! Harva mies edes pitää mitään silikoni rintoja seksikkäinä. Ne eivät ole kovin luonnollisen näköiset!!! Minusta hiukan roikkuvat rinnat ja suuret...
  2. Y

    Nelosen penis dokumentti

    Moniko aikoo katsoa tänään neloselta tulevan penis dokumentin kello 22? Mainoksessa näytti olevan aikas komean kokoisia vehkeitä, tulee ihan noloksi oman kanssa :$
  3. Y

    Seksileluista ja etenkin sauvoista kysely naisille

    Kun usein näin miehenä ajattelee et naiset varmaankin käyttävät sauvaa samalla tavalla kuin aitoa tavaraa niin moniko nainen työntää sauvan sisään ja kuinka moni vain hyväilee klitorista? Ja kuinka moni katsoo sauvan kokoa kun ostaa sellaisen? Ostatteko ison vai pienen vai luonnollisen...
  4. Y

    Smartballs ja niiden käyttö

    Kiihottaako noiden pallojen käyttö? Siis silloin kun ne on sisällä. Saako ne aikaan himotuksen tunteen?
  5. Y

    Saisivat nyt tän samperin palstan toimimaan...

    Kuin moni on saanut yv:n toimimaan?
  6. Y

    Perjantain himotusketju

    Ketäs muita himottaa? Minua :wave:
  7. Y

    Saisivat nyt tän samperin palstan toimimaan...

    Toivotaan et tuo yv-puoli ja muutenkin palsta saadaan toimimaan. Ehkä tästä tulee vielä parempi. että jos siihen vielä lisättäis mun fantasiat päälle, voisin samantien kirjottaa elämästäni kirjan ja jakaa joka kotiin kuvilla varustettuna. -Toisaalta tuskin sitä kukaan lukis :D Mä voisin...
  8. Y

    minkä kokoiset rinnat ovat ihanat?

    Kaikki tisut on ihania! Näin tissimiehenä niitä vois katsella ja kosketella vaiks koko päivän. Mut jos pitäis valita sellaiset tisut, jotka olis 10 +. Niin sit mielellään kokoa b tai isompi. Hiukan roikkuvat eli ei mitkään pystyt teinitisut. Sit mielellään isot nännipihat. NAM NAM :p
  9. Y

    vieläkö ketään paikalla?

    \ ootkos vielä paikalla? jos vaiks juttuseura kelpaisi
  10. Y

    tyydytys asento kysely

    \ Pitäähän sitä nyt itse vastata ekana. 1. Mies 2. Yleensä a, mutta myös c (etenkin suihkussa), joskus olen kokeillut f asentoa, mutta vaatisi ehkä toisen osapuolen apua
  11. Y

    tyydytys asento kysely

    Mulla tais tulla hirveä vimma kysellä :p Tehdäänpä seuraava kysely: 1 Oletko mies vai nainen? 2 Missä asennossa tyydytät itseäsi? a) selällään maaten b) mahallaan maaten c) seisovalteen d) kyykyssä e) istuvassa asennossa f) kontillaan g) joku muu asento, mikä?
  12. Y

    yhdessä tyydyttäminen

    Kuinka moni on tyydytellyt yhdessä? Kuinka moni olis valmis tyydyttämään toisen osapuolen edessä? Tuossa yks päivä löysin netistä naisten orgasmi pätkiä ja oli kyllä todella kiihottavan näköisiä. Olisi ihanaa joskus löytää sellainen kumppani joka tykkäisi tyydytellä näkösälläni.
  13. Y

    ukkoa ei haluta..

    \ Itsellä olis kyl varmasti asia juuri päinvastoin. Raskaana olevat kun on niin älyttömän kauniita ja seksikkäitä.
  14. Y

    ketäs täällä on paikalla?

    \ Ei muuta kuin kisu mukaan vaan juttuihin. Kantsii kyllä rekkaroitua!
  15. Y

    Miksi en pidä nuolemisesta?

    ootko sinut oman pimpsasi kanssa?
  16. Y

    haluaako kukaan mies xl-kokoista naista

    muodokkaat ovat ehdottomasti HOT ;) muodokas pylly ja uhkeat rinnat ovat todella herkut.
  17. Y

    Imetysseksiä

    Voi että kun itsekin olisin halunnut päästä kokeileen. Mut meil ei innostuttu : / Jos jotain kiinnostaa niin aiheesta löytyy lisää wikipediasta, kun laittaa hauksi Erotic lactation. Kun juttua selaileen loppua kohdin niin löytyy lisää tekstiä aiheesta. Hieno kuulla että on myös muita jotka...
  18. Y

    seksiaddiktio

    Melkein voisi nostaa kätensä :whistle:
  19. Y

    itsetyydytys

    \ Laittele nanni myös tänne päin viestiä ; )
  20. Y

    Mulla on tosi isot nännit

    \ Itse olen suurien nännien ja nänninpihojen kannattaja.

Yhteistyössä