Hakutulokset

  1. N

    -¤-Elokuun Epelit 2012-¤- *HELMIKUUSSA*

    Heippa kaikki pitkästä aikaa! Olen ollut muutamia viikkoja ilman nettiä, ja olen kovasti miettinyt mitä tänne mahtaa kuulua! Huomenna ryhdyn selaamaan tarkemmin läpi kirjoittelujanne! :) Meillä oli ultra viime viikon maanantaina, ja laskettu siirtyi reilu viikolla eteenpäin(!!!) Kääk...
  2. N

    Niinistö vs. Haavisto

    Haavisto meidän perheessä sekä mulla että miehellä
  3. N

    Mikä teijän vauvan/vauvojen työnimi on ollu:)??

    Eka oli Smulan (poika) (=murunen) toka oli Mercedes/Mersu (tyttö) ja kolmas jonka sukupuolta ei tiedetä ainakaan vielä on Otto-Bella :) Keskimmäisen työnimen keksi auto-hullu esikoisemme joka oli sitä mieltä että vatsassa ei olekkaan vauvaa, vaan uusi auto hänelle ja että se on varmaankin...
  4. N

    G: Lempisinappisi?

    Hangon sinappi ehdottomasti!
  5. N

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Mielenkiinnolla olen lueskellut näitä kertomisjuttuja :) Minun täytyy sanoa, että itse jännitän ihan hirveästi kertomista miehen vanhemmille ja minun äidilleni. Isäni ottaa asian varmasti lunkisti, eikä äitinikään alkujärkytyksen jälkeen asiasta pahoillaan ole, kunhan on huolissaan että miten...
  6. N

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Jonsu123Millainen ikäero teidän pienokaisille on tulossa? Sanoisin että ehdottomasti tuplat kehiin jos ikäeroa on alle 2v. Ja mahdollisesti jopa alle 3v kanssa suosittelen, varsinkin jos liikutte paljon ulkona. Mutta se on niin lapsikohtaista, että tarvitseeko esikoinen vielä levätä rattaissa...
  7. N

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Ruska79 Onneksi sait ultran jo tälle iltapäivälle! Pidän kovasti peukkuja että kaikki on hyvin :hug: luckygirl Mulla on kans paino noussut reippahasti yrityksenkin aikana :D Olen 5 kg painavampi kuin viime kesänä! Minulla tosin karkkia ja herkkuja on mennyt luvattoman paljon. Nyt on pakko...
  8. N

    ~Elokuun Epelit 2012~ *TAMMIKUU*

    Noniin löysinpäst tänne! Kävin kirjoittelemassa vanhaan ketjuun ensin :) Ihan ensiksi, Santtu81 ihan hirmuisesti voimia <3 Tuntuu hirveän epäreilulta ja surulliselta puolestanne <3 Toivon teille kaikkea hyvää ja jaksamista vaikean asian kanssa. :hug: Kiitos paljon kannustavista...
  9. N

    ~elokuun epelit 2012~

    NEREIDA, 23v, LA 26.8, KOLMAS, NAISTENKLINIKKA Kilu 87 Tässä esimerkki viikoista :) : kun olet 6+0 - 6+6 puhutaan seitsemännestä viikosta, vaikka viikkoja ei vielä täydet seitsemän ole :) Ja 7+0 - 7+6 on kahdeksas viikko jne. Oireesi ja niiden väheneminen/vaihtelut kuulostavat...
  10. N

    ~elokuun epelit 2012~

    Oi onpa tullut paljon lisää juttua taas :) Kivaa! Elina Marialle tsemppiä uuteen työhön :) Hattarapupu Totta, vauvan terveys ennen kaikkea! :) Meinaatteko ottaa selvää sukupuolesta ultrassa vai haluatteko pitää yllätyksenä? Ninzi Meillä on 10.1 varhaisultra. Minä kärsimättömänä ja helposti...
  11. N

    ~elokuun epelit 2012~

    niin ja tänään meillä menkkojen mukaan 6+0 :)
  12. N

    ~elokuun epelit 2012~

    daizy06 Minulla tämä on myös viimeinen raskaus, ja yritän saada nautittua raskaudesta niin paljon kuin pystyn! Viime raskaudessa, tyttöä odottaessani, oksensin kolme kuukautta ympäri vuorokauden joten siitä oli nautinto kaukana ;) Tämä raskaus esikoisen odotuksen kaltainen ainakin tähän saakka...
  13. N

    ~elokuun epelit 2012~

    Voi Aali !! :'( :hug:
  14. N

    ~elokuun epelit 2012~

  15. N

    ~elokuun epelit 2012~

    Lemmikeistä: Meillä on pihassa neljän hepan talli jossa asustaa kaksi hevosta ja kaksi ponia :) Ja kolme tallikisua! Sukupuolesta: Olemme molemmissa aikaisemmissa raskauksissa käyneet 4-D ultrassa ja selvittäneet sukupuolen. Minä uteliaana luonteena haluaisin nytkin ehkä tietää etukäteen...
  16. N

    Elivo raskaustestillä haamu kun menkat viikon myöhässä. Kokemuksia??

    kiitos vastauksistanne ja tsempeistä :) Eilen tuli jo ihan selkeä plussa <3 :)
  17. N

    ~elokuun epelit 2012~

    Heippa vaan kaikille! Ilokseni tiistaina plussa tuli, ja menkkojen mukaan laskettu aika olisi 26.8 :) Olen 23v mamma. Ennestään meillä on kaksi lasta, 4v poika ja reilu 8kk vanha tyttö! Näiden pienimpien ikäeroksi siis tulee noin 1v 4-5kk :) Sairaalaksi valitsenemme vanhan tutun Naistenklinikan...
  18. N

    Elivo raskaustestillä haamu kun menkat viikon myöhässä. Kokemuksia??

    Tein tänään haamun elivo testillä. Menkat viikon myöhässä. Haamu on selkeä, kysyin sekä mieheltäni että ystävältäni näkyykö punertava viiva. Haamu kuitenkaan ei tullut selvänä heti, vaan vasta reilu 10 min päästä. Luulin ensin hitaasti tummuvaa haamua vain viivanpaikaksi, mutta muutaman minuutin...
  19. N

    Olisiko ok, jos miehellänne olisi pikkujouluristeily isänpäivänä?

    En kai voisi kieltää lähtemästä, mutta ei se minusta ok olisi että mies hilluisi risteilyllä kun lapset (tai meillä isompi lapsi) odottaa isänpäivän viettoa kovasti, ja isoisätkin tavataan isänpäivänä. Lapsi on tehnyt hienon lahjankin isukille, ja kakun on suunnitellut ihan itse jonka teemme...
  20. N

    kertokaapa rehellinen & kaunistelematon mielipiteenne nimestä VIENA

    Todella kaunis nimi, Viena! Noi muut nimet eivät olleet minusta hyvä yhdistelmä Vienan kanssa.. :)

Yhteistyössä