Hakutulokset

  1. L

    Eräänä jouluna en saanut muita lahjoja kuin suklaalevyn äidiltäni..

    Mulle tulee lähinnä kiusallinen olo jos saan paljon lahjoja. Pari on kiva saada, ja yleensä toivonkin mieheltä jotain jonka sitten pukki tuo :)
  2. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Viiviliinalle :hug: ja kovasti jaksamista. Toivotaan, että reiät menevät itsestään umpeen eikä Onni joudu operaatioihin. Tänne ei sen ihmeempiä. Poika on niiiin ihana ja suloinen. Välillä kyllä äitiä väsyttää, jos poitsu sattuu sille tuulelle, ettei oikein nukuta.
  3. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Sorry, lumihiutale eikä lumipallo... Piti vielä kysyä, että onko täällä siitepölyallergiasta kärsiviä imettäviä äitejä? Mä olen ihan tuskissani, kun lääkäri kielsi ottamasta antihistamiinia, voi kuulemma tukkia vauvan hengityksen. Oletteko keksineet mitään lääkkeitä, mitä voisi imetysaikana...
  4. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Luppanalle ja Viiviliinalle iso hali :hug: Me oltiin 3 kk neuvolassa ja poika sai myös rotavirusrokotteen ensimmäisen annoksen. Mun piti ostaa se etukäteen apteekista, muut rokotteet sai suoraan. Hinta oli ok, reilun kympin, olen kuullut, että Suomessa se ilmeisesti on paljon kalliimpi...
  5. L

    Vauva 3vk, tahdon lopettaa imettämisen!

    Oletko syönyt viinirypäleitä? Mulle sanottiin, että ne on pahimpia vatsavaivojen aiheuttajia. Olin nimittäin itse karsinut pois maitotuotteita ja syönyt jonkin verran viinirypäleitä. Lääkäri kehotti ottamaan maitotuotteet takaisin ja välttämään niitä viinirypäleitä. Kas kummaa täällä se toimi ja...
  6. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Luppanalle ja Kasperille :hug: Toivottavasti syy selviäisi pian. Viiviliina kiva, että Onni jakselee jo paremmin. On muuten vähän samannäköinen kuin meidän poika - sirot kasvot ja tumma tukka. En ole saanut kuvia laitettua, kun en ole jaksanut käydä kirjautumassakaan.... Ei ole mies...
  7. L

    MAALISMASUKIT 2007

    On ollut vähän kiirettä, joten en ole ehtinyt kirjoitella ja palaan vähän taaksepäin... Katjuska kiitos tuosta tiedosta, että nania saa ruokakaupasta. Täällä apteekkien luvatussa maassa se pitää ostaa sieltä. Sinänsä helpompaa on mennä apteekkiin kuin ruokakauppaan, kun mulla on lähin...
  8. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Tyynelle onnittelut! :flower: Viiviliina lähde ihmeessä lääkäriin. Ei siinä ainakaan mitään häviä, kun käy tsekkauttamassa tilanteen. Noista ruokaväleistä piti vielä sanoa, että paremman maidonnousun lisäksi yksi syy miksi mulle suositeltiin pidempiä ruokavälejä on se, että jos vauva syö...
  9. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Oltiinpa tiputtu jo 3 sivulle. Kaikki ovat niin kiireisiä vauvojen kanssa luulisin. Kommentoisin maidontuotannosta vieraalle, jonka nimimerkkiä en muista. Mulla ei kanssa tuota maitoa mitenkään tulvi rinnoista yötä lukuunottamatta, jolloin usein herää aika märkään oloon. Mulla on ollut...
  10. L

    MAALISMASUKIT 2007

    pikkuisen meni lihavoinnit eri paikkaan kuin piti... ja nyt kirjoitan 1 kädellä poika sylissä.... piti vielä sanoa, että kivoja nimiä ootte keksineet. ulkomailla sitä miettii myös että miltä nimi kuulostaa muiden korvaan. esim. minka ja tinja on selkeesti tytön nimiä kaikille. osa suomalaisista...
  11. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Päivänsäteelle :hug: Kiva kuulla, että Luppanalla ja Synnevillä taas jo menee paremmin! :hug: Rasse jos käyt lukemassa, niin kertoile miten teidän pikkuinen jakselee sairaalassa. Mulle on ollut yllätys, että miten paljon ikäviä vastoinkäymisiä onkaan. Olin täysin varautunut siihen, että...
  12. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Vitviu, me asutaan Belgiassa. Ei täällä normaalisti tähän aikaan tollaista hellettä ole. Nyt on kestänyt kuumuus jo ihmeen pitkään. Ja jos ulkona on 27, on meillä myös sisällä. Poika kärsii selvästi kuumuudesta. Hereillä olemisesta vielä. Eilen poitsu heräsi klo 8 ja saatiin nukkumaan klo 23...
  13. L

    ystäviä oudolle äidille

    moi!oisko kukaan kiinnostunut mailikaveruudesta vähän kummallisen äidin kanssa?parisuhde on syvältä ja muutenki tökkii enkä taida sopia äitimuottiin..että pistäkää tänne viestiä jos muitaki kummajaisia(omasta mielestään) on :) harrastan musiikkia(lähinnä metalli ja muu tunnemusa), lukemista...
  14. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Luppanalle onnea kotiutumisen johdosta, hieno juttu! Toivotaan vaan, että tuo syy selviäisi eikä tuo enää toistuisi. :hug: Tyynelle tsemppiä! Toivottavasti poitsu paranee pian! :hug: Synnevi kirjoittele kuulumisia, kun kotiudutte. :hug: Täällä poika on edelleen aikas vaativa. Vain syli...
  15. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Synnevi :hug: Toivottavasti leikkaus menee hyvin! Onneksi se vika löytyi, niin saadaan sitten hoidettuakin! :hug:
  16. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Voi synnevi, onnea matkaan! Toivottavasti tuo ei ole vakavaa! Ja unissäkävelijälle mun piti vielä toivotella, että toivottavasti ne sun selkärankareumaepäilyt jäävät epäilyiksi - se nimittäin taitaa olla varsin inhottava vaiva. :hug:
  17. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Moi pitkästä aikaa! En ole ehtinyt kirjoittelemaan, mutta olen välillä yrittänyt lueskella kuulumisia. On aivan uskomatonta, miten kiireisenä tuo pieni nyytti voi äidin pitää! Hän on oikein sylikissa, ei viihdy yhtään yksin. Jos hyvin käy, saattaa kerran päivässä olla sitterissä 10-15 minuuttia...
  18. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Ehkäisystä... Mä sain sairaalasta pyytämättä minipillerireseptin ja mun pitikin teiltä kysellä, että käytetäänkö niitä Suomessa yleisesti imetyksen aikana? Mä nimittäin olin jonkin verran kauhuissani siitä, että pitäisikö sitä nyt heti synnytyksen jälkeen ruveta taas hormooneja työntämään...
  19. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Täällä ilmoitauttuu myös yksi, jolla noita tissimaratoneja! Ja pelottaa, ettei poika saa tarpeeksi maitoa. Lisämaitoa en ole vielä antanut, kun poika on kuitenkin kasvanut ihan hyvin. Se syö tissin ja jää sitten lutkuttamaan mielestäni vain huvikseen, otan pois tissiltä, poju vetää muutaman...
  20. L

    MAALISMASUKIT 2007

    Meillä poika on muuttanut päivärytmiään. Ennen nukkui hyvin aamut, jolloin sain itsekin nukuttua. Nyt kaveri on kahtena aamuna herännyt 5.30 ja aloittanut syömisrumban ja olen saanut sen takaisin sänkyyn vasta 12.30! Aika pitkä aika pikkuiselle olla hereillä ja äidin yöunet jäävät lyhyiksi, kun...

Yhteistyössä