Hakutulokset

  1. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Tänne pärähti eilen täti kylään, eli tänään siis tosiaan menossa kp2 ja alkoi yk14.. tällä kertaa en edes loppuajasta odotellut liikoja, vahvasti tiesin että raskaana en ole.. mutta iloista huomata että pierto on pysynyt melko tasaisena! ja lussatuulia kaikile :saint:
  2. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Miultakin paljon onnea milizza :flower: Onpas kiva lukea että on onnistunut, itelläni taitaa aika jännäpäivät olla käsillä jo tässä vaiheessa kiertoa :o eilen illalla alkoi pieni menkkamainen juiliminen alaselässä, ja tänään jatkunut.. toivottavasti nyt ei täti tulisi kuitenkaan : /
  3. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Keh, eilen sitten oli epävarmuuksissani pakko juosta ärrälle hakemaan toista testiä, eihä sielä ollu ku noita halppistestejä (rfsu) ja sitten ku tein sen testin ni eihä siinä mitiä näkyny, eivät kyllä ees ollu nii herkkiä. Niissä sitten luki että testitulos pitää tarkastaa 30min sisällä, siin...
  4. S

    raskaustestistä (anteeksi taas tällanen) pieni kysymys vaan

    siis tää testi näytti ihan ajallaan, sen 30min sisään.. mäni joku 20-25min niin näky
  5. S

    raskaustestistä (anteeksi taas tällanen) pieni kysymys vaan

    joo kun nuo on vissii aika testikohtasia ni tarvihinki jonku tällee kuka tietäs noista kyseisistä testeistä ku ennoo noita enne käyttäny
  6. S

    raskaustestistä (anteeksi taas tällanen) pieni kysymys vaan

    Eli tein äsken RSFU:n rasaustestin, testiaika tuo 30min.. no tästä on nyt 25min ku tein tuon, ei ollut mittää plussaa :( mut nyt ku on männy tuon aikaa, testi alkaa "kuivumaan" ja esiin tuli eriittäin haalea, vähän vaan punertava testiviiva, on saman paksunen kun kontrolliviiva.. näkyy kyllä...
  7. S

    kuinka saan vaihdettua nimimerkkiä?

    no hitto, kai se pittää koittaa laittaa :headwall: tai sit tempasen uuven nimimerkin, mut sekkii on taas ää
  8. S

    kuinka saan vaihdettua nimimerkkiä?

    tämä sanahirviö ei ole hyvä :D
  9. S

    Kakskymppiset yrittäjät 2011

    Minäkin tänne :wave: täältä löytyy kakskymppinen pariskunta, yhdessä oltu vuodesta 2008, ja lapsi ollut pitkään haaveissa. Pillerit lopetin marraskuussa 2009, mutta ollut kuitenkin pari kautta kun olen vähän aikaa pillereitä syönyt ( jälkeenpäin ajateltuna tyhmä idea :headwall: ) nyt sitten...
  10. S

    Esikoista yrittämään 2011

    tuossa olis tuosta kuva. kauheeta ku intoilen kuitenkin turhaan, mut ei voi olla intoilematta kun kerrankin jotain tapahtuu :D muoks. olen tässä jo bongaillut ties mitä oireita, tiedä sitten onko kuviteltuja, vai menkkaoireita.. herkkyyttä ilmassa, kun tänään itkin kun näin telkkarissa...
  11. S

    Esikoista yrittämään 2011

    Sain äsken elämäni ensimmäisen roskishaamun :o tosiaan en ole koskaan saanut millään testillä minkäänlaista viivaa, en edes viivanpaikkaa edes roskiksesta kaivamalla :D Tänään kuitenkin vasta kp19, mutta kierrot heitelleet miten sattuu. Vatsaa on useamman päivän koskenut nippaillut ja...
  12. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    kiitoksia tästä :) Kuulostaa kyllä tutulta nuo "oireet" joita kuvailit.. Mitenkä tämä tutkimus hoituu, ja millä perusteilla sinne sitten edes pääsee? Helpottaisi kyllä kovasti saada joku syy miksi näin pitkään ollaan tuloksetta yritetty, nuoriakin kun ollaan, normaalipainoisia ja perusterveitä..:/
  13. S

    Esikoista yrittämään 2011

    heipä hei kaikki (: saako tänne tulla jos on yritys alkanut jo 11/09 :stick: no, hope so :) ikää täältä löytyy molemmilta 20v, yritys tosissaan alotettiin jo 2009 alussa, välissä pari taukoa, piti antaa mielen levätä kun kävi stressaamaan niin pahasti (silloin siirryin hetkittäin pillereille...
  14. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    minä oon miettiny tuota endon mahollisuutta.. kun kerta on noin pitkään tuota yritystä tässä takana, ja nyt taas kun lopetin pillerit, alavatsassa tuntuu kummallakin puolella toisinaan kovempiakin pistoja, kuin jollain kynällä poraisi sinne.. menkkaoireetkin ovat kauhean rankkoja, hyi :/...
  15. S

    vauvakuumetta / nuoret kuumeilijat =) uusi

    Täällähän kuulostaisi olevan naisia samasta ikäluokasta ja samoissa tilanteissa.. :saint: Olen jo pidempiaikainen kuumeilija, ikää löytyy meiltä kummaltakin 20v, yritys aloitettu 08/2009, paria taukoa lukuunottamatta, pillerit lopetin helmikuun alussa taas 4kk syömisen jälkeen.. Kiertoni ei ole...
  16. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Terve! Voisin tänne esittäytyä (uudestaan) kun tuosta listasta löydynkin.. 20 kerkesikin jo mittariin pyörähtää tässä poissaollessani.. :) Meillä taitanee miehen kanssa olla takana sellaiset 12yk. Pidettiin 5kk tauko yrittämisestä, suhteesta, kaikesta, sen ajan ja vähän päälle olin taas...
  17. S

    ****Jo pidempään yrittäneiden höpinöitä**** vol II

    Minä voisin tänne tulla tauon jälkeen uudestaan avautumaan :) Elikkäs ikää on nyt sen 20v.. esikoinen haaveissa. Aiemmin yritystä oli takana 10kk, marraskuussa tämän asian ajattelu ja stressaaminen oli liikaa, joten pidimme suhteessa taukoa. Nyt kuitenkin olen ollut helmikuusta mieheni...
  18. S

    Hypokondria (luulosairaus)

    Itse en ole vielä lääkäriin mennyt, tosin soitan aina äidilleni, joka on terveydenhoitaja ja tietää nämä kaikki jutut. Tiedän, että jos yöntunneilla lääkäriin lähtisin päivystykseen, oireet luultavasti katoaisivat matkalla jo siitä helpotuksen tunteesta, että saisin apua, jos tarvitsisin...
  19. S

    Hypokondria (luulosairaus)

    apappia
  20. S

    Hypokondria (luulosairaus)

    Olen myös oppinut tämän "ei minulle viimeksikään mitään käynyt"- eli sama tuntuma ja kokemus pelottaa sen 20-30 kertaa.. Mutta kun saan yhden pois, tulee toinen tilalle. Pahimpia ovat kasvojen ja käden ja jalan puutuminen, nimenomaan oikealla puolella. Moneen kertaan pitää tarkastaa, toimiiko...

Yhteistyössä