Hakutulokset

  1. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Tammikuussa *

    Moikka moi! Hirmu olojen vuoksi olen juuri ja juuri selvinnyt töistä, muun ajan pää pöntössä tai loputtoman vämyksen kourissa..:( Ei kahdesta aiemmasta ollenkaan tälläisia oloja ollut lievää kuvotusta ja väsymystä kylläkin. Mut nyt jo helpottaa ja ryhdistäydyn myös kirjoittelun suhteen :) la...
  2. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Pikku hilja alkaa pahoinvointi nostaa päätä, hirvittää.. Elmäntilanteestani; omakotitalossa asun avomieheni ja kahden lapsukaiseni kanssa myöskin kaksi koiraa tassuttelee täällä. Töissä ollaan molemmat. Oikeen laskit nannamamma tuon lasketun ajan. nuu
  3. N

    Heinäkuun hellemasut 2013 * Marraskuussa *

    Heippa hei.. Täällä olis yks mukaan toivova, kesti hieman että uskalsin kirjoittaa mutta nyt sitten viimein hieman uskaltaa jo hellittää peloista kun kävin tänään varhaisultrassa ja kaikki näytti olevan niin hyvin kuin näillä viikoilla 6+3 olla voi =) Oireena on alkanut tulla väsymystä ja...
  4. N

    Joulukuiset 2010

    Heippa! Tääl yks raskausaikainen taustailija toivoisi päästä mukaan. Jonkunverran kirjoittelin tonne marraskuisten ketjuun raskausaikana mutta sitten neiti päättikin odotella joulukuuhun saakka :D
  5. N

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Vihdoin saan minäkin onnelisena ilmottautua synnyttäneiden joukkoon. Menihän se rv 41+4 saakka, mutta sieltä se sitten itsenäisyyspäivän aamuulla tullatupsahti pikkuinen prinsessa! Ihana vauva joka ei kyllä turhia kiukkua <3 Kotiin päästiin eilen, ja pitkältä se aika siel oyssissa kyllä tuntui...
  6. N

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea kaikille oman piltin saaneille :flower::flower: Ja tsemppiä kovasti kaikille meille jotka vielä mahojemme kanssa kärvistelemmen!!!! Tuli sitten joulukuun eikä maraskuun murunen, vaikka tän olottoman olon kanssa alkaa jo pikkuhiljaa tuntua että tammikuun murunen sieltä tulee:D...
  7. N

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea vain vauvansa saaneet!!!! Ja crocus76 olipas tosiaan nopea toimitus.. hui.. Vähän lisäsi tätä jännitystä, meillä kun matkaa laitokselle on 200 km :) Ja (.) sen verran että ei en jaksa enää tätä ODOTTAMISTA.. Yöllä ei tule unta ja päivisin on ihan naatti, no onneks päikkäri mahdollisuus...
  8. N

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea Ritu ja Katja :flower: Ei supistuksen supistusta.. Vielä pari viikkoa sitten supisteli kovastikkin, mutta ei enää|O Häpyluissa vain kipuilua, josko viimein olisi kiinnittymässä. Kaikki ässät on kokeiltu ja kaapin pohjatkin siivottu kun jostain ihme järjestely vimman saanut, kai se on...
  9. N

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea taas kaikille oman käärönsä saaneille=) Olo alkaa olla jokseenkin turvonnut ja liikkumiset on jääneet aika minimiin. Täytyisi vain yrittää jaksaa edes vähän lenkkeillä ettei sitten synnytyksen joskus alkaessa olisi ihan kuitti.. Painoakin on varmaan kinherkkujen ja tuon...
  10. N

    Marraskuun muruset *MEIDÄN KUU!* <3

    Onnea kovasti kaikille murusten saaneille!!!:flower::flower: Kaipailen jo itsekken vauvantuoksuista kotia:heart: Mutta niin paljon olisi kaikenlaista puuhaakin vielä hoidettavana että ei kai auta olla kuin kärsivällinen (.) ei kyllä kuulu yhtikäs mitään uutta tai kertomisen arvoista :D nuu...
  11. N

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Huomenta!!! Tänään sitten herätty jo klo 04:00...:headwall: Ennen olin niin aamu uninen, mutta nyt taas taitaa tulla sama vaiva kuin esikoisesta ja mennä nää aamuyön tunnit koneella notkumiseksi. Ihania kuvia masuista =) Aamukahvin keittoon ja koiralenkille:wave: nuu ja mussukka rv 35 & 4
  12. N

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Kovasti Onnea Nallulle =)
  13. N

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Heippa hei! Vielä vähän reilu viikko pitäs töissä yrittää jaksaa.. Tulee loma kyllä jo ihan todelliseen tarpeeseen:) Meillä on se pikkukarhu pussi. Saa nähdä kuinka toimii ja oliko hyvä hankinta. Sillon kun esikoisen sain ei tuollaisista pusseista ollut tietoakaan. Raskausarvista; Ei...
  14. N

    Marraskuun muruset *lokakuussa*<3

    Taas pitkästä aikaa:) Kovasti on kaikkea tapahtunut kun pikaisesti pinoa lukaisin.. Itse en oikeastaan koko viime viikolla edes konetta aukaissut kun töistä ja pitkistä päivistä olin niin uupunut...|O Mutta onneksi se äippäloma jo parin viikon päästä häämöttä, sitä jo tässä odotellaankin kun...
  15. N

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Liirahille voimia ja jaksamista:hug: Muarille ja koko perheelle valonpisaroita raskaaseen aikaan:hug: En ole taas piiiitkään aikaan saanut kirjoiteltua mutta edelleen juuri ja juuri työt jaksaa hoitaa ja vahän esikoisen kanssakin sitten touhuilla, niin siihen voimat tuntuvatkin loppuvan...
  16. N

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Huomasin yöllä vessareissun yhteydessä että paperihan meni ihan punaiseksi ja kun uudelleen pyyhki niin tuli vielä kirkasta verta ( ei limaista vaan ihan verta). Ja pöntössä näkyi verijuova. Säikäytti kyllä kovasti vaikka mitään kipuja ei ollutkaan. Aamulla sitten neuvolasta käskivät polille...
  17. N

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Navasta: Ei ole aikaisemmassa raskaudessa pullahtanut, enkä oikeen usko että niin käy nytkään. On vain niin syvällä:D Noita ammeen jalkoja olen kans miettinyt.. Onkohan niitä sellasia jotka menee ikean ammeeseen vai täytyyköhän olla sellanen "isompi" amme että ne käy? Lapsilisät meillä...
  18. N

    Marraskuun muruset 2010 *syyskuu*

    Taas pitkästä aikaa.. Lukenut kyllä olen ahkerasti, mutta mitään sanottavaa ei ole oikeen irronnut:p Väsy olo ( ehkä syy toi alhanen hb), ja tuntuu että kun täyden työpäivn jaksaa, on kotona ihan voimaton. Mut eihän ne kotityöt mihinkään häviä ja esikoisen kans on jaksettava touhuilla. Nyt olen...
  19. N

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Heippa =) Tämä oleminen menee ihan yökukkimiseksi ja sitten aamulla on ihan rättipoikkiväsynyt.. :( Mutta ei se uni vain ota tullakseeen.. SF-mitta on mennyt kai normaaleilla käyrillä, tai viimeksi pari viikkoa sitten oli 23. Silti kaikki sanovat että masuni on tosi pieni, eikä se nyt...
  20. N

    MARRASKUUN MURUSET 2010 <3 *elokuu*

    Oletteko uudelleen synnyttäjät käyneet tai menossa synnytysvalmennukseen? (vai onkos se perhevalmennus) Meille ei edes neuvolasta ehdotettu ennen kun itse kysyin asiasta.. Mies haluisi kovasti mennä kun on sen ensimmäinen ja minulla on pojan synnytyksestä jo 5 v aikaa niin tuntuu kaikki taas...

Yhteistyössä