Hakutulokset

  1. K

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Unnaunna: joko olet testaillut uudestaan? Täällä sitten täti kurvasi kylään. Taisi ne minun raskausoireet olla pimeyden aiheuttamaa väsymystä ja loput mielikuvituksen aikaan saamaa :laugh:
  2. K

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Hätähousu täälläkin :laugh: Mulla on ollut mielestäni tosi selkeitä raskausoireita, aamuisin vähän ällöttää, rinnat on kipeät ja väsyttää. Iltapäivisin etenkin tulee hirveä väsymys. Eilenkin nukahdin toppavaatteissa sohvalle. No tosiaan herkällä testillä testailin tänään, vaikka on vasta...
  3. K

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Heippa! Uusi kuumeilija liittyy joukkoonne! :wave: Olen jonkin verran taas seuraillut jutusteluja tällä palstalla, mutta en kirjoitellut. Nyt on pakko ilmiantaa itseni kun en vielä oikein livenä kenellekään halua tästä puhua :D Olemme tosiaan pidempään jo puhuneet kolmannesta lapsesta, ja...
  4. K

    Kokemuksia kaivataan, ketään jolle tehty sektio sekä pysty - että vaakasuoraan?

    Onkohan täällä palstalle ketään, jolle olisi tehty sektio sekä pysty- että vaakasuoraan? Minulle on tehty 2 sektiota vaakasuoraan, ensimmäiseen kiireelliseen sektioon päädyttiin koska synnytys ei edennyt ja kohtu oli väsynyt ja tulehtunut. Sektiossa selvisi että lapsi oli tulossa...
  5. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    koikoi *hali* :( Tää tippuu kanssa pois ketjusta :( Meillä on aika rankkaa ollut tää arki näiden muksujen & uhman, töiden, opiskelujen ja rakentamisen kanssa. Moniajolla ollaan oltu jo monta vuotta ja vaikka se kolmas lapsi ois niin ihanaa saada niin todettiin nyt miehen kanssa ettei meillä...
  6. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    kolmiliini Minusta tuntuu kanssa ihan hassulta että näin pitkään jo oltu ilman ehkäisyä ilman raskautumista. :O Molemmat aiemmat raskaudet on alkaneet toisesta kierrosta. Miehen kanssa jo naurettu että näinkö se ikä tekee tehtävänsä ei vaan saatu vielä yhteisymmärrystä että onko ne munat...
  7. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    OneMore? Tervetuloa kuumeilemaan mukaan! :) Minä yritän päivittäin käydä kurkkimassa ketjun uutiset mutta jotenkin kirjoittelu aina jää, ei kyllä toisaalta ole kauheesti mitään raportoitavaa. Kp 24/28 menossa joten menkkojen pitäisi maanantaina alkaa. Jotenkin ristiriitainen olo kyllä, jännä...
  8. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Onnittelut piikru plussasta!!
  9. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Onnea anu84 ja muut plussanneet!! :heart: Mikäs koikoin tilanne on? Oletko testannut uudestaan?? entä piikru? Täällähän on nyt paljon piinailijoita :) Mulla on menossa kierron puoliväli ja tällä kertaa sattuu mieskin olemaan kotosalla :D Kerrankin sattuu ajoitus nappiin meillä! Kp...
  10. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    KirsiH ja saraheinä Onnittelut plussasta!! KirsiH:llä kyllä ihana hääpäivälahja :) Toivottavasti niitä plussia tulisi vielä lisää tälle kuulle!
  11. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Ei sitten ollut luottamista niihin mun oireisiin :ashamed: Tissit on kyllä olleet törkeen kipeät tänäänkin mutta niin vain menkat tulivat ajallaan. Eilen vihlaili alakerrastakin ihan kuin aikoinaan liitoskivut tekivät ja miehellekin menin jo sanomaan että näinköhän se kolmas ois tärpännyt. :D...
  12. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    vehnätähkä :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon! :) Milloin kettula aiot testailla? Ketäs muita piinailijoita täällä olikaan? Täällä ei ole vielä tätiä näkynyt ja tosiaan oireita olen muka huovaavinani. Tulee sellaisia väsymys aaltoja, oon nukkunut monena päivänä päikkärit ja vaikka nukun 10...
  13. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    T-81 :hug: Kettula: Minä olen kanssa bongaillut raskausoireita. Rintoja vihlailee ja ovat arat ja välillä tulee sellainen kuvotuksen aalto. Saapa nähdä onko nämä mielikuvituksen tuottetta pelkästään. :laugh: Ei onneksi tarvitse kauaa piinailla sillä nyt menossa kp 26/28.
  14. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Oi, täällähän on plussauutisia. Onnittelut Hätähousu ja äiteekahdelle -81! :heart: Oliko vielä muita? En ole pariin päivään käynyt lukemassa ketjua enkä jaksa alkaa selaileen taaksepäin kauheesti. :ashamed: Olen nyt pari päivää ollut ihan poikki, eilen ja tänään oli pakko nukkua päiväunet...
  15. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Onnittelut plussanneille ja tervetuloa uudet!! :) kolmiliini Arki kuulostaa teilläkin haasteelliselta. Kovasti voimia ja jaksamista sinne ruuhkavuosien keskelle! :hug: Minäkään en ole tässä ketjussa hirveen aktiivisesti nyt kirjoitellut lukemassa olen kyllä käynyt. Meillä on ollut illat ja...
  16. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Tervetuloa mukaan sparklingfun =) Itkuisuus ja hiilarihimot jo enteilivätkin menkkojen alkamista :D Täti kurvasi tänään kylään kp 26. Mulla tuntuu kierto jostain syystä nyt hieman heittelevän vaikka aiemmin on olleet tasan sen 28 vrk. Pitääpä seurailla tilannetta. Ja nokka kohti yk 2:ta...
  17. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    OI, onnea plussista sydäntähti ja sweetpearl! Tervetuloa mukaan Äippyli_81 =) Meillä tuppaa aina viikonloput olemaan niin täynnä ohjelmaa ettei juurikaan koneella ehdi roikkumaan. Nytkin pitäisi kyllä imuroida ja laittaa astiat koneeseen ja pyykikonetta täyttää ja ja ja :D Mulle iski...
  18. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Minä olen myös ajatellut, että kolmas raskaus ja vauva aika voisivat toimia tervehdyttävänä kokemuksena. Lisäksi tuo meidän kakkonen on sen verran tempperamenttinen sisupussi että hänelle tekisi vain hyvää olla isosisko :laugh: Joutuisi ottamaan paremmin muut huomioon ja jakamaan. On varsinkin...
  19. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Mulla tuli mieleen greippimehu! Itsekin kokeilin tuota ja tosiaan pari desiä greippimehua aamuisin vaikutti ovulaatioon ja ovulaatiolimoihin. Lisäksi olen lukenut että punaviini luteaalivaiheessa voi auttaa kiinnittymiseen sillä se lisää kohdun verenkiertoa ja näin lisäävän alkion...
  20. K

    Kolmatta kuumeilevien KESÄ 2013

    Tervetuloa Cassyput! Sama täällä :) Tässä onkin ollut oma prosenssinsa töiden, opintojen ja rakkaiden harrastusten "luopumisen" kanssa. Luopuminen hipsuissa siksi, etten niistä tietenkään kokonaan luovu mutta faktahan on se että raskaana ja pienen vauvan kanssa opinnot tulee luonnollisesti...

Yhteistyössä