Hakutulokset

  1. P

    G:moniko

    Kyllä vuosi sitten laitettiin, mutta nyt lähdetään reissuun. Oletettavasti siellä on koivut vastassa kyllä.
  2. P

    Hyvää juhannusta kaikille :)

    :wave: Sitä samaa täältäkin!!
  3. P

    Koira pissitetty, suihkussa käyty, jäätelö laitettu pakastimeen....

    Voi, että olet ollut reipas. Mä olen kukkunut töissä ja nyt sitten väsyttää niin. No kotiin muutamaksi tunniksi nukkumaan ja kun tytön päiväuniaika, niin lähdetään ajamaan Lounais-Suomesta Keski-Suomeen. Olisitko kenties matkan varrella, niin tullaan maistamaan jäätelöä :p
  4. P

    Olisko nyt apuja lapsen kakkaongelmaan?

    Tämä on mun mielestä hyvä neuvo. Levolacia puuron joukkoon aamuisin, niin vatsa toimii säännööllisesti. Tai sitten silloin kun minä olin lapsi ja sama ongelma, niin mein äiti teki luumuista mehujäätä, jota sitten onnellisena söin. Muuten en kuulemma olisi luumuja syönyt.
  5. P

    2-vuotias puhuu unissaan :D

    Ihanaa :heart:
  6. P

    Mikä päivä juhannuskännit?

    Itse en ota alkoholia tänä juhannuksena lainkaan, mutta mies varmaan huomenna parit saunakaljat nauttii.
  7. P

    **Pienellä ikäerolla odottavat** HEINÄKUUSSA -10

    No täällä onkin ollut hiljaista. Viimeistä yötä töissä tässä olen varmaankin pitkään, pitkään aikaan. Valvoa kyllä varmasti saa sitte kotonakin, kunhan kaksoset syntyvät, mutta onneksi sihen on vielä jonkin aikaa. Nyt alkaa kesäloma meinaan huomen aamulla. Ja lähdetään reissuun Keski- ja...
  8. P

    Nimi pikkusiskolle

    Amelia on kaunis, sopii hyvin sisarusten nimiin. Kauniit nimet kaikilla.
  9. P

    vtuttaa olla sairaalassa!!!

    Multa ainakin saisit leipää, jos olisit nyt täällä, missä minäkin tätä potilaiden unta valvon. Jaksamista ja paranemista :hug:
  10. P

    Haluatko kysyä jotain KAKSOSTEN äidiltä? Turhis siis :)

    Joo, tiedän tunteen. Meillä kanssa miehen sukulaiset varsinkin päivittelevät tapausta. Ihmettelevät miksi edes yritettiin saada lasta näin pian esikoisen jälkeen. Tyttö siis on 1v9kk, kun kaksoset syntyvät marraskuussa. No, tyttöäkin yritettiin reilusti yli vuosi... Nyt siis vasta rv 19 ja...
  11. P

    Haluatko kysyä jotain KAKSOSTEN äidiltä? Turhis siis :)

    Pitikö käynnistää vai..?
  12. P

    Haluatko kysyä jotain KAKSOSTEN äidiltä? Turhis siis :)

    Millä rv:llä on syntyneet?
  13. P

    Päästäisitkö 15-vuotiaan juhannusfestareille?

    En. Itsekin tuon ikäisenä olisin kovin halunnut ja nyt ymmärrän omia vanhempia miksi ei päästänyt. Kyllä siellä meno on aika rajua ja alkoholia on paljon.
  14. P

    Jos maksatte lapsille autokoulun mutta yksi lapsi ei haluakaan ajokorttia

    En antaisi. Työkaverilla vanhemmat maksoivat kahden autokoulun ja yksi lapsi ei sairaudestaan johtuen voi ajokorttia hankkia, niin maksoivat tälle lapselle häät. Eli niin kuin joku jo mainitsi, että sitten mukaan johonkin toiseen elämän suurempaan hankintaan.
  15. P

    Mikä ihana nimi!

    Vanttuhan on sama kuin lapanen. Ja Maikki Harjanteen lasten kirjan päähenkilö =)
  16. P

    Mitä omassa lapsuudessa kattomia lastenohjelmia haluisit et vielä tulis telkkarista?

    Pella Hermanni Rölli Maija Mehiläinen Nalle Luppakorva tuleekin aina silloin tällöin pikku kakkosessa Ja sit muista, että pikku kakkosessa oli joskus sellainen sarja, missä kaksoset (tyttä ja poika) ja heidän tekemisiään. Siis ihan oikeita ihmisiä. Ei mikää animaatio tai vastaava. Se oli...
  17. P

    **Pienellä ikäerolla odottavat** HEINÄKUUSSA -10

    Tervetuloa uusille!! Mä oon täällä taustaillut. Aina muka niin kiire, että ei ehdi riviäkään kirjoittaa. Me ollaan nyt tässä kyläillyt ja meillä on vieraita käynyt, kun osalla ystävistä jo kesälomat pyörähtäneet käyntiin. Mä sitten olen töissä käynyt välillä huilamassa kodin kiireestä ;) ...
  18. P

    **Pienellä ikäerolla odottavat** HEINÄKUUSSA -10

    Heipä Hei taas pitkästä aikaa! Eipäs tässä nyt ole mitään ihmeempiä tapahtunut. Nyt vaan odotellaan. Töissä taas vaihteeksi, mutta onneksi nyt sitten 4 päivää vapaataa putkeen. Sitten taas yksi viikko ihan ns normaalia työvuoroa (aamua ja iltaa) ja sitten juhannusviikolla aamuvuoro ja parit...

Yhteistyössä