Hakutulokset

  1. M

    Gallup - Raskauden oireet

    Tänään viikkoja 21+0. [9] Aamupahoinvointi [9] Isommat, herkemmät rinnat [10] Uupumus [7] Ruoansulatushäiriöt [2] Närästys [4] Peräpukamat [9] Ruokahimot [9] Selkäkipu [8] Virtsaaminen (paljon!) [6] Alavatsakivut [3] Anemia [5] Verta vuotavat ikenet [8] Hengästyneisyys [0] Kivut...
  2. M

    Sokerimassan käyttö?

    Meillä on viikonloppuna synttärit ja oon laittamassa kakun päälle sokerimassakuorrutteen. Sokerimassahan kaulitaan tomusokerin päällä ja levitetään kakun päälle. Ylimääräiset leikataan reunoilta pois. Kakun ja sokerimassan väliin laitan itse joko kermavaahtoa tai sitten teen sokerikreemin...
  3. M

    Gallup raskaustesteistä

    Esikoisesta testasin plussan Clearbluen perusmallilla kp 34. Tässä raskaudessa sain jo haalean plussan 4. raskausviikolla, ostin Mammaksilta herkkiä raskaustestiliuskoja.
  4. M

    Perheen koko ja lemmikkien lukumäärä?

    Meidän perheeseen kuuluu mun ja miehen lisäksi esikoinen 10/09, helmikuussa syntyvä pikkukakkonen ja kaksi isokokoista koiraa (06/08 & 02/10).
  5. M

    Kaksio & vauva

    Meidän tyttö on tällä hetkellä 10,5kk ja kaksiossa ollaan asuttu koko vauva-aika. Nyt kun toinen lapsi on tuloillaan niin alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan nää vähäiset neliöt ja kaks vaivasta huonetta. Meiltä löytyy lisäksi kaks isokokoista koiraa. Ja kerrostalossa asutaan. Esikoisen vauva-aika...
  6. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Pitkään aikaan ei oo tullu käytyä täällä. Tänään testattu plussa, laskelmien mukaan olis rv 4+1 ja LA 14.2. :heart:
  7. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Jeccika, mä taidan kyllä säästää ton testin huomiseen vaikkei malttia oliskaan. :ashamed: Onnea ihan hirveesti plussasta! :heart: Toivottavasti me muut tullaan perässä helmikuisiin. ;)
  8. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    dindei, toivottavasti oireet meinais yhtä ja tiettyä asiaa! ;) Tänään pitäis postissa tulla testi. Miten ihmeessä mä maltan odottaa testaamista huomiseen.. :laugh:
  9. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    toive81, hyvä että hcg oli vaan tuplaantunut! Hienoja uutisia siis :)
  10. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Tänään olis kp 27, ylihuomenna meinaan testata ekan kerran heti aamusta. Oireita ei oo ollu ku se kiinnittymisvuoto(ko?), joka alkoi viime keskiviikkona ja kesti kolme päivää (tosi niukkana), etovaa oloa, väsymystä, painon tunnetta ja nippailua mahassa.. Toivotaan parasta. :) Plussatuulia...
  11. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    empompii, tervetuloa mukaan! :) Varovaiset plussaonnittelut toive81! :heart: Tänään kp 21 ja iltapäivällä vessareissulla huomasin vessapaperissa niukkaa rusehtavaa vuotoa. Sen jälkeen mitään ei ole tullutkaan. Nyt vaan mietin että oonkohan mä ovuloinut tietämättäni ja kyse olis...
  12. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    MT79:lle peukut että ne menkat jättäis tulematta! dindei, meidän tyttö syntyi 3.10. :)
  13. M

    minkä ikäinen sinä/puoliso olette,kauan yhdessä,monta lasta?

    Mä täytän tänä vuonna 21, mies 24, yhdessä ollaan oltu reilu 3½ v. ja esikoinen syntyi 10/09.
  14. M

    Kaksio & vauva

    Me muutettiin miehen kanssa tähän nykyiseen asuntoon vuonna 2008, vuosi ennen tytön syntymää. Muutama kuukausi muuton jälkeen tulinkin raskaaksi ja alkoi pähkäily jäädäänkö tähän vai lähetäänkö uuteen. Kaksioon päätettiin jäädä, ainakin vauva-ajaksi ja vaikkei tyttö nyt paljoa liikukaan ja tilaa...
  15. M

    Miten saada koiran hyppiminen pois?

    Meillä kesällä 2v täyttävä ex-hyppijä myöskin. Saatiin päin hyppiminen karsittua siten et aina koiran tullessa kohti käännettiin selkämme ja huomattiin koira vasta kun nätisti odotti istumassa.
  16. M

    vatsan palautuminen

    5 viikkoa synnytyksestä maha oli palautunut raskausmahasta, toki oli niitä "omia kiloja" vielä. :p
  17. M

    Hoitaako miehenne vauvaa?

    Meillä tytön hoitovastuu on aikalailla tasapuolista. Mä tietysti hoidan arkisin aamutoimet ja muut (syötöt, vaipanvaihdot, leikittämiset) iltapäivään asti, jolloin mies tuleekin jo töistä kotiin. Useimmiten mies sit hoitaa iltapuuhat ja mä saan hetken hengähtää ennen kuin meen nukkumaan...
  18. M

    Paljonko painoa tullut yhteensä raskauden aikana???

    Painoa tuli 17kg ja tippui melkein heti kun synnäriltä kotiuduttiin.
  19. M

    seksi synnytyksen jälkeen

    Meillä eka seksikerta oli jo 13 päivää synnytyksen jälkeen. Sattuihan se aluksi vähän, mutta kun liukkari tajuttiin ottaa mukaan niin ei tuntunut enää ollenkaan pahalta. :)
  20. M

    Kauan mennyt synnytyksestä toipuminen ennenkuin pystyit istumaan?

    Tais mennä kolme päivää, että pystyin istumaan normaalisti. Sain parit tikit ja niiden takia istuminen oli tosi hankalaa ja epämukavaa aluksi.

Yhteistyössä