Hakutulokset

  1. P

    "Nuoria" 40+ äitejä?

    Minä myös olen äitiydessä nuori, vaikka ikää on tuo 40 tullut täyteen. Meidän kaksoset syntyivät kuukautta ennen kuin täytin 39, joten usein sitä tuntee itsensä vanhaksi muitten vauvojen äitien seurassa. Osa mun ikäisistä kavereista on jo mummoja. :D No, elämä ei aina mene niin kuin...
  2. P

    G: millä rv:lla kaksoset syntyny?

    31+6 meillä. Syntyivät mun nopeasti edenneen myrkytyksen takia kolme tuntia sairaalaan tulon jälkeen sectiolla. Hilkun alle 1500g molemmilla oli painoa ja pari kk vietettiin keskolassa.
  3. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei taas kaikille! Tulin kurkkaamaan kuulumisia, kun saan luvalla vähän olla koneella. :) Kiitoksia onnitteluista! Milonalle tässä välissä suurimmat pahoitteluni surun keskellä. Ihan mahdotonta on kuvitella, mitä te käytte läpi. Voimia surun keskelle. Sydämestäni toivon, että löydätte...
  4. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei kaikille! Tosi omanapainen päivitys, kun en oikeasti saisi edes olla koneella... Meidän kaksoset syntyivät 29.11. aamuyöllä, muutama tunti sen jälkeen, kun minulla todettiin aluksi oireettomana ollut massiivinen raskausmyrkytys. Liikaa ei aikaa jäänyt odotteluun, vaan alle kolme...
  5. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei vaan kaikille! Ihan ensiksi Milonalle paljon onnea pikkuruisista pojista. Toivottavasti hankalasta alusta huolimatta kaikki sujuu hienosti. :heart: Kivaa oli lueskella teidän kaikkien kuulumisia, että asiat sujuvat hyvin. Tuntuu ihan eiliseltä ne päivät, kun yhdessä panikoitiin, että...
  6. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Hei kaikille! Kuulumisia olen välillä käynyt lukemassa, mutta turhan vähän jaksanut osallistua. Hyvät uutiset tekevät aina iloiseksi, ne huonommat sitten taas eivät... milonan kuulumiset kyllä vetää hiljaiseksi. Kovasti voimia sinulle ja perheellesi. Ja todella toivon, että pieni...
  7. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Heippa kaikille! En ole pitkään aikaan jaksanut kirjautua palstalle, vaikka lueskellut kyllä olen. Tosi iloinen olin milonan kotiinpääsystä - toivottavasti nyt kaikki alkaa mennä vähitellen parempaan ja parempaan suuntaan! Muittenkin hyvät kuulumiset ilahduttavat. Vakuutukset aiotaan mekin...
  8. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Heissan kaikille! Kivaa, että on näin paljon hyviä uutisia luettavana, kun pitkän tauon jälkeen tänne ehtii. Onnea kaikille kaikista ihanista asioista! :) milonalle voimia hankaluuksien keskelle. Pidetään peukkuja, että vähitellen vuodot laantuu ja alkaa ihana, rento odotus. Omaa napaa...
  9. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Mä hissuttelen, kun on ihan mieletön työputki menossa. 12 tunnin päiviä monta peräkkäin ja nyt olis vielä pari päivää (9 ja 7 tuntiset) ennen kuin tulee vapaat. Tänään tuli 11 viikkoa täyteen ja toiveikkuus alkaa kasvaa. Vuotoja ei ole ollut, väsymys on vähentynyt, pahoinvointi on ajoittaisempaa...
  10. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Tytti.............28.........2.IVF........28.12.2010...kaksoset, esikoiset Nemi............32.........2.IVF........16.1.2011......yksi, esikoinen Riksu82.......28..........1.IVF.........17.1.2011....yksi, toinen lapsi Pikkuperho..28.........2.IVF.........21.1.2011.....yksi, esikoinen...
  11. P

    tuplien odottajia 2010-11?

    Täällä lisää kaksosten odottajia. Meillä on laskettu aika 25.1.2011. Eli tänään on 9+6. Ensimmäiset lapsemme ovat ja paljon toivottuna tulevat. IVF-alkuisia ovat, eivätkä identtisiä. Vaikka sukurasitetta olisi siihenkin suuntaan ollut. :) Meillä ollaan todella onnellisia tuplapotista...
  12. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Hei vaan kaikille vielä kerran! Siirryn tästä kokonaan tuonne meidän omaan odottajien ketjuumme. Neuvolassa torstaina näkyi edelleen kaksi pientä ihmisen tainta ja onnen tunteet tulvahtivat pintaan. Jännitysten ja oireiden välillä jatkamme onnellista odotusta. Voimia kaikille piinailijoille...
  13. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Nemi77, eiköhän ne siellä ekassa neuvolassa selvitä nuo ultra-ajat. :) Kyllä varmasti ehditte mukaan! ON: Meillä oli toissapäivänä ensimmäinen neuvola. Siellä oli kesäsijainen, mutta kokenut sellainen. Tämä nainen oli oikein mukava ja jäi vielä jännittämään, millainen se "oma" sitten on...
  14. P

    ***LOPPUKEVÄÄN 2010 HOIDOISTA PLUSSANNEET***

    Heippa kaikille! Mä niin ajattelin, etten uskalla mihinkään odotusketjuun ennen ekaa neuvolaa... mutta tämä tuttujen joukko tosiaan veti puoleensa. :) Kiva on lukea teidän kaikkien kuulumisia - ja ennen kaikkea ihanaa, että kuulumiset ovat hyviä! Meillä on huomenna eka neuvola puoliltapäivin...
  15. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Pikkuperho, Paiju, illusia76, tytti82 (+ muut tutut =) ) - olisi varmaan ihan ok perustaa sitä omaa ketjua... jos joku teistä intoutuu edellä menemään. Tuommoiseen pitkään jo toiminnassa olleeseen on niin vaikea päästä mukaan... Mä kanssa taustailen tässä ketjussa ainakin torstaihin...
  16. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Omaa Napaa äkkiä väliin: Tuhrut on onneksi jääneet jo pois. Ehkä. :/ Mulle soitettiin neuvolasta ja olisivat halunneet siirtää eka neuvola-aikaa olemaan vasta juhannuksen jälkeen. En ollut oikein yhteistyöhaluinen... :ashamed: Siirrettiin vaan päivällä ja uus neuvola-aika on nyt...
  17. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    pipa87, onnittelut eläväisestä! Sen toisen paikka oli ilmeisesti vain auttaa tätä yhtä. Ole onnellinen tulevasta vauvasta, edes tämän päivän! Niitä huolia tuppaa aina matkalla tulemaan, joten välillä on paikallaan vain iloita. :heart: Paiju, koko sydämestäni toivon, että huolehdit turhaan...
  18. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Mä uskoisin kanssa, että sulla, kataka, ei ole mitään hätää - harvoin sitä listeriaa kuitenkaan ON niissä ruoissa. Vaikka ymmärrän kyllä paniikinkin. Toivottavsti jo tätä lukiessas olet huomannut, että olet kunnossa, eikä siitä mitään oireita ole tullut. Mä olen tässä töissä yötä... otin...
  19. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    illusia76, jos jaksat edelleen listaa päivittää, niin mulla on eka neuvola 23.6. :heart: Kiitos kaikille onnittelijoille. Timotei78lle minäkin sanoisin, että kivut ja polttelut on kyllä tuttua kauraa. Eli ihan huoletta voi siis olla, jos ei seurana ala runsaat verenvuodot. Tänään...
  20. P

    **Piinailijoista ekaan ultraan.. ja ehkä ylikin**

    Lugeista ensin. Meillä lääkäri määräsi asteittaisen lopetuksen. Mulla noita Lugeja meni 3x200mg. Nyt eka 4 vrk jätetään yksi pois. Sitten viikon verran jatketaan vain yhdellä. Ja sitten loppuu. Eli melkoisen hidas tahti meidän lopetuksella. Ja siis lopettelu alettiin vasta tänään, ultran jälkeen...

Yhteistyössä