Hakutulokset

  1. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Uusille tervetuloa =) vaan huono olo lisääntyy.. Oksenytaa ei tarvii mutta ei se välillä kaukana oo ollu. Onneks kaikki sellaset joiden kanssa enemmän oon tekemisissä tietää raskaudesta niin ei tarvii esittää kovin hyvävointista :D Muuten ei mitään uutta tälle rintamalle.. Mun lasketusajaks...
  2. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Vilmuska vautsi! :) onnea :) Mut olit unohtanu listalta kun oot päivitelly eli Sparkle86---kolmas----29v-----K-PKS Omaan oloon ei ihmeempiä muutoksia.. huono olo alkaa yleensä iltapäivälla ja jatkuu pitkälle iltaan. Onneks ei silleen et oksentaa tarttis, mut tulee silleen aaltoina välillä ihan...
  3. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Mulla alkoi eilen paha olo. Tultiin alkuillasta synttäreiltä ja autossa iski tosi ällöttävä olo, kotona oli pakko heittää vähäks aikaa maatr kun lapset kerranki leikki nätisti. Toiveita paljon tsemppiä uuteen yritykseen! Ja halauksia! Oon vähän pihalla tästä kaksplussan puolella olevasta...
  4. S

    Huhtikuun hurmurit 2016 *Heinä-elokuussa*

    Hei, eilen plussasin ja laskurin mukaan la olis 8.4. :) meille olis kolmas lapsi tuloillaan, esikoinen nyt 4,5v ja juniori pian 10kk :) ja fb ryhmä kiinnostaa muakin joten laitanpa kaveripyyntöä tulemaan :)
  5. S

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Tietoihin voi päivittää iäksi 28v. ja tosiaan kierto on normisti noin 30pv. =)
  6. S

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    No niin, nyt pääsin oikein koneelle niin jospa kirjottaisin vähän enemmän =) No eilen alkoi taas menkat eli uutta yritystä putkeen, kierto oli aika ajallaan vaikkei yksiäkään kunnon kuukautisia oo tullu edellisen raskauden jälkeen, 28 tai 29 päivää. No ei lannistuta, jos menee edellisen kaavan...
  7. S

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Joo no edellisen kirjotuksen jälkeen ei menny varmaan kun pari tuntia niin alko vuotaan. Oli kyl aika hintsut vuodot mutta kuitenkin. Nyt sitten vuodot loppunu ja kunnon yritykset käyntiin :D jotenki ajatus vauvasta ahdistaa kun tuo nuorin on niin pieni vielä, mutta silti haluan raskautua heti...
  8. S

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    Mut millä todennäkösyydellä oisin raskaana kun viikko sit ollu nega ja siihen asti oon syöny pillereitä? :) kun ei haluis turhia testejä kauheesti tehdä.
  9. S

    *** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

    hei! Täällä yksi kuumeilija. Meillä on lapset 4v ja pienin vasta 5,5kk. Mutta halutaan kolmas pian. Oon syöny nyt cerazette pillereitä ja lopetin ne kesken liuskan viime viikolla. Sillon tein myös testin kun oli oireita joita aiemmissa raskauksissa on ollu. Nyt mietinkin että koska sitä...
  10. S

    Lokakuun Lutuset 2014

    Kertomisista, mun lähimmät ystävät tietää, tiesivät jo yrityksestä ja mun vanhemmille on kerrottu. Miehen puolelta sama homma, kaverit ja äiti tietää. Ekan ultran jälkeen on sit tarkotus enemmän julkistaa tietoa. Tänään oli pakko käydä hakeen vielä yks testi kun oli ollu niin haalee viiva...
  11. S

    Lokakuun Lutuset 2014

    Kestovaipoista, meillä ei niitä oo käytetty esikoisella eikä tulla tällä kakkosellakaan käyttään. Mä en vaan jaksa säätää niiden kanssa :) peukon nosto niille jotka niiden kanssa touhuaa :) Kielletyistä ruuista, mulle nimenomaan sanottiin ananaksesta että syödä sitä kun jalat oli niin...
  12. S

    Lokakuun Lutuset 2014

    En nyt kauheen tarkkaan lukenu mitä ootte kirjotellu, katselen niitä sitten paremmalla ajalla. Liikunnasta, oon aatellu ite käydä salilla niin kauan ku vaan pystyn. Nyt on ollu aika vähällä kun ollaan just muutettu, mutta jos sitä vaikka ens viikolla taas pääsis käyntiin. Nyt niin armoton...
  13. S

    Lokakuun Lutuset 2014

    Täällä voisi olla uusi mukaan tulija :) viime viikon keskiviikkona tein ekan haalean testin ja siitä sit ahkerasti testaillu uudestaan, tänäänki selkeästi plussa vaikka ei mikään kovin tumma vieläkään. Mutta pakko kai se on uskoa että raskaana ollaan :) eli ikää mulla on 27, ennestään on yksi...
  14. S

    Toinen lapsi 2014?

    Minä taidan nyt siirtyä plussanneiden puolelle. Vieläkin oli aika haalea viiva, muta slkeä kuitenkin ja kohta viikon saanu plussaviivan testiin. :)
  15. S

    Toinen lapsi 2014?

    Tässä olis tämän aamun testi multa Haalea vielä on, mutta näkyy kyllä selvästi =) Jos sitä tänään hakis vielä testiä ja koittais parin päivän päästä taas testata =) Tänään piti herätä viiden jälkeen, että voidaan yhdessä miehen kanssa tihrustaa testiä :D
  16. S

    Toinen lapsi 2014?

    Eli siis mulle voi päivittää ton kierron ajantasalle 25/30
  17. S

    Toinen lapsi 2014?

    Mulla nyt kiertopäivä 28/30, edellisellä kierrolla alko menkat jo kiertopäivällä 25/30. Ollaan tässä muutettu tän kuun aikana isompaan kämppään eikä oo ollu aikaa käydä täällä, nytkin töissä, niin ei kerkee kauheesti lueskeleen kuulumisia. Mutta eilen kävin ostamassa kaksi raskaustestiä ja tänä...
  18. S

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea plussanneille! =) Ja voimia kaikille niitä tarvitseville! :hug: vielä ihan pihalla tästä ryhmästä niin en ala kahlaamaan nimiä läpi =) Itellä nyt päivä 15/30 menossa. Tänään ei yritystä ollut kun tuo pikku ukkeli nukahti niin myöhään ettei mitään kerenny tehdä ennen ku miehen piti...
  19. S

    Toinen lapsi 2014?

    Pitkästä aikaa tänne nyt. Mut saa siirtää nyt yrittäjien puolelle =) Oliskohan nyt kiertopäivä 12/30. Tarkkaa kierron pituutta en osaa sanoa kun tosiaan pillerit lopetin just. Mua on käytännössä koko viikon särkeny mahaa, alavatsaa nimenomaan. Eka lapsi sai alkunsa heti pillereiden lopettamisen...
  20. S

    Toinen lapsi 2014?

    Niin siis eli Sparkle86..........??...................1yk....................27.................1/11

Yhteistyössä