Hakutulokset

  1. Pihlajan siemen

    Pitää kai sisuuntua

    Kokeilin juuri moottoripyörähousujani. Jotain ylimääräistä tursuaa vyötäröltä ulos enkä voi istua. Raivostuttaa. Tosin kertoihan sen jo vaaka ja peili aikoja sitten, mutta silti toivoin että olisin mahtunut. Lisäksi meidän 5kk vauva meni tänään viideltä nukkumaan ja taisi sitten jäädä...
  2. Pihlajan siemen

    Tää palsta on kuin facebook.

    Samaa mieltä. Olen hieman anti facebook ihminen joten palsta oli sopivampi mulle. Mut nyt on jotenkin liikaa lisäefektejä.
  3. Pihlajan siemen

    Missä kohdassa tarkalleen ottaen fyysisesti sijaitsee vm. '00 ja '03

    Ylipäätään käyttöohjeet olisi ollu kivat (-08 ja -10)
  4. Pihlajan siemen

    Vaikeaa

    Kyllä tämä nyt vaan tuntuu jotenkin vaikealta. Taidan vaan olla niin tottunut rutiineihin ja arjen samanlaisuuteen että muutos täällä järisyttää maailmaani suunnattomasti. :|
  5. Pihlajan siemen

    En tajua

    Minkä ihmeen takia kukun vieläkin hereillä?
  6. Pihlajan siemen

    tontin puu kaatuu naapurin puolelle. kuka sen hoitaa pois? kelle klapit kuuluu?

    Jotenkin hullua riidellä yhdestä puusta. Kuten joku kirjoittikin puu rajan kohtaa poikki ja molemmat huolehtii puolistaan. Niin olisi helpointa. Tai sitten sais puolet klapeista jos olisi joka työvaiheessa mukana.
  7. Pihlajan siemen

    Mitä kaikkea laukustasi löytyy...

    Mulla oli ennen myös musta aukko, mutta nyt olen ostanut pieniä Marimekon nipsupusseja, joissa on sitten jotenkin yhteensopivat tavarat aina yhdessä. Joskus olen jopa löytänyt jotain. Eivätkä ainakaan siteet ja vaipat enää leviä kynien kanssa kahvilan lattialle.
  8. Pihlajan siemen

    kuinka nukutat/laitat nukkumaan 2v lapsesi??

    Lelujen korjaus, iltapala, pesut ja pisut, vaatteet ja sänkyyn. Joku iltasatu, hetki jutellaan päivästä ja seuraavasta päivästä jos on jotain poikkeavaa. Pusuttelua ja jotain lauluja tai satucd:tä kuunnellen nukahtaa. Huoneessa on yövalo ja ovi on auki, myöhemmin kun on nukahtanut niin laitan...
  9. Pihlajan siemen

    Häälahjasta taas asiaa.

    Kuulostaa oikein hyvältä idealta. Yhissä häissä oli joskus sellanen kiva kuukausi juttu että oli joka kuulle joku tehtävä (vuoden ajaksi häistä) ja vieraat niitä sitten nosti. Semmonenkin olisi ihan mukava jos vaikka ehtii toteuttaa, niin saa sitten muutakin kuin raha ja materiaa.
  10. Pihlajan siemen

    Tee lauseita palstalaisten nikeillä

    Näiden lukeminen kyllä piristi päivää. Pitkästä aikaa jotain muuta kuin muiden haukkumista.
  11. Pihlajan siemen

    oonko vähän ihana avovaimo :D

    Toivottavasti miehesi muistaa ottaa eväät mukaan. Meillä on usein unohtunut eteiseen tai kuistin rappusille.
  12. Pihlajan siemen

    Haluaako joku suklaata!

    Siivoaminen, kaiken pahan alku ja juuri. Varmasti onnistut.. Mulla taitaa jäätelö olla pahempi kuin suklaa, mutta en ihan vielä pysty siitä luopumaan. Ehkä ensi maanantaina.. :laugh:
  13. Pihlajan siemen

    Haluaako joku suklaata!

    Mahtavaa! Tsemppiä vaan. Mulla ei itsekuri riittäis vaikka mitä oliis palkintona. :(
  14. Pihlajan siemen

    Haluaako joku suklaata!

    Uteliaisuus herää, mitä on palkintona?
  15. Pihlajan siemen

    Haluaako joku suklaata!

    Toisin sanoen, daim-kakku-lokero täynnä, mutta suklaa-lokero on vielä tyhjä.
  16. Pihlajan siemen

    Tytöt on väkivaltaisempia, kuin pojat

    Kielioppi kunniaan :D
  17. Pihlajan siemen

    Haluaako joku suklaata!

    Tänne! Tänne! Jäätelö loppui jo kesken..
  18. Pihlajan siemen

    Osaako puolisosi letittää hiuksia?

    Sama vika. Ajattelin ostaa sellasen kampauspään niin saisi edes tuon tytön tukan aamuisin inhimillisen näköiseksi. :kieh:
  19. Pihlajan siemen

    Masullaan nukkumisesta...

    Meillä nukahtaa usein kylelleen ja siitä sitten menee mahalleen. Hyvin on yönsä nukkunut. Esikoinen nukkui vain selälleen.

Yhteistyössä