Hakutulokset

  1. J

    Hengissä ollaan =)

    Sen verran tätä ketjua lukiessa pitää vielä kommentoida, että ei en jättänyt lapsia keskenään kotiin vaan isänsä kanssa ja joo en ajanut autoa kännissä (sanoin vain niin) En kyllä tiedä miksi sanoin.. :snotty:
  2. J

    Hengissä ollaan =)

    Hei! Löysin ihan sattumalta nämä ketjut ja on iiiiihan pakko tulla sanomaan kaikille, että täällä voidaan erittäin hyvin :) Olen uusissa naimisissa ja kuudes lapsi tulossa.. Sain apua aikoinaan ajoissa.. Minulla oli tuolloin oikeasti todella paha olla, pakko abortti, väkivaltainen mies ja...
  3. J

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Pikaisesti tulin ilmoittamaan, että pieni poikamme syntyi 07.06.2010 mitoin 3235g 48cm ja pipo 33cm :) Juupeli ja Toukka 3vrk :heart: *muoks* rv 38+2
  4. J

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~ Meidän vuoro! <3 72 Kullannuppua syntynyt <3

    Onnea jälleen kaikille vauvautuneille :heart: :flower: Pikaisesti tulin omaa napaani kertomaan.. Eli huomenna minäkin sitten pääsen hakemaan omaa nyyttiäni :heart: 8.30 pitää olla osastolla käynnistyksessä, jännittää ja pelottaa ihan kamalasti :( Juupeli ja Toukka 37+6
  5. J

    ~Kesäkuun Kullannuput -10~Varaslähtö Toukokuuhun <3 14 Kullannuppua syntynyt <3

    Hurjan paljon onnea vauvautuneille!!! :flower: :heart: Täällä ollaan ihme kyllä edelleen yhdessä kasassa :) Tänään oli neuvola ja paikat oli 3cm auki ja kanava hävinny lähes kokonaan B) Limatulppaa on vuodellu koko viikon ajan, että josko se lähtö olis täälläkin lähellä =) Neuvola tätsy...
  6. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~Maaliskuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Heips kaikille tasapuolisesti :wave: Tulin nopsaan kertoon omasta navasta, että täällä on kans aika jännät paikat.. Kohdunsuu on sormelle auki ja kanavaa 2cm jäljellä ja pehmentyny :( Lääkäri määräs vuodelepoon, ei saa nostaa maito purkkia painavampaa ym.. :( Kun nyt pikkuinen edes vielä...
  7. J

    Katson Tarot korteilla

    Minä kans mieluusti kuulisin mitä korteilla olis kerrottavaa =) Yksityisviestillä jos mahdollista :wave:
  8. J

    Iso limaklöntti, rv 16?

    Älä suotta pelästy, jos se ei ollu vihertävää/veristä =) Mulla tullu myöskin tuollaista muutaman kerran tässä raskaudessa ja se on todettu valkovuodoksi =)
  9. J

    Painoarviot ja rv? =)

    Mulla oli rv 21+4 567g =) Potra poika tulossa :heart:
  10. J

    ~Kesäkuun Kullannuput 2010~ Helmikuussa -10 <3 ensimmäinen rakkauspakkaus syntynyt <3

    Te ootte kyllä ahkeria kirjottaan.. :D Mää yleensä käyn vaan lukemassa mitä ootte kirjotellu, mutta nyt ajattelin myöskin ultra kuulumisia tulla kertoileen =) Eli pari päivää sitten oli ultra ja kaikki oli kunnossa, mitä nyt vauva on vähän isompi kun mitä viikkoja on.. (tulee isäänsä) :D Mutta...
  11. J

    Onnellinen <3

    Kyllä ongelmat on selvitetty ja ei mies ei ole sama.. Luojan kiitos =)
  12. J

    Onnellinen <3

    Kesäkuussa on LA =)
  13. J

    Onnellinen <3

    Meille tulee viides poika :heart:
  14. J

    Onko normaalia?

    Mulla liitoskivut on ollu joko oikeella tai vasemmalla puolella alavatsaa, semmosta vihlomista myöskin.. Mutta tämä kipu on itse toosassa nyt :whistle: Noh, näköjään sitä oppii jotain uutta neljännessäkin raskaudessa :D
  15. J

    Onko normaalia?

    Ei oo liitos kipuja, niitä on ollu n.14 rv asti, ne on erilaisia.. Tää särkee niinku tohon nimenomaan häpyluuhun, ei ala vatsaan.. =)
  16. J

    Onko normaalia?

    Mulla on nyt viikkoja tasan 21+0 ja mulla on muutaman päivän ollu ihan kamalat kivut häpyluussa... :/ En muista muissa raskauksissa tämmöstä kipua.. Vihloo niin keleen paljon :(
  17. J

    Voiko niskaturvotus-ultrassa näkyä sukupuoli?

    Ei voi näkyä, kun ei ole vielä kehittynyt sukupuolielimet...
  18. J

    Ennen kuin saitte tietää esikoisenne sukupuolen, kumpaa toivoitte?

    Poikaa toivoin ja poika tuli =)
  19. J

    KISSALLA MATOJA!

    Lapamadolta kuulostaa, meillä käytettiin jälleen kerran eilen kissa tuosta samaisesta madosta tohtorilla.. Siihen matoon ei tehoa apteekin lääkkeet, eli lääkäriin mars! =) Mato ei tartu ihmisiin =)

Yhteistyössä