Hakutulokset

  1. V

    Mitä ihmeessä mä teen. Juhliin olis meno enkä todellakaan osaa meikata :(

    niin se vielä että meikkaan kyllä itse mutta onhan se ammattilaisen kädenjälki paljon hinompaa ja siistimpää ja lisäksi saa vielä kulmat nätisti. On kiva näyttää juhlissa kauniilla ja juhla saa erottua arjesta ja silloin voi ihan rohkeasti laittautua.
  2. V

    Mitä ihmeessä mä teen. Juhliin olis meno enkä todellakaan osaa meikata :(

    meikkaajalle menisin ja olen mennytkin muutamiin juhliin meikkaajan kautta ja se on muutoinkin mukavaa vaihtelua ja tekee juhlafiiliksen! 30euron paikkeilla oli viimeksi hinta ja se oli siis edullinen. kannattaa kysellä..
  3. V

    Olenko todellakin julma äiti?

    no itsestä tuntui että oma lapsi oli 9kk vanhana vielä ihan vauva, imetyksineen ym ja omassa tuttavapiirissä (johon sisältyy äitejä siivoajista kasvatustieteiden maistereihin) niin on lähes poikkeuksetta kaikki hoitovapaalla tai olleet silloin kun lapset on olleet sen ikäisiä. Yksi...
  4. V

    Haluan olla raskaana ja synnyttää...

    vai että olet jo raskaana... siinä tapauksessa kannattaa opetella valmistautumaan siihen lapseen ja äitiyteen koska se lapsi on nyt kaikesta huolimatta tulossa...
  5. V

    Haluan olla raskaana ja synnyttää...

    kuulostaa kieltämättä aika erikoiselle. ei kannata kuitenkaan ehkä hankkiutua raskaaks jos ei halua lasta eikä myöskään adoptoida koska silloin jää vaihtoehdot aika vähiin... :attn: äkin haluan olla raskaana mutten halua sitä 4kk pahoinvointia alkuraskaudesta ja 3kk selkäkipua häntäluun...
  6. V

    Veljenvaimo pilasi häät

    isommat ja kivemmat häät vaikka just sanoit et ne häät oli ihan pilalla. koita päästä yli asiasta. jospa muija tuli vaikka huonovointiseks mut ei viitsiny sairauskertomustaan kaikille jakaa?
  7. V

    Ylttääkö teillä toisen käden sormet toisen ranteen ympärille?

    juu.... eikai se läski niin helposti ranteeseen kerry??
  8. V

    Voiko kolmen lapsen äiti näyttää vielä oikeesti hyvälle??

    Voi. Naapurissa on yks todella kaunis nelikymppinen 5tytön äiti. Edellinen lapsi on vuoden ikänen ja vartalo on paremmassa kunnossa ku mulla edes teinivuosina...
  9. V

    Vanhimpana esikoisensa saanut...kenet tiedät varmaksi. Mies tai nainen?

    67vuotias mies sai kaksoset, tosin äiti oli Reilusti nuorempi. isä sitten vielä kuoli kun lapset oli pari vuotiaita... :(
  10. V

    Vanhimpana esikoisensa saanut...kenet tiedät varmaksi. Mies tai nainen?

    67vuotias mies sai kaksoset, tosin äiti oli Reilusti nuorempi. isä sitten vielä kuoli kun lapset oli pari vuotiaita... :(
  11. V

    Miten valmistaa leikki-ikäinen ainokainen päiväkodin aloittamiseen?

    on varmasti hänelle loppujen lopuksi tosi kiva juttu jos ja kun saa sitten päiväkodista lisää kavereita B) kyllä varmaan riittää ihan että kertoo mistä on kysymys..
  12. V

    Mua vähän ärsyttää yksi lapseton ystäväni..

    mun neuvolan täti sanoi mulle että "nyt pitäis tuntua siltä että elät elämäsi parasta aikaa kun olet raskaana". Olin just oksentanu kaks viikkoa putkeen ja muutaman kerran luullu kuolevani ku en ollu sitä ennen sairastanu ees oksennustautia. Sanoin et tuntuu siltä et elän elämäni pahinta aikaa...
  13. V

    Tuntuu jotenkin että lapsia saadaan hirveän nuorina

    tulin raskaaksi 21vuotiaana mutta lapsi siis syntyi kun olin22v. (lapsi nyt 1v4kk)Menin peruskoulun jälkeen lukioon, tein sen jälkeen puoli vuotta unelmieni hommaa (eläinten parissa) ja sitten opiskelin lähihoitajaksi ja muutaman kk olin töissä. Sitten sain lapsen. Mutta musta tuntuu et kaikki...
  14. V

    Raamattukysymyksiä, etenkin kulttuuripainotteisesti

    käärme on varmaan siks kamala koska panettelija valitsi käärmeen edustamaan itseään kun esitti ensimmäisen valheen. Aadam ja Eeva ei olleet saaneet lapsia ennen syntiinlankeemusta mutta olivat kuitenkin aviopari ja avioparin välistä himoa ei olla yhdistetty syntiin. Aadamilla ei ollut varmaan...
  15. V

    Raju raskauspahoinvointi? Kokemuksia!

    kokemusta on ja kesti viikolle16asti... jäätelöä ananaksia ja kylmiä marjoja pistelin suuhun mutta kauhee "krapula" vaan jatku ja jatku... Yhtäkkiä sit vkolla16 loppu ku seinään ja elämä alkoi hymyillä. Koita vaan kestää ei siinä muuta voi :hug: pahoinvointirannekkeet ei auttanu vaikka kaikki...
  16. V

    Uusimmat kirppislöydöt 57693209418 sis. kuvat.

    miehen mökillä tota sydänkangasta punaisena... just ajattelin heittää mäkeen ku on niin kulahtanu jo :ashamed:
  17. V

    Tän te varmasti tiesittekin jo, mutta sanonpa silti

    no tuu meille käymään niin koet yllätyksen. kuulutaan siis tohon lapsiperhekategoriaan.
  18. V

    Milloin lapsi ekan kerran hoitoon?

    en nyt oo varma muistanko oikein mutta oli varmaan 9kk ikäinen..
  19. V

    Rakastitko lapsiasi heti?

    mä olin vähän ihmeissään ku kätilö piti hetken lasta mun edessä ennenku vei keskolaan et mitä mun pitäis sille tehdä ja annoin pusun otsaan, mut nyt jälkeenpäin haluaisin kiittää sitä kätilöä koska se oli ainut ihana asia mitä siellä synnytys salissa tapahtui vaikka kesti vain pienen hetken...

Yhteistyössä