Hakutulokset

  1. Kumipuu

    Jos sinulla ensimmäinen muksu meni yliajalle.......

    Esikoinen syntyi 41+5 ja käynnisteltiin luonnonmukaisilla keinoilla, akuneuloilla jne. Toinen lapsi syntyi laskettuna päivänä :)
  2. Kumipuu

    Help.

    Taidat olla raskaana?
  3. Kumipuu

    Miten perk.....ssä lapset saa nukkumaan ilman tunnin nukutusta, huutoa, riehumista ja sängystä karkailua?!

    Mä kertoisin mun mielipiteen jos jaksaisin taas saada paskasateen niskaani. No, eipähän itse ole tarvinnut valvoa ainuttakaan yötä sen jälkeen kun nuormempi täytti 2kk. :)
  4. Kumipuu

    Hälsans kök-tuotteista

    Ainaskin nakit ja se färs on tosi hyvää. Ne hampparipihvit vai mitä liee ei oikein natsannut.
  5. Kumipuu

    Kello taitaa olla nii pal et olis jo aika...

    Kuullostaa suunnitelmalta! Öitä :)
  6. Kumipuu

    Gallup synnytysasennoista!

    Selälläni, aavistuksen sivulle kallistuneena. Kivusta kippurassa reidet tiukasti yhdessä. Niin se vaan kuiteskin syntyi 6 minuutissa, ja juu ei, kätilöt eivät oikein tykänneet... :)
  7. Kumipuu

    Raskaana olevat ja synnyttäneet, keitä synnytyssalissa tai leikkaussalissa oli mukana

    Eka synnytys, mies ja yksi kätilö. Toinen synnytys, mies, kaksi kätilöä ja spinaalia (liian myöhään) laittamaan tullut lekuri.
  8. Kumipuu

    Kuinka koliikkilapsen kanssa selviää järjissään?

    Vauvalle riittää jo se että pidät kainalossa etkä "lohduta kunnolla". Todella hienoa että edes pidät vauvan kuitenkin lähellä, etkä jätä huutamaan yksin. Ja yritä pitää mielessä se että vauva ei mene huudosta rikki, ja sun läheisyys vaan vahvistaa teidän sidettä vaikka vauva onkin itkuinen ja...
  9. Kumipuu

    Kuinka koliikkilapsen kanssa selviää järjissään?

    Meillä auttoi vyöhyketerapia. Aika kallista lystiä kylläkin oli mutta niin sen arvoista. Vauvalle tuli hieronnan jälkeen näppyjä ja kakka haisi kamalalle ja oli vihreää, eli aivan selvästi jotakin tapahtui kun sai terapiaa. Ennen sitä purin vaan hammasta. Oli kyllä todella raskasta, ja olin...
  10. Kumipuu

    Mitä mun pitää tehdä jos en haluakaan rakastaa miestäni?

    No et sitten rakasta...?
  11. Kumipuu

    Menikö PMMP liian pitkälle?

    Mun mielestä menivät liian pitkälle, ei siksi että mua toi biisi häiritsisi. Mutta jos kerran heille maksetaan keikasta, niin eikö olisi ammattimaista hoitaa se niin kuin keikan tilaaja on sen tilannut, eikä alkaa osoittamaan mieltään sananvapaudesta?
  12. Kumipuu

    Mikä oli bmi ennen raskauttasi ja mitä se oli juuri ennen synnytystä?(jos normaalin kaavan mukaan lasketaan)?

    En jaksa kännykällä nyt laskea, mutta pituutta 177, alkupaino 55kg ja synnärillä ruhtinaalliset 74kg :D :D
  13. Kumipuu

    Milloin se Marski leffa tulee?

    Äh. No ehkä ei tullut menettettyä kovinkaan paljoa.
  14. Kumipuu

    Milloin se Marski leffa tulee?

    Ihan myötähäpeästä ajattelin katsoa.. Ihan kuin olisin lukenut että tänään tulee telkkarista?
  15. Kumipuu

    mies vanhanaikaisella tempulla? Tunnetko ketään?

    Tiedän muutaman teinin joka on tehnyt niin. Isäehdokas sitten lähti läksimään eniwei... Surullista jos ei muuten saa pidettyä miestä, kivalle pohjalle perustuu suhde...
  16. Kumipuu

    Mitä mieltä olet kotisynnytyksestä?

    Jos mä vielä joskus tulen raskaaksi niin tahoisin synnyttää kotona. Mutta en tiedä uskallanko. Mä inhosin molemmissa synnytyksissä joka sekuntia sairaalassa. En pystynyt rentoutumaan enkä nukkummaan. Kopuksen synnytin polikliinisesti eli olin sairaalassa vain muutaman tunnin ja se oli mulle hyvä...
  17. Kumipuu

    Hyh, tämäkö kaunista?

    No ei kyllä sytytä, mutta makunsa kullakin..
  18. Kumipuu

    Menisittekö lapsenne kanssa pedofiilin kyytiin ja istuisitte kyydissä 800km?

    No en menisi. Joojoo on sekin ihminen ja diipadaapa mutta tässä tapauksessa joku muu saisi hoitaa suvaistevaisuuden ja anteeksiannon harjoittamaisen.

Yhteistyössä