Hakutulokset

  1. J

    Miten teillä pysyy koti kunnossa?

    Meillä pysyy paikat kunnossa niin että päivällä saavat lapset leikkiä ja touhuta,mutta illalla ennen nukkumaan menoa täytyy ne lelut olla siellä missä on niiden paikka! Minua inhottaa aamulla herätä ja katsoa sitä kaaosta mikä tässä talossa olisi ilman tuota ilta siivous käytäntöä! Meillä mies...
  2. J

    Paljonko teillä painaa 4- ja 5v tytöt?

    5v meillä 115cm ja 18,5kg.
  3. J

    Lapset ja telkku

    Meillä lapset 2,9v ja 5v katsovat telkkaria hetken arkiaamuina että saan puuron ja aamupalan tehtyä. Muuten eivät sitä katsele,paitsi 5v katsoo satunnaisesti pikkukakkosta. Sitten nuo isommat lapset 8,11 ja 14v saattavat hiukan enempi katsella. Esim. 14v tyttö katsoo salkkarit ja joskus esim...
  4. J

    2v8kk ja hullu ti ti nalle faneja,muita? :)

    Meillä 2,9v tyttö ja kanssa titi nalle on nyt se IN juttu! Aina jos meinaa tyttö rueta jossain huutamaan/riehumaan ja haluan äkkiä hiljaiseksi totean että jos ei huuto lopu niin jää titi nallet siltä viikolta katsomatta. Meillä kanssa lapsella titi nalle pehmo,eikä sitä lainata kenellekkään...
  5. J

    millanen rytmi teidän 3-vuotiailla on?

    Meillä tyttö vasta 2,9v,mutta vastaan kumminkin. Meillä herätään aamulla 6.30-7.30 illalla. Päikyt nukutaan 13-14.30 Yöllä nukutaan 20.00->
  6. J

    koululainen kärähti poissa olost koulussa

    Meillä myös 14v lintsasi,opettaja ei minulle mitään ilmoittanut! Vasta sitten arviontikeskustelussa opettaja kysyi minulta että miksi tyttö on lähtenyt kesken päivän viimeviikolla! Kyllä oli shokki että minun tyttöni oli lintsannut! No opettaja pyysi että puhuisin asiasta tytön kanssa. No siitä...
  7. J

    Minkä ikäisellä lapsella lopetitte rattaiden käytön?

    Meillä 2,9v tytöllä edelleen käytössä rattaat kun olemme kaupungilla esim.liikkeelä niin en uskalla antaa tytön juosta/kävellä itse... Ja ei välttämättä jaksa kävellä koko ajan kaupoissa jne...
  8. J

    11-vuotiaan pojan jalan koko

    Meillä pikkusen pieni jalkainen poika ;) 33-34 on pojan jalan koko.
  9. J

    Mikä maksuväline koululaiselle?

    Meillä 14v tytöllä juurikin tuo Visa Electron. Ja käyttöraja on 150?/kk. Ja joka kuukaisi menee lapsilisästä 80? tilille ja mun äiti laittaa kuukaudessa 20? ja miehen äiti 30? kuukaudessa... Elikkä tilillä on kyllä rahaa,mutta periaatteesta on tuo 250? kuukausi raja ettei innostu ja koko...
  10. J

    Lastenne nimet?

    Sara14v Jesse 11v Jere 8v Tiitu 5v Sonja 2.9v
  11. J

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    Täältä löytyy viiden lapsen äiti ja lapset ovat: Tyttö 14v Poika 11v Poika 8v Tyttö 5v Tyttö 2,9v

Yhteistyössä