Hakutulokset

  1. M

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Tervetuloa uusille! :flower: Vaavimasu: kiinalaisissa kalentereissa katsotaan tyttö/poika-veikkaus hedelmöitys ajankohdan mukaan. Eli jos hedelmöitys tapahtui kesäkuussa, niin sitten menet kesäkuun kohdalle ja etsit sen iän minkä ikäinen olit vauvan hedelmöittymisen aikoihin! Eli me...
  2. M

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Tässä linkkejä noihin kiinalaisiin kalentereihin: http://pregnancyandbaby.sheknows.com/pregnancy/baby/Chinese-conception-gender-chart-9.htm http://www.select-baby-gender.com/chinese-lunar-calendar.aspx http://www.holodeck.com/pregnancy/chinese-cal.html...
  3. M

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    cb:n digitesti: Mä teen cb:n viikkonäytöllisen testin ensi tiistaina. Nyt sinne tuntuu olevan ikuisuus! Kiva kun on tullut "uusia" tälläisiä varmistuskeinoja millä voi testata alkuraskaudessa että ollaanhan sitä edelleen raskaana eli toisin sanoen lisää stressattaavaa, että nouseehan ne viikot...
  4. M

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    marr: ihania ultrauutisia! :heart: majj: mulla särki kolme päivää ennen testin tekemistä pää, joka jatkuu edelleen. Tai se on sellaista jomotusta. Ja itsellä se on ainakin raskausoire, koska mulla ei muuten koskaan särje päätä.. ON: Voi pöh! Ruskeaa valkovuotoa tuli taas hieman tänään...
  5. M

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Teto: on varmasti sekavat tunteet! Toivotaan että kaikki menee nyt hyvin ja saatte terveen lapsen! :heart: Tänään oli sitten hieman lieväoireinen päivä ja heti sitä huolestuu. Ehdin jo googlettaa kaikki linkit "oireeton alkuraskaus"! No onneksi nyt aina välillä on sentään jomottanut päätä...
  6. M

    Maaliskuun muruset 2011- Alkutaivalta heinäkuu

    Liityn joukkoon! Sunnuntaina saatu plussa! :heart: KatsuAmsku: etusivulle voi päivittää 13.03. mimia85--toinen--vm-85--PHKS Olen 25v palvaluneuvoja ja mies 27v tuotekehittäjä. Meillä on 1v 4kk ikäinen Romeo poika! :heart: Tapasimme miehen kanssa 2007 kesällä. Muutimme saman vuoden...
  7. M

    +++ HEINÄKUUSSA PLUSSAAVAT, elokuuta suunnittelevat +++

    :heart: :heart: :heart: Meille tuli plussa! Plussa! Plussa! Plussa! :heart: :heart: :heart: Plussa-aallon alku alkoi nyt! :heart: Mä näin yöllä kolme unta, jossa sain plussan! Ja heti herättyä närästys/paha olo tuli vastaan ja niin kuin unet olivat kertoneet niin plussa tuli! :) Ja...
  8. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    :heart: :heart: :heart: Meille tuli plussa! Plussa! Plussa! Plussa! :heart: :heart: :heart: Plussa-aallon alku alkoi nyt! :heart: Mä näin yöllä kolme unta, jossa sain plussan! Ja heti herättyä närästys/paha olo tuli vastaan ja niin kuin unet olivat kertoneet niin plussa tuli! :)...
  9. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Brianna: no johan on hassu tilanne! Nyt testaat cb:n digitestillä niin sillä saa varmemman tuloksen eikä tarvitse viivoja tutkailla.. :) ON: mulla on joka toinen päivä sellainen olo, että olen raskaana ja joka toinen päivä olen varma että en ole raskaana. Ota tästä nyt selvää. Pari...
  10. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Minsku: olipa tyhmästi toimittu kun alkoivat "diagnooseja" sanelemaan, vaikka mitään ei oltu vielä tutkittu pojalta.. :/ Brianna: onnittelut haamusta! :heart: Plussa-aalto näyttäis olevan meneillään! =) Niiskunenä: ymmärrän hyvin miksi kaikki muu sitten pelottaa/jännittää. Tosi kovia...
  11. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    dindei: jeee, nyt saa onnitella! :heart: Toivottavasti nähdään myös maaliskuun pinossa! :) Kuukai tervetuloa! :flower: Synnytys: käynnistettiin rv 42+0 raskausmyrkytys epäilyn vuoksi. Tiesin alusta asti, että käynnistykseen joudun. Jotenkin emme vaan miehen kanssa osanneet edes kuvitella...
  12. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Brianna: voi ymmärrän sua niin hyvin! Itse ollut vastaavassa tilanteessa ja joskus sanonut asiat vähän huonoilla sanoilla ja mä olen niin empaattinen ihminen, että heti mulle tuli itselle huono fiilis, kun tajusin että nyt noille muillekin tuli huono fiilis mun huonosti valittujen sanojen...
  13. M

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    taikapeili ja NoBlood: tervetuloa! :flower: Auneliini ja miimii10: teidän molempien oireet kuulostavat hyviltä! :) Toivotaan että oireet toisivat sen plussan.. :heart:
  14. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Voi mitä uutisia dindei! :heart: Saako jo onnitella!? :) ON: mä olen niin innoissaan! :) Meillä on sittenkin todella hyvät saumat maaliskuuhun! ;) Ovis bongattu eilen ja sattuipa sopivasti mieskin palaamaan puuhommista takaisin kotiin. Eilen on vietetty loppuilta jalat ristissä kattoa kohden...
  15. M

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    ovisoireita: mulla alkaa aina kasvot kukkimaan ja pinna on kireällä ja maha alkaa supistelemaan/kouristelemaan + limat ON: mä olen niin innoissaan! :) Meillä on sittenkin saumat maaliskuuhun! ;) Ovis bongattu eilen ja sattuipa sopivasti mieskin palaamaan puuhommista takaisin kotiin. Eilen on...
  16. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Peppioliina ja Sanuliini: oih, viivoja! :heart: Suuret onnittelut! :hug: Minsku82: pahoittelut negasta! :hug: juhannussuunnitelmista kun kyseltiin, niin me vietetään miehen mummon tilalla "perhejuhannus" eli kaikki miehen sisarukset perheineen (4 sisarusta), appivanhemmat ja serkut...
  17. M

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    TUUtikiks: pahoittelut uudesta kierrosta! :( viuhpiipore: minäkin elättelen sulle vielä toiveita. Jospa se tiputtelu loppuisikin ja plussa ilmeistyisi loppuviikosta! :) macy gray: idea hyvä, mutta ei taida onnistua! :D Mökille lähtee miehen veljiä ja serkku avuksi, joten kaikki...
  18. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    kamomilla: no jopas on outo täti tosiaan! Ettei vaan olisi valemenkat ja plussa sieltä vielä saataisiin?! ;) sofku: voi kun nyt sielläkin tärppäis! :) Plussatuulia! :whistle: ON: todella hyvä tuuri saa käydä että meille maaliskuu vauva tulee, kun tässä alettiin päiviä laskemaan ja...
  19. M

    +++ KESÄKUUSSA PLUSSAAVAT, heinäkuuta suunnittelevat +++

    saraji &marika 83: plussapeukutuksia teille molemmille! Toivottavasti vkoloppuna saadaan plussauutisia! =) ON: todella hyvä tuuri saa käydä että meille maaliskuu vauva tulee, kun tässä alettiin päiviä laskemaan ja katsomaan omia menojamme, niin tärppipäivinä mies on mun porukoitten mökillä...
  20. M

    **PikkuKakkosta toivovat VOL 21**

    Anlini: paljon onnea plussasta! :heart: Se oli nopea tärppi! ;) peppioliina: toivotaan että haamuista haamuin muuttuisi kunnon vahvaksi plussaksi! :heart: Raskautuminen tapahtui meillä 7.kierrosta. Ensi kertalaisena ja täysin noviisina sitä ajatteli jo 6.kierron jälkeen, että meissä...

Yhteistyössä