Hakutulokset

  1. M

    Saisinko Epiduraalin kiitos?

    minne tämä aika menee, taas iskee synnytys muistot mieleen. kaksi vuotta ainokaisemme prinsessan syntymästä; luen synnytyskertomustani ja muistelen viimeisiä kärvistelyjä, juuri näihin aikoihin anelin epiduraalia, jota ei suostuttu antamaan kun olin jo 9cm auki. Kahdelta olen saanut sitten...
  2. M

    asunto kuumeilijoita onko muita :] ?

    Löytyykö tältä palstalta muita asunnon etsijöitä jotka tuskailee kun korot on alhaalla ja hinnat ylhäällä eikä meinaa löytyä sitä omaa asuntoa joka olisi hintalaatusuhteeltaan erinomainen =] ? Meinaa tulla hulluksi kun 3kk säännöllisesti kierretty näyttöjä ja vahdattu etuovea mutta ei tunnu...
  3. M

    Ihana kukkujani, miten opettaa vauva normaaliin sänkyyn?

    Meillä tosiaan ei oo unesta tietoakaan tuon neidin kanssa; synttäri lahjaksi tuli koottuna iki-ihana jatkettava sänky; ja kun se oli koottu niin pinnasänky piti sitten purkaa; no tilanne on se nyt että eihän tuo kaksi vuotias saa unen päästä kiinni kun tajusi että sängystä voi tulla pois! Enkä...
  4. M

    elintarvike väristä kermavaahtoon kamala sivumaku?

    Eli meneekö kakku nyt roskikseen? punaisesta elintarvike väristä jäi katkera sivumaku? kehtaako tarjota? ehdin tehdä kakun ennen kuin viimeiseksi maistoin kermavaahtoa.. Ruoka myrkytysriskejä onko? Vaarallisuutta? sivumaku lieveni kun se sekoittui valkoiseen kermaan, pelkkänä punaisena...
  5. M

    Synttäri juhlat 4½h kuluttua; rupesi mietityttämään tarjoilu. Apua =) ?

    Eli olen kokannut koko aamupäivän ja nyt mietin jääkö jotain uupumaan: Ehtoolla pöydässä on tarjolla: Jauhelihapiirakka Mansikkarahkapiirakka Synttärikakku Jätskikakku Keksikulho Mutta olisiko pitänyt saada vielä yksi suolainen ruoka mukaan? Onko liikaa makeaa?
  6. M

    Naurataankohan minut pihalle ? (gyne asiaa.)

    Eli huomenissa olen ajatellut rohkaistua ja soittaa perhesuunnittelu neuvolaan aikaa, en tiedä miten he voivat auttaa minua ja nauravatko minut pois. Taustaa: Minulla on kaksi vuotias tyttö, 1v2kk sitten sain keskenmenon. Kävin loppukesästä (-09) gynellä ja hän ultraili minun munasarjojani...
  7. M

    Jäätelökakkua NAM :) mutta..

    Kauankohan kakku pysyy tarjoilu kunnossa kun ulkona on +27 ja sisällä vähintäänkin yhtä kuuma...?
  8. M

    Saako isä jäädä palkalliselle kotia KUN äitillä on kepit?

    Eli; mursin eileen kolme varvasta, varpaat teipattu yhteen; kävellä en pysty ilman keppejä: mummi haki tytön hoitoon päiväksi; entä loput päivät kun on hoitajista pulaa.. kaikilla kesälomat; isännän loma alkaa ensi viikon maanantaina? Onko hän oikeutettu sairaslomaan koska en pysty hoitamaan...
  9. M

    Synttäri tarjoilusta;

    Puuttuiskikohan tästä jotain; tuon kaksivuotiaan likan synttäreiden tarjoilua kun ollaan suunnittelemassa Coctail tikut (suolainen ja makea) Täytekakku Mansikkapiirakka Carnevalkeksit pitäskö tuohon lisätä vielä jotain suolaista tai makeaa.. ;)
  10. M

    Yläkerrasta talviasuttava? RAKENTAJAT HOX!

    Eli jos joku viittisi valasta; meillä olis "unelma tupa" tiedossa, iso tontti, paljon ulkorakennuksia. Asunto on kerrosalaltaan vain 60m2; huone, olohuone, keittiö,kp,s,wc. Yläkerrassa on kaksi makuuhuonetta ja aula "kesähuoneina" eli paljon tulis kustannuksia ja mitä pitää huomioida jos...
  11. M

    Heinäkuiset (-08) Mitä kuuluu?

    Olis kiva lueskella millaista vaihetta muiden heinäkuiset viettelevät; puhutaanko paljon, onko uhmaa yms. Mitä taaperolle kuuluu kahden vuoden jälkeen? ja kaikkea muuta mukavaa :--) Pian alkaa taas synttäri hulinat huh huh. Mitähän sitä laittais neitin kaksi vuotis pippaloihin tarjolle :]

Yhteistyössä