Hakutulokset

  1. K

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    En jaksanut kaikkia kommentteja lukea, mutta tuosta iästä, ja vastuun ottamisesta ja huolehtimisesta. Aivan hyvin nuori alle 20v voi pitää parempa huolta lapsestaan kuin esimerkiksi joku yli 30v. Kyllähän nuita 25-40v mammoja on minullakin tiedossa (useampi) jotka eivät osaa/ole osanneet pitää...
  2. K

    IKÄ GALLUP

    Minä 19 ja ukkoni on 22. Lapsi 1v 3kk.
  3. K

    Mistä koet jääneesi paitsi?

    En periaatteessa tunne jääneeni mistään paitsi. Olen nyt 19, ja lapsen kun sain olin juuri ja juuri täyttänyt 18. En päivääkään kadu "pidänkö lapsen vai en" päätöksen jälkeen. Välillä kyllä on mielessä käynyt että olisihan sen koulun kuitenkin käydä loppuun ennen lasta, mutta eipä se estä lapsen...
  4. K

    onko kellään samanlaista kokemusta?

    Lapseni syntyi 10/2009, ja kun raskaudesta sain tietää niin lopetin siltä seisomalta. Koko raskauden aikana poltin max 10 kpl. Eräs tuttuni joutui viime joulukuussa käynnistykseen koska pelättiin ettei istukka toimi synnytykseen asti, johtuen kun odottaja oli polttanut liikaa tupakkaa. Mutta...
  5. K

    G: Anopin pahimmat tölväisyt / vihjailut

    Minun anoppini kyllä lukeutuu niihin "miniän painajaisiin". Milloin mitäkin kuulee kun hän ihmisille minua haukkuu. Avomieheni exällekkin mennyt haukkumaan minut, ja kehunu kuinka paljon parempi hän olisi miniänä ollut. Aika jännä, hänet anoppini on minulle maan rakoon haukkunut. -Kaveriltani...
  6. K

    Kummiuden lopettaminen

    Siis kyllä sen kummin voi poistaa, näin on tehnyt ainakin yksi tuttuni. Ja tämä kummi ei todellakaan ole mikään entinen pissis bestis, vaan ihan lapsen isän haluama kummi. Enkä ole kyseisen henkilön kanssa missään tekemisissä enää. Enhän minä olisi suostunut ottamaan häntä kummiksi jos olisin...
  7. K

    Kummiuden lopettaminen

    Miten tämä nyt sitten käytännössä menee, riittääkö yksi puhelu kirkkoherranvirastolle, vai pitääkö paikan päällä itse käydä jotakin lappuja allekirjoittamassa? Tässä parisen viikkoa miettinyt yhden kummin poistamista lapseni kummeista, ja nyt tullut sitten lopullisesti tähän tulokseen. Onko...

Yhteistyössä