Hakutulokset

  1. V

    nukkumaanmenoajat 25v pojalle

    Muuttaa kotoa pois niin oppii itsenäistymään :)
  2. V

    Te joiden mies on pettänyt ja olette jatkaneet yhdessä

    Painin asian kanssa niin syvällä suossa nyt etten oikeasti enää tiedä mitä teen. Asiasta on yli 2v mutten koe saaneeni vuosien yhdessä ololle mitään järkeä. Petti kaverinsa kihlatun kanssa ja vuosia kävi sielä,haukkui tätä naista,pahoinpiteli minua ja muita. Apua olen saanut mutta juuri nyt...
  3. V

    Silmälasit

    Ensimmäiset sain tuossa joulun alla ja ei nyt uusia tee mieli,mutta toiset olisi kiva varalle ja vaihtelun vuoksi :)
  4. V

    Mikä automerkki on vaurauden merkki?

    Lada (y) no ei..
  5. V

    Haluan kasvattaa itse omat lapseni

    juu ei oo..mäki kasvatan ne ihan itte :saint:
  6. V

    Voi vai margariini? Ja miksi?

    en tierä mut voi on parasta leivänki päällä
  7. V

    Voiko tyttäreni olla raskaana pyyhkeestä?

    voihan käsi sentään :xmas:
  8. V

    Onpa huono Beck :(

    mm...ei jaksa keskittyä =/ toivotaan et frasier tulee vielä
  9. V

    Mieli tekee jädeä!! :(

    mä söin just kismetin :snotty: :p
  10. V

    Piparia ei suositella annettavaksi lapsille ja oma käyttökin pitää pysyä kohtuun rajoissa

    enpä nyt muutaman piparin tähden ala rajoittaa kun ei sitä tule syötyy ympäri vuoden kuitenkaan
  11. V

    maiksaisitteko pleikkari2..

    maksaisin! =)
  12. V

    siirtokuvia tms mistä ?

    Esim sänkyyn laitettavia kuvia ? siirtokuvia vai mitä ne on. Teemana pääkallo olisi mitä kaipaisin. En löytänyt googlen avulla oikein. Enkä viitsis alkaa maalailee ku ei tuota taitoo riitä :whistle:
  13. V

    moi moi

    totta =) ei vain ole jaksanu käydä ajatuksiaan purkamas mut jospa tää nyt ;)
  14. V

    moi moi

    Paistaa se =) kiitos .nyt kahville ja jospa täs innostuis kirjottelee ,ihan kivaa pitkästä aikaa ;)
  15. V

    moi moi

    juu no rankkaa on edelleen . Puhumalla sitä kai selvii eteenpäin. Mut yleisesti ottaen olen onnellinen et piina alkaa olemaan ohi ja vois jopa nauttia elämästä =) Meilki pian synttärit ..äkkiä se aika menee...ei pysy perässä =D Kuumetta liikentees ollu =/ jotenki arvas kun koulut loppui
  16. V

    moi moi

    on se kiva kun kesä tuli =) itellä elämä heittäny sellasta volttia et ei pysy itekkään perässä. Ei positiivisesti. Mut itelle iso helpotus kaikki.
  17. V

    moi moi

    mitäs teille kuuluu? :)
  18. V

    moi moi

    no onhan tääl tuttuja nikkejä vielä =))
  19. V

    moi moi

    Pitkästä aikaa piti kokeilla onko tätä nimimerkkiä pyynnöstäni huolimatta poistettu ja edelleen tuntui toimivan. Joten moi kaikille jotka muistaa =)
  20. V

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    \ en viitsi edes alentua vastailee näin typeriin yleistyksiin et ihan teinix kielellä *LOL* :xmas: :whistle:

Yhteistyössä