Hakutulokset

  1. V

    Paljonko jäi kiloja sairaalaan?

    Kiloja tuli alle kolme ja sairaalaan jäi 8 kg. Turvotuksia oli keskiraskaudessa, jolloin painonnousua oli ylimmillään 6 kg.
  2. V

    Millä rv:lla esikoisesi syntyi?

    Poju tuli maailmaan viikoilla 40+3
  3. V

    pieni kohtu/maha mitta

    Itelläni ei ollut suuren suuri maha kun esikoista odotin viikoilta 34+5 synnytykseen 40+3 sf oli vuoronperään 29 tai 30. Eikä siitä huolestuttu, painoakaan ei tullut ku 2700g. Viikoille 27 pysyin käyrillä, mut sit humpsahti! :)
  4. V

    Kotiutumisvaatteet äidille

    Sairaalasta lähdin ihan normi vaatteissa pois, mulla tuli raskauden myötä kiloja 2700g ja kun olin kotiutumassa paino oli tippunut melkein kahdeksan kiloa. Mulla ei ollut alapäässä mitään kipuja vaikka tikkejä oli ihan kiitettävä määrä.
  5. V

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Heissan! Tulipa heitettyä melkosen mielenkiintonen reissu neuvolaan, auto hajos matkalla, puhelin unohtu lähtiessä kotio, hyvä etten myöhästyny koko neuvolasta. Sit siellä oli ihan vieras täti, joka alko panikoimaan verenpaineesta. Oma th jos ois ollu,ni mitään paniikkia ei ois ollu! Ei...
  6. V

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Hellou! Kyl minäki pystyn viel mahallani nukkumaan, ei vielä maha edes näy. Ainut vaan, et tuntuu välillä turpoovan. Eile tuli limpparia juotua reissussa, ni illalla ties tehneensä... Nyt on lugesteronitki loppu ja loppu raskaus mennään sit luomuna, huomenna neuvola ja pääsee sydänääniä...
  7. V

    kysymys plussanneille, kiitos avusta!

    Heips! Mulla on valkovuoto aina raskauden aikaan lisiny... Ensin alko valkovuoto runsaantua ja sit kipeytyä rinnat!
  8. V

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Huomenta! Eilinen kokonaan ilman nettiä, pakko heti aamulla tulla kattoon muiden kuulumisia. Siitä asumisesta, meil o 5h+k+s ja meit on täl hetkel 3 ihmistä,3 koiraa ja 4 kissaa. Hyvin mahtuu kun maalla on. Naapuriinki kilsa matkaa. Mut nyt tarttee mennä aamupalalle ja lähtee käymään...
  9. V

    liikkeet...?

    Viikot oli 13+0 ku ekat tunsin,eilen ihan mahan päältäkin. Viikot nyt 15+2, esikoisen aikaanki tunsin tos varhasessa vaiheessa joskus kuudentoista pintaan.
  10. V

    Tyhmä kysymys: Mistä tuntee supistuksen?

    Mulla oli ekan aikaan iha vaan muutama ennakoiva supistus, eli maha meni ihan kovan tuntuseks ja kesti vähän aikaa. Sitte ku virallisesti supistukset alko, ne tuntukii kipuna selässä! Iha ku joku ois työntäny puukkoo alaselkään,mahan puolella ei mittän.
  11. V

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Sanna-78 Kohtalontovereita... Ei mulla ekan aikaan kasvaneet läheskään näin paljoo...Pitää varmaan loppuraskaudesta siirtyä pipo-osastolle,et löytää sopivat B)
  12. V

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Sanna-78 Tuntuu aikas jännältä, ettei teillä pääse lääkärin tykö. Mulla ollu jo kaks lääkärineuvolaa, seuraava ois kesäkuun loppupuolella. Äläkä hirveesti revi stressiä ton painon suhteen. Esikoisen aikaan kokonaispainonnousu oli 2 700, kävi kyl kuudessa, mut tippu ku turvotukset hävis. Pojan...
  13. V

    KIINNITTYMISVUOTO reilu vko sit, EIKÄ PLUSSAA VIELÄKÄÄ!!HELP

    Heips! Toinen vaihtoehto on et soitatte neuvolaan ja pyydätte lähetteen verikokeena otettavaan raskaustestiin, tätä minä pidän luotettavana. Itellä plussaa viikoilla 4+3... Meilläpäin antaavat sen ihan mielellään,tulokset saa noin tunnin päästä. Plussa onnee! Vimpula
  14. V

    kuinka nopeasti uudestaan?

    Heissan! Meillä esikoista yritettiin 2,5 v, synnytyksen jälkeen meni vuos aikaa ennenkuin tulin raskaaksi. Meni kesken marraskuussa, seuraava keskenmeno oli tammikuussa(ei tullu pieneen mieleenkään,et vois ees tärpätä). Helmikuussa kuukautiset normisti ja maaliskuussa testi näytti plussaa. Sain...
  15. V

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Hellou! Saa nähä ottaavatko minulta vielä tiistaina edes koko sf mittaa,viikot ois sillo 15+4. Ekan aikaan mittasivat vasta kun viikot oli 23+2,mitta sillon 20. Jotenki tuntuu täällä nämä menetelmät muuttuneen aika reilusti,esikoinen on 1v7kk. Esikoisen aikaan kävin ultrassa vain ja ainoastaan...
  16. V

    Milloin testasitte plussan???? DPO

    Tein testin tai itseasiassa kävin verikokeissa viikkojen ollessa 4+3. Tiesin olevani raskaana jo aiemmin, mutta neuvolantäti toppuutteli. Itelle oli tärkeetä saada vahvistus mahd.pian,jotta sain aloitettua tukihoidon pian.
  17. V

    *Marrastähdet* toukokuussa '07

    Heips! Marrasvauvaa täälläkin odotellaan, la on 16.11 ja paikkana KYS. Ekan aikaan terveydenhoitaja oli kovasti sitä mieltä sykkeitten perusteella,että tyttö on tulossa ja ite väitin vastaan. Oli semmonen olo,et asukki on poika ja oikeessa olin. On näitä viikkoja odotettukin,saan lopettaa...
  18. V

    limatulpan irtoamisesta

    Esikoista odottaessa viikolla 39+1 n. kello 9 illalla lähti limatulppa. Aamulla kello 7 piti lähteä laitokselle, tyttö syntyi illalla klo 19. Eli mun kohdalla supistukset lähti samantien käyntiin epäsäännöllisinä jo tuolloin ja tuli veristä vuotoa. ;)
  19. V

    Muita yhtä pitkiä 1,5v?

    Poika oli 1,5v neuovolassa 92,2 cm ja n.14kg. Onko muita isoja lapsia? Hupasta ku kaikki luulee vanhemmaks. Poika oppi kävelemään vasta 1v 4kk. Ihmiset ihmeissään ku "kaksvuotias" konttaa :o
  20. V

    Mikä on iso vauva.

    meidän lapset olivat syntyessään 4595g,54cm(poika) ja 4000g 50.5cm,(tyttö).molemmat tulivat helposti alakautta. ja isot vauvat ovat yli 4.5kg, 3-4,5kg ovat normaaleja.

Yhteistyössä