Hakutulokset

  1. V

    Oululaisia langoilla?

    Mie oon asunu Oulusa n. puoli vuotta, ja alakaa tuntuun siltä että tämä on nähty... Mitä kivvaa on Oulusa? Kertokaa oululaiset :D
  2. V

    Oululaisia langoilla?

    Menikö kaikki oululaiset nukkummaan?
  3. V

    Oululaisia langoilla?

    Mitä te muut oululaiset teette näin perjantaisin?
  4. V

    Oululaisia langoilla?

    Muita ko mie? :D
  5. V

    Alkoholi ja morkkis.

    Nautitaan hetkestä :) Mutta mitä sille morkkikselle tehhään, potkitaan se alas parvekkeelta :D
  6. V

    Alkoholi ja morkkis.

    Joskus olis kiva ottaa muutama ihan seku vaan, rentoutua ja olla ajattelematta mittään mikä aiheuttaa stressiä, paineita... Mutta ahistaa aatella että huomena taas se ihana morkkis kipittää tänne ja rankasee minua ko olen ollu humalassa. Mitä ihmettä tämä on!
  7. V

    Alkoholi ja morkkis.

    Emmie tiiä mistä se johtuu. Sen oon huomannu, että ko mie puhun minun siskon kans ja sanon että juon, mulla on tarve selittää sille aina jotaki siitä miks juon. Ehkä siks, että minun sisko on raskaana, ja vaikka se itekki joi sammaan tahtiin ko mie ennen ko tuli raskaaksi, niin siitä on tullu...
  8. V

    Alkoholi ja morkkis.

    Mulla ei aiemmin ole ollu tämmöstä ongelmaa, vielä vuosikin sitten join aika reippaasti, useamman kerran viikosa jopa. Nykyään otan pari kertaa kuukaudessa.
  9. V

    Alkoholi ja morkkis.

    Emmie absolutisti halua olla :D
  10. V

    Alkoholi ja morkkis.

    On, useampikin.
  11. V

    Alkoholi ja morkkis.

    Mulla on semmonen tyhmä ongelma, että aina ko otan alkoholia, mulle tullee seuraavana päivänä kauhia morkkis. Vaikka en tekis mittään tyhmää/puhuis mittään tyhmää, niin silti mulla on kamala morkkis edellisestä illasta. Kauhula ootan huomista, miltä minusta sitten tuntuu ko otan tännään...
  12. V

    Onko kaikilla miehillä yhtä kova?

    Eli olinko se sittenki mie, joka ei ollu perillä siittä mitä luki... :D
  13. V

    Voi minun miesparkaa, eikö se tiedä paremmasta!

    Sulla on ihan söpö pylly. Vaihetaanko :D
  14. V

    Voi minun miesparkaa, eikö se tiedä paremmasta!

    F... Voisin nyt olla jopa tyytyväinen minun b-kuppiin... Mie en ossaa ees kuvitella kuinka isot nuin isot tissit on.
  15. V

    Mikä numero olet syntymäaikasi perusteella?

    Hihi, mie ehin korjata minun viestiä. Laskinko oikein?
  16. V

    Mikä numero olet syntymäaikasi perusteella?

    Miten tämä lasketaan? Jos mie lasken jokasen numeron minun syntymäajasta yhteen, eli 3+0+1+0+1+9+8+7= tullee summaks 29. Laskenko mie vielä edelleen 2+9=11 ja vielä 1+1=2, sekö se minun numero on?
  17. V

    Kumpa mäkin olisin kissa, sanoi likka äsken

    Hassu tyttö :laugh:
  18. V

    Voi minun miesparkaa, eikö se tiedä paremmasta!

    Patakintaan malliset :laugh: Mie en tykkää minun tisseistä. Minusta ne on liian isot. Hellun mielestä ne on maailman parhaat... Mutta miehän kerroin jo, ei se mittään tiiä :D Ja ne on vaan b-kuppia, luulisin... Mutta haluaisin semmoset ihan pikkuriikkiset.
  19. V

    Onko kaikilla miehillä yhtä kova?

    Mutta mitä sie tarkotat. Eka sanot että oot ollu sängysä vaan oman miehen kans. Ja sitten kerrot että ootki saanu seksiä joltaki toiselta. Ja sitten se sinun oma muuttuki eksäksi. Ootko sie nyt perilä siittä mitä kiriotat :D

Yhteistyössä