Hakutulokset

  1. JaJa

    Millaisia kenkiä te naiset käytätte sateella esim. kauppareissulla?

    jos ulkona sataa kunnollla ja mun pitää kävellen kauppaan niin kyllä mä kumpparit jalkaan vedän. punaiset nokiat :D
  2. JaJa

    Onko täällä ketään, jolla useammat raskaudet on alkaneet heti?

    kaks lasta, jotka molemmat saanu alkunsa heti ku ehkäisy pois jätetty
  3. JaJa

    Vitsi!

    meniköhän tuo nyt ihan oikein :D
  4. JaJa

    jepjep! kummalleko vihainen.. (turhis)

    jos lapsi ei oo kuiva niin sun vikahan tuo on
  5. JaJa

    ehkäisy asiat mietityttää. kokemuksia..

    onko kellään kokemuksia ehkäisylaastarista tai siitä ehkäisyimplantista joka laitetaan ihon alle? onko nää kalliita? onko kellään kokemuksia käytössä? en näistä juurikaan tiedä. pillereitä en enää haluaisi, en oo kovin innostunu kierukasta. rengoas sitten myös yksi vaihtoehto.
  6. JaJa

    Argh! Mies ja ulosotto.

    miksi sinä et hoitanut sen perintäkirjeen maksamista?
  7. JaJa

    Onko tässä arvassa mielestäsi C vai O kirjain?

    tästä näkee hyvin että on c
  8. JaJa

    Onko tässä arvassa mielestäsi C vai O kirjain?

    on se sitenkin c kun tarkemmin katsoo. ei ole tarpeeksi pyöreä ollakseen o
  9. JaJa

    ÄRsyttävää kun ihmiset eivät erota termejä!

    okei.. joka asiasta sitä ihmiset viittiiki aukoa päätään. kyllä mä ainakin ymmärrän miksi rollo haluaa oikaista ton asian. kyseessä kaks ihan eri asiaa. kyseessä lapsen kuolema. miten kukaan viittii kommentoida lapsen kuolemaa koskevaa viestiä tohon tyyliin kun tuo huomiopoliisi. missä...
  10. JaJa

    Onko tässä arvassa mielestäsi C vai O kirjain?

    eihän siinä mainittu nuo-sanaa muumio, houre, tragedia, urea, hioa, steriili ja ora
  11. JaJa

    Kestovaippa-asiaa!

    kestot varmasti mukvampia päällä. meidän 1,5v on aina käyttänyt kestoja ja niihin tottunut. pari kertistä oli päällä viime viikolla ja niitä repi päältään ja oli jotenki tosi tietoinen koko ajan siitä että vaippa on päällä. ei tykännyt yhtään pitää kertistä
  12. JaJa

    Kestovaippa-asiaa!

    minä en valitettavasti osaa auttaa, kun en osaa ommella niin en tee vaippoja itse.
  13. JaJa

    Liian tiukat säännöt lapsille?

    ihan tavalliset säännöt. meilläkään ei leluja tuoda ruokapäytään. 4v kerää ite lelunsa ja jokailta ennen iltapalaa tehdään yhdessä iltasiivoukset. odotan lapsilta hyvää käytöstä ja kykyjen mukaan kotitöihin osallistumista
  14. JaJa

    Kestovaippa-asiaa!

    eikä kukaan pese kestoja pesuaineella joka sisältää fosfaattia. sehän pilaa hyvät vaipat. eikä niiden pesemiseen iltakausia mene :D
  15. JaJa

    Onko tässä arvassa mielestäsi C vai O kirjain?

    ihan selvä o-kirjain on
  16. JaJa

    Mitä mieltä nimestä?

    miksi? miks pitäs ottaa tavallinen suomalainen nimi jos ei tykkää tavallisista suomalaisista nimistä?
  17. JaJa

    Kestovaippa-asiaa!

    mihis sä työnnät paskaset vaipat? roskiin? sekö on jotenki fiksumpaa. ja tuskin ykskään kestoili tunkee sitä paskaa sinne pesukoneeseen vaan ihan sinne minne se kuuluukin, eli vessanpönttöön.
  18. JaJa

    KUinka usein te käytte suihkussa??

    kerran tai kaksi päivässä. jos käyn salilla/lenkillä niin käyn tietysti päivälläkin. muuten käyn ainakin joka ilta ennen nukkumaan menoa
  19. JaJa

    3 kuukautta aikaa laihtua 15kg, onnistuuko?

    just näin. paljon kasviksia, paljon liikuntaa, säännöllisä syömistä. turhat rasvat ja sokerit pois. pastat ja riisit on turhia kaloreita. minä rakasta pastaa, mutta oon nyt sitä välttäny. näin mä oon laihtunu muutamassa viikossa 7kg.
  20. JaJa

    Kakkasin tiistaina Pyhäjärveen

    osasin. mutta selostus oli ällöttävämpi ja yksityiskohtasempi ku osasin pelätä :laugh:

Yhteistyössä