Hakutulokset

  1. M

    Mikä noita ihmisiä oikein vaivaa?

    Aijaa, no kerroppa sitten mihin lääkäriin vien tuon 11v tytön joka on kokoa 134cm?? Laitanko myös ihan wilman kautta viestiä luokkakavereiden vanhemmillekin, katsos kun luokallaan on samankokoisia ja pienempikin
  2. M

    Teimme rajun päätöksen :)

    Teillä? Kaksi vanhempaahan on ex-miehen ja sinun :whistle:
  3. M

    Onko tämä kaunista?

    7 kuukauden toimitusaika, ihan jees... :whistle:
  4. M

    ;D

    Onko nappi jo korjattu? onhan se ikävää olla pienen kanssa ilman lämmmintä vettä
  5. M

    Miksi ihmiset ottavat lisää velkaa ilman aikomusta maksaa takaisin?

    Ketjua kokonaan lukematta pakko kommentoida: ulosotossa olevat velat eivät enää kasva korkoa! ne on samansuuruisia siellä kunnes ne on maksettu tai vanhenevat
  6. M

    Voiko opetella saamaan orgasmin yhdynnässä?

    Mä sain exän kaa aina yhdynnässä niin et olin selällään ja jalat koukussa jommalla kummalla puolella kroppaa ja mies tuli normaalisti päältä. Takuuvarma orkut :p
  7. M

    Putinin spermaa - kiinnostaisiko?

    Hyiii, joku taso on siinäkin kenen spermat vastaanottaa :x
  8. M

    Äkkiä Kärkkäiselle tappelemaan Fazer lautasista ;)

    Relax päivä nii, oon ollu töissä tänään ja menen huomennakin töihini sinne kärkkäiselle! mieti ny vaan tota soopaas
  9. M

    Äkkiä Kärkkäiselle tappelemaan Fazer lautasista ;)

    Mitä paskaa sä kokoajan jauhat? Niitä saa nytkin sieltä tilattua! Vittu et sulla on taas jutut... Tuotteen saatavuus Ennakkomyynnissä! Toimitukseen arviolta 28.10.2014 Verkkokauppa Yli 20KPL Tavaratalot Ylivieska Yli 20KPL Oulu Yli 20KPL Lahti...
  10. M

    Avioerosta, osituksesata ja veloista tietäviä?

    Tais mennä jotenki niin, jos toinen kuolee ja sillä on velkoja, saattaa/voi velkojat ottaa yhteyttä ent. puolisoon.. tms.
  11. M

    Ihqa - kätilöinen seksikalenteri

    Mutta muistakaa: Imettää ei saa!! Muuten joku virolaisvenäläis -taustainen järkyttyy pahoin :whistle:
  12. M

    Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

    Vastaa nyt kysymykseen, mistä tiedät mitä kantoliinan sisällä tapahtuu?
  13. M

    Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

    Just, oikee laadukkaan keskustelun olet löytänytkin, ihan suoli 24
  14. M

    Mitä mieltä olette? Voiko antaa lapselle huuta kaupoissa?

    en nyt saa kuvaa, mutta esim. tuolta kuva 10 EllaRoo kudottu liina - Kestovaippakauppa.com Mistä sä milanna tiedät mitä tuolla tapahtuu???
  15. M

    Onko kallista?

    :laugh: :popcorn:
  16. M

    Kenelläkään kokemusta POP-vakuutusyhtiöstä??? Liikennevakuutus puolet halvempi kuin muualla :O

    Aijaa, meillä on kyllä kaikki vakuutukset autoa myöden otettu ihan vakuutusyhtiöistä. Miten hyvin tuo Lidl korvaa sitten esim. kolaritilanteessa?
  17. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    Joo, sori mä innostuin liikaa :ashamed:
  18. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    Ei kai, yksi huone on kokonaan pyhitetty koneille joissa on päällä 2+ Jokainen kone on kirjautuneena omalla nikillään, yrittää siinä nyt sitten muistaa mikä kone oli kukakin.
  19. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    Mutta onneksi olemme me harmaat jonka tuomme tänne palstalle edes hieman viisautta ja aikuismaisia keskusteluja :saint:
  20. M

    Onko kfkfkf sama kui ihaNainen? Eli miss syväkurkku?

    Väännä vielä vähän kyllä mä kohta tajuan, eiku siis hellevi tajuaa Nyt unohtu jo kirjautua uloskin :p

Yhteistyössä