Hakutulokset

  1. Ingalsin Laura

    UUSI Läskin Sulattajat, vko 1

    Hmmm.. motivoiskohan tää mut tänään lenkille? Onko näissä ketjuissa joku systeemi, esim. viikottainen punnitus tms tiettyyn aikaan, vaiko ihan yleistä jutustelua ja tsemppausta vaan?
  2. Ingalsin Laura

    Onko muita, joiden tekee mieli puuttua kavereiden ja tuttavien ylipainoon? ;)

    No ei kyllä oikeastaan. Itsellä on enemmänkin niin, että ystävieni lihavuuteen en kiinnitä minkäänlaista huomiota. Kun tunnen ihmisen, sen ulkonäkö ja -muoto ei herätä minussa minkäänlaisia ajatuksia. Sen sijaan saatan kyllä kaupungilla kiinnittää huomiota ihmisten lihavuuteen, varsinkin jos...
  3. Ingalsin Laura

    Että mun mies on tyhmä

    Tai sitten mainitsi. Ap:n tekstiä edelliseltä sivulta: "Älä viitti. Sais ollakki rennosti ja pitää hauskaa jos osais. Viimeks pelireissulla oli ollut kateissa seuraavan päivän iltapäivään saakka. Oli tapellu ja vaatteet risana ja naamassakin jotain mustelmaa. Mun mielestä on aika reilua...
  4. Ingalsin Laura

    Että mun mies on tyhmä

    No tarviiko siinä kauheasti aivotoimintaa todeta, että jos viinan kanssa menee tappeluksi, niin sitten ei viinaa kannata juoda?
  5. Ingalsin Laura

    :)

    :)
  6. Ingalsin Laura

    Tekemistä lapsille häihin? Kokemuksia?

    Kiitos teille! Juu, juuri näitä ongelmia mietimme, mitä kirjoititte... Ajatus oli siis, että jos olisi se ulkopuolinen hoitaja tai mieluiten kaksi, niin he katsoisivat vähän niin kuin perään, ettei esim. ne isommat valtaisi sitä pleikkaria :D Ja he siis kortteeraisivat siellä...
  7. Ingalsin Laura

    Tekemistä lapsille häihin? Kokemuksia?

    Heipä hei pitkästä aikaa! Meillä on tulossa syksyllä häät, joihin on laskujeni mukaan tulossa melkein 30 lasta, iältään 0-13v. Alle 3-vuotiaita on peräti 15. Toki uskon, että osa tulee ilman lapsia, mutta silti lapsia on melkoinen katras. Hääjuhlapaikka on sellainen, että siinä on kaksi...
  8. Ingalsin Laura

    Vinkkejä etelänmatkalle suht villin 1,5-vuotiaan kanssa!

    Jaahas: Joo, no niinhän niissä kyllä taitaa olla, mutta miehen lomien takia meidän on pakko lähteä nyt tai sitten tosiaankin vasta vuoden päästä :D ollaan kuitenkin niin kauan suunniteltu jonin sortin matkaa, että päätettiin nyt mennä ja katsoa miten menee. Rentoa asennetta siis todellakin, ja...
  9. Ingalsin Laura

    Vinkkejä etelänmatkalle suht villin 1,5-vuotiaan kanssa!

    Heipä hei! Enpä ole muuten piiiitkään aikaan täällä käynytkään, mutta nyt tarvisin arvon leidien apua ja vinkkejä, kellä sellaisia on niin kertokoon! :) Eli ollaan lähdössä kesäkuun lopulla etelänmatkalle miehen ja 1,5-vuotiaan kanssa. Itse en ole ollut ikinä minkäänlaisella...
  10. Ingalsin Laura

    Millainen on hyvä facebookpäivitys?

    Hyvä kysymys! Musta ensimmäinen kriteeri on se, että se tilapäivitys on maksimissaan päivän ensimmäinen :D Eli siis, mä en jaksa ymmärtää, että joku päivittää tilansa 2-9 kertaa päivässä, sen lisäksi laittaa linkkejä, musiikkia, youtube-pätkiä, hölynpöytestien tuloksia. Sellaiset klikkaan...
  11. Ingalsin Laura

    Mitä teillä tänään syödään?

    Muusia ja palapaistia :P
  12. Ingalsin Laura

    Mistä teidät nimimerkit on peräisin?

    Erään rakastamani artistin biisistä ;) Joskus olen kuin Ingalsin Laura. Mutta useimmiten taas tuntuu, että "ne ei tahdo mua, ne tahtoo Ingalsin Lauran, essussaan kiltisti tottelemaan..." :kieh:
  13. Ingalsin Laura

    G: Millaisilla valinnoilla vaikutat omalta osaltasi eettisyyteen/ekologisuuteen?

    Joo, näinhän mäkin ajattelen.. mutta silloin (kuten tuossa esimerkkitapauksessani) ei ole hirveästi varaa sitten arvostella toisten valveutuneisuutta maailman pelastamisen suhteen :D
  14. Ingalsin Laura

    Putous

    Näin opena voin kertoa, että kyllä ne lapset ymmärtää. Jos eivät itse ymmärrä, niin joku niiden vitsien todellisen merkityksen koulussa kertoo. Heittäisin noin mutulla, että 1-2 -luokkalaiset ei vielä välttämättä ymmärrä, mutta siitä ylöspäin ihan varmasti. Itse en näyttäisi ohjelmaa...
  15. Ingalsin Laura

    G: Millaisilla valinnoilla vaikutat omalta osaltasi eettisyyteen/ekologisuuteen?

    :flower: Näin! Itse kierrätän kaikkein eniten siksi, että se pienentää jätemaksua, en siksi, että pelastaisin maailman. Minuakin aina naurattaa appivanhemmat, jotka jaksavat jeesustella lihatuotannon epäekologosuudesta, ja että kuinka he ovat siirtymässä pääosin kasvisruokaan. Samaan...
  16. Ingalsin Laura

    Mitä ajattelette äidistä joka

    En oikein ymmärrä kysymystä... siis keneltä pitäisi piilottaa? Oletko nyt itse jompaa kumpaa mieltä, että on hyvä vai huono kun näin toimii? Itse ostan olutta, karkkia, terveyssiteitä, joskus vaatteita ja jopa kondomeja sittarista, ja ainoastaan viimeksi mainitut piilotan. Ja oletan kyllä...
  17. Ingalsin Laura

    Wau! Aika hurja muodonmuutos kropassa! Sis. kuvan

    Mä olisin tyytyväinen jos kroppa näyttäis tuolta mitä ekassa kuvassa. Vähän pyöreä, kauniit muodot, kaunis iho eikä yhtään selluliittia. Toisessa kuvassa ollaankin jo lähellä täydellisyyttä, eikä minun ruokahaluilla pysyttäisi tuossa kovin kauaa :D
  18. Ingalsin Laura

    tyhmä kysyy, uskaltaskohan antaa lapselle ma-aamuna tehtyä kinkkukiusausta vielä...?

    Mäkin oon näissä varmaan vähän turhan lepsu, eli antaisin kyllä. Vielä huomennakin... :D
  19. Ingalsin Laura

    Onko kukaan muu huomannut mitä tämä "tasa-arvo" on aiheuttanut?

    Minusta ongelman ydin on se, että nainen itse määrittää itsensä sen perusteella, kuinka paljon suorittaa ja kykenee. Naisen ongelma on se, että hän asettaa itselleen tietyt kriteerit, joiden mukaan täytyy elää jotta on tarpeeksi hyvä. Nainen on liian altis vaikutteille ja kasaa stressiä ja...
  20. Ingalsin Laura

    Kuinka paljon voi miehen olettaa osallistuvan kodin- ja lastenhoitoon, jos äiti kotona?

    Minulla tulee ekana mieleen, että teidän kannattaisi kokeilla unikoulua, että saatte ne yöt rauhoittumaan. Meillä onnistunut unikoulu paransi myös päiväunia. Esim MLL:n sivuilla ja neuvolasta saat ohjeet tassu-unikouluun. Kun yöt rauhoittuu, jaksat päivälläkin paremmin. ja ties, vaikka nuo...

Yhteistyössä