Hakutulokset

  1. H

    Minkä kokoisia 2-vuotiaita teillä?

    Meidän tyttö tasan 2v ikäisenä painoi 10,1kg ja pituutta 80,5cm :) se on sintti <3 ollu aina :heart:
  2. H

    Su 12.9. RV PINO :)

    Pohjat: 8+3 =)
  3. H

    apua, testi haaleaa plussaa ja raskaus todella huono juttu...

    googletappas abortti tai raskauden keskeytys niin löytyy vaikka mitä :)
  4. H

    Huhtikuun helmet 2011 **elokuussa**

    Heipparallaa! Liittyisin joukkoon suurenevaan :) Täällä siis 25v äippä keski-suomesta, kotoa löytyy jo ennestään yksi pieni tyttö jonka 2v synttäreitä juhlitaan viikon päästä. Tänään testasin vasta kun apteekkiin pääsin ja plussahan sieltä pärähti heti :heart: Omien laskujen mukaan olisin...
  5. H

    Miksi joillekin on niin tärkeää tehdä kaikki samalla tavalla kuin muutkin?

    Onko tarkoittamasi asia sama kuin ettei halua erottua joukosta? :)
  6. H

    Montako tyynyä sängyssänne on?

    Taitaa olla 5 käytössä...
  7. H

    Luulin että olisin tykännyt enemmän..

    Täällä kans, tyttö kun täytti 1v:n niin me lähdettiin liikkeelle =)
  8. H

    mikä on ihanteellisin ikä raskautua/synnyttää??

    Oliko se joskus sanottu et joku 20v?
  9. H

    Kestääks muillakin Kaksplus-sivun aukeaminen aina ikuisuuden?

    Joo, pari päivää sitten se lopetti koko latauksen kun oli niiiiiiin hidas.. nyt toimii taas nopsaan. Mikä lie..
  10. H

    Ihan mahtava keksintö!

    Tää on ollu jo palstalla ja muistaakseni sai kannatustakin :)
  11. H

    Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

    Missä vaiheessa mä olen sanonut (tai siis kirjoittanut) että mä niitä katselen ja nÄEN EROOTTISIA ajatuksia niistä?? Minähän halusin, et ne poistetaan äkkiä ennenku ne leviää!
  12. H

    Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

    En uskalla, sen takia. Jos saa tiedon minusta et minä ilmiantanut, niin sitten voi tulla motkottamaan. :/
  13. H

    Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

    No minäpä painan, tuli mitä tuli :)
  14. H

    Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

    Niin, tuon ohjeen löysin ja en oikein tajua et meneekö se ilmoitus nyt sit sille ihmiselle josta minä sen ilmoituksen teen? Miks se henkilö pitää sit estää? "Estä tämä henkilö ilmiannon yhteydessä. Estetty henkilö ei saa ilmoitusta estosta, ja tähänastiset yhteytenne poistuvat. "
  15. H

    Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

    Paras tapa ilmoittaa loukkaavasta sivuston sisällöstä on käyttää varsinaisen sisällön lähellä näkyvää Ilmianna-linkkiä. Kun raportti on lähetetty, tarkistamme sen ja ryhdymme toimiin sivuston oikeus- ja vastuulausekkeen perusteella. Tee ilmianto seuraavasti: * Profiilin ilmianto: mene...
  16. H

    Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

    Niin näkeekö se jos painan tuota ilmianna nappulaa? et minä olen sen tehnyt?
  17. H

    Tuttava laittanu facebookkiin tytöstään alastonkuvia!!

    Me tunnetaan toisemme, mutta ei muuten pidetä yhteyttä. Kaupassa jos nähdään niin moikataan, ei muuta puhumista tms. Tosiaan, entisiä työkavereita vain ja siltä pohjalta siellä fB.ssa kavereita ollaan.

Yhteistyössä