Hakutulokset

  1. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Ihan hyvä kuulla, Heipa, etten ole ainut kipuineni... Kyllähän se alkuun huolestutti. Mä myös säälin miestä, mutta onneksi se ottaa tän niin hyvin... Mä ajattelin lähteä tällä viikolla shoppailemaan mammavaatteita! Kiristää jo noi nykyiset farkut ja topit meinaa nousta liian ylös : /...
  2. P

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    5+4 11+5 On kai se vähän alkanut jo kasvaa :) Vaatteetkin sattui samanlaiset, eri väriä vaan, niin helppo on vertailla muutosta! :D
  3. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Heipa, mä en ole ainakaan kovin kiireinen, mutta olo on jotenkin huono ja väsynyt koko ajan :( Eikä mulle kai tapahdu mitään jännittävää mistä kirjoittaa :D Noista alapääjutuista. Meillä on ollut seksiä plussaamisen jälkeen vissiin tasan neljä kertaa :ashamed: Silloin alussahan mä puhuin, ettei...
  4. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Kiitos kysymästä Heipa :) Neuvolakäynti meni kuin menikin hyvin. Maha oli ilmeisesti jo niin tyhjä, ettei sieltä tullut enää mitään... Mulla aiheuttaa raskausvitamiinit ja eräät lääkkeet aivan jumalattoman kamalan närästyksen. Siitä tuo tiistainenkin oksennusrumba sitten johtui... Tosi...
  5. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Pahoittelut Annalle! :hug: Jaksamista! Nyt suoraan omaan napaan :x Kohta pitäisi lähteä pyörällä neuvolaan ja mä olen ravannut oksentamassa jo ties miten monta kertaa tälle aamulle... Pahoinvointia ei ole pahasti ollut, tai on sitä vähän ja viime viikolla piti oksennella useana iltana. Mutta...
  6. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Pikakuulumisia :D Me kannettiin tänään kotiin pinnasänky+ muuta kampetta! :heart: Tosi omituista. Pähkinä valtaa meidän kämppää jo pari senttisenä useita neliöitä :laugh: Saatiin siis kaverilta vähän käytettynä pinnasänky+reunapehmusteet+patja+peitto+pinnasängyn päälle laitettava...
  7. P

    Äidit 20-25v, monennellako yk:lla tärppäsi?

    Täälläkin tärppäsi yk1 :) Aiempana ehkäisynä keskeytetty yhdyntä+ kondomi lopussa.
  8. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Almukka, yhdeksännellä :) Täällä menossa 8+4 :)
  9. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Voi vitsi, ei täältä auttaisi olla poissa paria päivää :D Mun viestistä tulisi kyllä koko sivun mittainen jos kommentoisin kaikkea uutta! Noh, katsellaanpa kiinnostavimpia... Onnea iloisista ultrauutisista niitä saaneille! Almukka83:lle tsemppiä pahoinvoinnin kanssa :hug: Vaikkei se...
  10. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    pMyy, mulla on sinänsä onnellinen tilanne, että olen opiskelija. Siis siinä mielessä tämä on just hyvä, kun mulla on nyt kesäloma joka jatkuu piiiiitkälle syksyyn. Töitä ei ole kummemmin tiedossa. Ja kyllä mä olenkin ollut tyytyväinen tähän, että olen saanut olla kotona, syödä ja nukkua aina...
  11. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Tervetuloa HappyFeet! Onnea plussasta ja iloa odotukseen :) Jinda, mulla on ihan sama tuon pahoinvoinnin kanssa! Oksentaa ei tarvitse, mutta jatkuvasti on niin ällö olo, että haluaisin vain piiloutua peiton alle nukkumaan. Välillä voisin herätä syömään :D Mulla kyllä auttaa pahoinvointiin...
  12. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    No niin, kyllähän tosi monessa ruoassa (Ja muussakin) piilee erilaisia riskejä. Mä olen ollut ihan siinä käsityksessä, että pastöroituja juustoja voi huoletta syödä ja aion kyllä niitä jatkossakin syödä :) Kyllä menisi elämä ankeeksi jos ei mitään kohta uskaltaisi syödä. Tarkoitan siis itseäni...
  13. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    :wave: Nyt on sillain jännä fiilis, kun tietää, että tänään/huomenna pitäisi alkaa sydämen lyömään... :heart: Mies yritti edelleen kovasti tiedustella, olisiko sykkeitä mahdollista kuulla painamalla korva mahaan kiinni :laugh: Me käytiin tänään kahdessa eri lastentarvikeliikkeessä sekä...
  14. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Heipähei kaikille! Mä olen ollut ihan laiska kirjoittelija. Viikonloppu meni miehen kanssa mustikassa käydessä ja sängyssä löhöillen sarjoja tuijotellessa. Eilinen olikin yhtä hulabaloota ja tänäänkin olisi ohjelmassa vaikka ja mitä... Paljon tsempityksiä neulaiselle! Onneksi masussa kaikki...
  15. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Heipähei kaikille! Täällä on niin vilkasta keskustelua, että minä en kyllä meinaa pysyä perässä! Tervetuloa ja onnea kaikille uusille! Mulla on voinnit oikein erinomaiset ja olikin pakko tehdä vielä äsken testi... Edellisen testin tein samana päivänä kun kk olisi pitänyt alkaa ja viiva oli...
  16. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Kiitos kaikille kokemuksista :D Ehkä mua vähän vaivaa, kun päivittäin on ollut sitä "menkkajomottelua" ja joka ilta särkee alaselkää aika kovastikin. Mitään vuotoja ei kuitenkaan ole ollut ja kauratyyny auttaa tosi hyvin selkäsärkyyn. Olin tuon selkäsäryn alkaessa ihan varma, että keskenmeno...
  17. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Ultrista/seulonnoista: Jos EI halua seulontoihin, millaiset ultrat tulee tilalle? Me ei olla tehty päätöksiä suuntaan eikä toiseen, kun ei tiedetä vaihtoehtoja... Todennäköisesti mennään noihin "normiseulontoihin". Kyllä mä haluaisin tietää jos jotain on vakavasti vialla. Jatkosta ei ole vielä...
  18. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Pokemoni, kiitos :) Sepä se, kun toisten mielestä se täydellinen elämä on jotain muuta kuin mun mielestäni :( Ikinä ei voi elää elämää niin, että se menisi jokaisen mielestä oikein. On miellytettävä vain itseään. Mä en usko, ihan oikeasti, että vauva muuttaa elämän täysin. Riippuu siitä...
  19. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    Ikää on 22- vuotta ja elämänkokemustakin takana enempi mitä olisi tarpeen. Puhuttu on, ties miten monta kertaa, mutta ei mene perille ei. Ovat kai niin erilaisia ihmisiä kuin minä. Ja toisaalta isä samanlainen jästipää kuin minä. Olisi edes yksi ihminen sukulaisissa jolle haluaisi tästä kertoa...
  20. P

    **Esikoishaaveista plussanneet**

    :wave: Minäkin voisin pinoututa tänne! Esikoista odotellaan jännityksellä :) Meillä kävi niinkin ihmeellisesti, että tärppäsi heti ensimmäisestä kierrosta. Juhannuksena päätettiin aloittaa yritys. Joten on tässä ollut totuttelua kun kaikki kävikin niin äkkiä! Vauvahaaveita meillä on...

Yhteistyössä