Hakutulokset

  1. G

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    voi että... kaveri sai esikoisensa sunnuntaina <3 kauniin pienen tytsyn :) mäkin tahron kans :) olis kyl parempi tämän kestää... siin oliskin jos kärsisin tämän odotukset etomiset, huonot olot, närästyksen ja väsymykse turhaan... kui voiki olla niin paljon oiretta juuri tässä ja näin pian...
  2. G

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    Slallu aikasemmat lapset on synnytetty ihan sairaalassa, mutta päätin jo viime raskauden yhteydessä (mikä meni kesken) että tämä tulee kotona... miettinyt sitä jo pidemmän aikaa, ja kolmen lapsen kohdalla olen jo pettynyt synnärin toimintaan.. toivoisin vaan niin kovasti että tämä raskaus...
  3. G

    **Kesäkuun mammat 2014** Syys-lokakuussa

    vois päivitellä giraffe/27/4. lapsi/la ei hajua/kotona
  4. G

    Keskenmenon jälkeen plussanneet syksyllä 2013

    voisin näin varovasti siirtyä tälle puolelle... mulla oli keskenmeno elokuun puolessa välissä.. 2.10 tuli haamu ja 4.10 selkeä plussa Laskettua aikaa en tie mut arvioolis kesällä -14 Mulla ei ehtinyt menkkoja tulla km jälkeen, niin siinä onkin sitten miettimistä :)
  5. G

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Kiitoksia infosta miinu :) Jos nyt tämä pysyisi.. toivon mukaan ainakin, oireet on kyllä niin vahvoja koko ajan eetä ihmettelen koska aikasemmissa raskauksissa ole mitään oireita ollut paitsi loppupuolella oleva närästys :D Joten ehkä tällä kertaa
  6. G

    Raskauskysely :) Okei, oli tylsää niin tein moisen.

    1. Missä kuussa on laskettu aikasi? paha sanoa mutta villi veikkaus että kesäkuussa -14 2. Pelottaako synnytys miten kovin asteikolla 1-10 ? puuttuu vaihtoehto 0 :) ei pelota 3. Oletko voinut pahoin? Riittävästi, päivän mittaa on koko ajan jonkin asteista pahoinvointia ja ehtoisin etoo...
  7. G

    Missä vaiheessa plussasitte? :)

    plussattu keskiviikkona n. 6½ viikkoa keskenmenon jälkeen
  8. G

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    jaah nyt kun taas löysin tänne... sivistäkää tyhmää kp ja yk? ja... mut vois päivittää plussanneiden puolelle :rolleyes: ehtinyt edes menkkoja tulee keskenmenon jälkeen.. eilen testi näytti plussaa :saint:
  9. G

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Jos nyt meikäläinenkin ilmottautuu kasaan :) ikää 27v 3lasta ennestää (-06, -08, -10) 2012 oli yks keskeytys ja nyt ilm keskenmeno takana.. Mutta kuumeiltu on koko vuosi jo, jos ny seuraavasta tärppäis niin ettei mene kesken
  10. G

    Keskenmeno vai mikä?

    mitenkähän tän pistäis.. mulla alkoi tihrustaa vuotoa viikoilla 8+6 ensin rusehtavaa pyyhittäessä, seuraavana päivänä tuli välillä vähän enemmän ja välillä vähemmän, mitään kipuja ei ollut, vuoto loppui vk 9+3(ma) eli kesti mun normi menkkojen ajan vvimisenä päivänä tuli pieni hyytymä ja vähän...
  11. G

    Kilpirauhasen liikatoiminta

    vanhan listan nostoa... :) oletteko ajatelleet mistä vajaa- tai liikatoiminta johtuu. en sitä sano että helppohan se on lähteä lääkäriin testattavaksi ja ottamaan nappia ottaan. (kyllä vihaan pillereitä/nappeja/lääkkeitä:whistle:) vaikka asiaan voi löytää myös kotona syyn...
  12. G

    korvat vinkuu

    tinnitykseen auttaa kk kuuri maahumala teetä. ei tinnitä sen jälkeen..
  13. G

    2010 ELOKUISET IPANAT

    osaatteko sanoa syytä tämmöseen asiaan, vaivaa mua kun menkat ei ole alkaneet, vaikka en niitä odottaisikaan vielä alkavan. nyt on jotain viikon ajan lorahdellut pääosin kirkasta valkovuotoa, löytyy siteestä aina kun käy pissalla ja pyyhittäessä tulee paperiin. siis täysin kirkasta vuotoa vähän...
  14. G

    2010 ELOKUISET IPANAT

    jakomäkiroontätä... kirjotin pitkän litania ja puf se hävis... no mä enää muista mitä oikein raapustin... Jonetta täällä on yksi synnytyksen jälkeistä masennusta kärsivä, eikä ole kuin vasta kolmas kerta.. mennää päivä kerrallaan ja yritetään luoda rutiinia edes jonkinmoista.. täytyy...
  15. G

    2010 ELOKUISET IPANAT

    niin paljon tekstiä... ku ei ehdi käymään :) nopea päivitys täältäkin ennen lääkärin haukuttavaksi menoa|O tääl on alkanut arki rullaamaan, isäntä viettelee lomiaan nyt niin ehtii kirjoittaa, tyttö voi hyvin mitä nyt syys nuhan kourissa on, onneksi vain nenä tukossa, vaikka sekin viime...
  16. G

    2010 ELOKUISET IPANAT

    grääh... nyt selvis minkä takii mahaa vihlonut 3 päivää... menkat alko... vihlonnat loppu ku seinään. veryvery nice. käyn kirjottelemassa kuulumiset ku jaksan keskittyä kirjottamiseen :) nyt menee hermo ku piti lypsylle mennä niin isäntää ei näy missään et pääsis lypsyl.. giraffe ja vaavi...
  17. G

    2010 ELOKUISET IPANAT

    :flower:
  18. G

    2010 ELOKUISET IPANAT

    :flower:
  19. G

    2010 ELOKUISET IPANAT

    :flower:
  20. G

    2010 ELOKUISET IPANAT

    :flower:

Yhteistyössä