Hakutulokset

  1. D

    Niin on moni kakku päältä kaunis...

    On pidelly hiljaiseloa täällä jo pidemmän tovin. Haleja ja suukkoja kaikille palstatovereille.Hiljaisuuden jälkeen vois pikku vuodatukset vetästä... Ei ollu sitten unelmien prinssi, muuta kun suuuuuuuuri sammakko. Paljon skeidaa mahtu ennen kun tajusin lopullisesti lähteä. Mut ei niin paljon...
  2. D

    Lidlin mainos, apuja. Kenelle se Hans Välimäki siinä kokkaa?

    Oonko mä tajunnu oikeen, että itelleen? Vai onko siinä joku toinen joka on vaan tosi paljon sen näkönen? En vissii kuulu kohde yleisöön ku koko mainos menee ohi...
  3. D

    Hei mä oon ihan unohtanu kertoo teille palstatovereilleni...

    Rakkaus sen kun kukoistaa, oon niin pirun onnellinen. Päräytettiin sitten viime perjantaina kihloihin :heart: Jonku mielestä tää voi olla hätiköityä, eihän me virallisesti ehditty seurustella edes kahta kuukautta. Mutta meistä päätös oli oikea. Nyt ollaan toisillemme luvatut, muidenkin...
  4. D

    Voi hyvää päivää! Lapseni oli jalkapallopelin yhteydessä potkaissut toista lasta...

    vatsaan ja nyt sitten on tehty rikosilmoitus ja lastensuojeluilmoitus. Oisko kellään kokemusta tämmösestä? Jääkö merkintä kummittelemaan lapsen tietoihin (nyt 9 v) koko iäksi? Lapsen kanssa olen asiasta puhunut ja hän luuli että hän nyt joutuu vankilaan ja oli ihan paniikissa. Uskoisin että...
  5. D

    Voi kun toi keli pysyis nyt sateettomana *peukut pystyssä*!

    Lähdettäis murun kanssa Suokkiin retkelle, ihan kahdestaan. Tahtoo pupustelemaan ilman "vauvoja"! Ei sillä etteikö mein vauvat ois ihania, mutta pitää sitä joskus saada olla kahdestaankin :heart: Viikonlopun hengailenkin sit ihan vaan mun "vauvan" kanssa. Murunen lähtee reissuun eikä paluu...
  6. D

    G: Häävalssi vai häätanssi?

    Itse oon tanssin kannalla toistaiseksi.
  7. D

    Ehtoota! Jokos te kovin ootte ikävöiny mun vaaleanpunaiset lasit silmillä lirkutuksiani?

    Ihan sekasin päivistä, ku olin pari yötä reissussa. Semmonen fiilis että nyt ois sunnuntai. No onneks kohta on jo ens viikko :) Ja päästään pupustelulomalle :heart:
  8. D

    G: Miten te aloitte seurustella?

    Kuinka siis aikuiset alkaa seurustella? Sovitaanko se jonkun keskustelun yhteydessä, kysytäänkö alaks olee mun kans? Vai onko suhteenne alkanut jotenkin ihan muuten, miten?
  9. D

    Huomenta! Tänään on kiva päivä :)

    Cheek - Syypää Sun Hymyyn feat. Yasmine Yamajako (virallinen musiikkivideo) - YouTube Mitäs ihmisillä ohjelmassa? Me siirrytään "naapuripitäjään" <3 Ja onneks on hei pikkasen viilempää ja painostus poissa!
  10. D

    On se vaan ihana tunne kun tuntuu että on päässyt kotiin!

    Palanen jota et ole osannut kaivatakaan on löytynyt :heart: Mä en vaan saa näitä pinkkei lasei päästäni. Ei vaan kyllä mä tiedän ettei tää ihan mutkatonta ole, mutta kylläpähän tuntuu hyvältä rakastaa ja olla rakastettu :cool:
  11. D

    Onpahan tylsä ilta!

    Perse homeessa koneella kökkäämistä. Mitä muita sivuja teillä on auki ku palsta?
  12. D

    Voi apua! Ties kuinka mones aamu ku alkaa oksennuksella :/

    Jos en paremmin tietäis niin saattaisin jopa epäillä raskautta. Mut ei kyl ilman ihmettä pitäis olla mahdollista. Miks ihmisen kroppa toimii näin ihmeellisesti ihastuneena/rakastuneena? :headwall:
  13. D

    Siis voiko oikeesti ikävöidä toista niin että tulee ihan fyysisesti paha olo?

    Tää on sit vissiin niitä rakastumisen varjopuolia :/ Tuntuu kun palanen puuttuis ja toisaalta taas että kurkkuun olis tumpattu joku ylimääränen pala.
  14. D

    Mä oon niin rakastunut

    Miten voi tämmönen vanha luuska olla ihan ku teinityttö? Hykertelen täällä yksinäni ku fiilistelen juhannusmuistoja ja varmaan kehräänki ku kissa :saint: Ihana tunne <3 Mutta melko riipivää olla erossa toisesta. Ihan ku palanen puuttuis :(
  15. D

    Nyt on paha tilanne...

    Mä en tiedä lähtiskö baariin vai hengaisko täällä iltaa. Auttakee päättää!
  16. D

    Mäpäs kävin eilen "treffaamassa" yhtä palstalaista ;)

    Kiva oli rupatella sillee IRL.
  17. D

    Talonyhtiön grillikatoksella grillaaminen. Miten te toimisitte ko. tilanteessa?

    Oltiin sukulaisteni kanssa tosiaan grillailemassa talonyhtiön grillikatoksella. Siinä sitten oli pihalla lapsia enemmänkin leikkimässä. Muutama tuli kyselemään: "saanks mäkin tulla syömään teidän kanssa?" ja paras jopa ilmoitti, että: "mun äiti käski kysyy et saisinko mä makkaraa teiltä?"...
  18. D

    Biisin tunnistus apua! Suomalainen naislaulaja

    Oikeen kaunis ääni ja muistaakseni suht korkealtakin lauleskeli biisissä. Viime yönä soi ylellä (mikä se nyt on mikä tv1 kuuluu öisin?): Biisistä sain bongattua tämmöisiä pätkiä: - jos mä pyydän tulisitko takaisin -vaikka mä tätä pyysinkin (tästä en oo ihan varma onko sanat oikeessa...
  19. D

    Mä opin käyttämään tätä puhelimella :) Jee!

    Nyt voin roikkua aina täällä ;)
  20. D

    Onko kukaan kokeillut kebablihan valmistusta itse?

    Ajattelin tulla kyselemään kokemuksia :) Mulla on nyt pötkö uunissa, pahin eli odottelu edessä. About ton ohjeen mukaan tein Kebablihan valmistus - MuroBBS - Plaza (siis se eka siinä). Aromisuolan korvasin tavis suolalla ja jeera unohtu kauppaan. Kahdeksan maissa osaan sitten tulla...

Yhteistyössä