Hakutulokset

  1. L

    Missä niitä Virtasia, Korhosia, Lahtisia ja Niemisiä oikein lymyää?

    Itä-suomessa asun ja tunnen useammankin Korhosen perheen, ja samassa talossakin näyttäs pari korhosta asuvan eli kai ne täällä sit lymyää. Niemisiäkin on muutama tuttu mut muihin en oo törmännyt.
  2. L

    Äitikavereita Mikkelistä?

    Olen 30+ kahden pojan äiti (1/12 ja 5/14). Hakusessa suurinpiirtein samanikäistä kahvittelu/leikkipuisto yms. seuraa itselle ja leikkiseuraa pojille tai siis lähinnä vanhemmalle pojalle. Omat kaverit "haihtui" ekan raskauden aikana ja nyt varsinkin kun olen kahden lapsen kanssa kotona tuntuu...
  3. L

    Äitikavereita Mikkelistä?

    Olen 30+ kahden pojan äiti (1/12 ja 5/14). Hakusessa suurinpiirtein samanikäistä kahvittelu/leikkipuisto yms. seuraa itselle ja leikkiseuraa pojille tai siis lähinnä vanhemmalle pojalle. Omat kaverit "haihtui" ekan raskauden aikana ja nyt varsinkin kun olen kahden lapsen kanssa kotona tuntuu...
  4. L

    Onko pääsiäislauantai muka sellainen päivä, josta maksetaan pyhäpalkka?

    Riippuu tosiaan alasta eli Sel (= suomen elintarviketyöläisten liitto) mukaan saa aattolisän, 100% koska on pääsiäisen aatto, myös juhannusta edeltävä perjantai on vastaava. Monille sekin perjantai on siis normiperjantai.
  5. L

    Kokemuksia synnyttämisestä Mikkelissä, oma LA 25.10.2014

    Itse synnytin tammikuussa 2012 ja silloin ainakin oli tilaa. Pääsin synnytyssaliin ajoissa ja kätilö tarkisti koko ajan onko kaikki hyvin. Sain haluamani kivunlievityksen eli epiduraalin lähes heti. Mulle jäi tosi hyvä mieli synnytyksestä, vaikka vauva joutuikin teholle pari tuntia synnytyksen...
  6. L

    Auttavatko vanhempanne teitä lastenhoidossa yms. vain teidän pyynnöstä?

    Vaihtelevasti menee. Meillä kaikki lapsen isovanhemmat asuu samassa kaupungissa. Yleensä poika näkee ainakin jotain isovanhemmista kerran viikossa, mutta jos on ollut pidempi väli esim. pari viikkoa ettei olla käyty miehen äidin luona, hän ehdottaa itse pojan viemistä sinne. Kerran sanoi, että...
  7. L

    Missä iässä tulit äidiksi?

    28 olin kun sain esikoisen ja 30 olen nyt kun toinen vielä mahassa, jos saan vielä kolmannen niin tavoite olis viimeistään 35 olla silloin. Vakituinen työpaikka, jossa nyt yli 7 vuotta, eli viisi vuotta ennen kun jäin esikoisen takia äitiyslomalle. Yksi auto on taloudessa. Asuttiin silloin ja...
  8. L

    Jatkuva riita miehen kanssa siitä, miksi en käytä kihlasormusta koko ajan!

    Meillä kumpikaan ei pidä sormuksia arkena, kun töissä ei voi pitää. Tuntuisi todella typerälle laittaa sormus aamulla työmatkaa varten ja kuitenkin ottaa töissä pois. Sama kotimatkaa varten ja sitten taas yöksi pois. Itse en voi töissä pitää mitään muitakaan koruja enkä meikata hygieniasyistä...
  9. L

    G:Lapsesi ikä ja hänen vanhimman serkkunsa ikä?

    Lapsen ikä 2,5vuotta. Vanhin serkku kohta 16vuotias ja nuorin puolivuotias.
  10. L

    Asumme kaksiossa ja meitä 3 henkeä.

    Me asutaan kaksiossa. Kaksi aikuista ja kohta kaksi vuotias lapsi, lisäksi iso koira ja toinen lapsi tulossa keväällä. Meinattiin kyllä jossain vaiheessa muuttaa isompaan mut toistaiseksi ei oo kiirettä, eli varmaan vauva tulee vielä jonkun aikaa tässä asunnossa asumaan. Toistaiseksi ei oo...
  11. L

    Mitä sinun siskosi/veljesi ovat ammatiltaan?

    Veli on vankilassa vartijana ja sisko myymäläpäällikkö eräässä vaateliikkeessä.
  12. L

    Toukomurut 2014 ~ Lokakuussa

    28.5. Leala / 30 / 2 / MKS
  13. L

    Mieheni söi äsken lapsemme

    :laugh: Anteeks vaan ap mut tää on kyllä ehdottomasti hauskin ketju pitkään aikaan!
  14. L

    G: synnytyksen käynnistämisestä/käynnistyksestä

    40+2 raskausmyrkytys MKS Ei jäänyt, vaan päinvastoin. Käynnistyksen jälkeen kun lapsivesi meni vauhti olikin sen verran huimaa että kaikenkaikkiaan synnytys kesti 7 tuntia. Olin jo aiemmin ollut osastolla raskausmyrkytyksen takia viikon ja viikon olin siis ennen käynnistystä ja olin...
  15. L

    ihan ensimmäiset raskausoireet. mistä tiesitte, että nyt on tärpännyt ?

    Mulla oli sellainen ellottava olo, ei siis oksettanut mut kuitenkin. Rinnat turpos ja nännit oli superherkät, väsymys tuli vasta testin jälkeen.
  16. L

    Avalla näkyi juuri mitä äidin ylipaino tekee vauvalle...

    Ei se ylipaino pelkästään niitä sokerivauvoja saa aikaan. Itse olen normaalipainoinen ja olin sitä myös raskauden aikana eikä ollut raskauden aikaista diabetestä mutta silti poika meni suoraan synnyttyään teholle erittäin huonojen sokeriarvojen takia.
  17. L

    Mikkeliläisiä

    Ootko facebookissa? Meillä on siellä nimittäin joskus täällä alkunsa saanu ryhmä mikkeliläisiä äitejä jaseuraavat treffit on ens tiistaina
  18. L

    Ei lahjoja vauvalle

    Toivottavasti en törmää siihen aloittajan tuttuun kun me vasta julmia ollaankin. Me ei nimittäin osteta itse pojalle yhtään joulu- eikä synttärilahjaa. Synttärit on kaksi viikkoa joulun jälkeen, ja poika täyttää siis vuoden. Niin eikä me edes tänä vuonna vielä laiteta sitä kuustakaan jouluna...

Yhteistyössä