Hakutulokset

  1. J

    Mikä rotu meille?

    Parson Russelinterrieri on erittäin tempperamenttinen ja energinen pakkaus! Sopii lapsiperheeseen, JOS se opetetaan hyville tavoille ja se saa riittävästi liikuntaa. Ei helpoin rotu - todellakaan! Pieni, mutta pippurinen kuten terrierit yleensäkin. Aloittelijat yleensä yllättyvät, että noinkin...
  2. J

    koirien hintoja

    -ä77- Kasvatan belgianpaimenkoiria, MALINOIS-muunnosta sekä Parson Russellinterrieriä. ;) Mieleeni ei tulisikaan myydä kuin vain ja ainoastaan rekisteröityjä pentuja!!! Itsekin olen laittanut häntämutkaisen pennun EJ-rekisteriin ja myynyt sitten alle puoleen hintaan kotikoiraksi. Mutta...
  3. J

    koirien hintoja

    Aramanda; Niin ei ne paperit ole tietenkään sen tae, etteikö koira voisi sairastua lonkkavikaan tms. Riski vaan on pienempi sillä esimerkiksi belgianpaimenkoirilla on aika tiukka jalostusohjeistus. :flower: :flower: :flower: Meistä itsestämme on kiinni, että annammeko ns...
  4. J

    koirien hintoja

    OK! ;)
  5. J

    koirien hintoja

    DORI; Dobberipentusi kasvattaja kuulostaa todella vastuulliselta. Upeaa! ;) Onnea uudelle tulevalle perheenjäsenelle! Itse kasvattaja en ymmärrä näitä paperittomia koiria... Ja miksi kukaan koskaan maksaisi paperittomasta koirasta edes muutamaa sataa euroa. Onhan paperiton koira...
  6. J

    Uusi koira, mikä rotu?

    Kiva oli nähdä Teitä! Ei muuta kun tsemppiä sinne Jyväskylän näyttelyihin! ;) Rapsuja elukalle! Tulkaahan käymään pian toistekkin!!!
  7. J

    Uusi koira, mikä rotu?

    Scarpetta; Tänään varmistui, että meille on tulossa keväällä 2005 malinois-pentue... ;) :whistle: ;) Jos kiinnostusta riittää, niin laita y-viestiä. B) B) :D ;) :D Piitu1981; Se kauan suunniteltu pentue toteutuu!!!! :D Kiva, kun tulette huomenna käymään. Otathan maliretaleen...
  8. J

    koirien hintoja

    Roduissa on paljon eroja. Ja jännää on, että yleensä pikkukoirat maksavat enempi kun isot koirat! ;) Belggarit maksavat noin 800e. Riippuen mm.vanhemmista. Parson Russellinterrierit maksavat noin 850-1200e. Uskoisin, että dobermannit pyörii siinä 700-900e. Itse olen valmis maksamaan...
  9. J

    Kuopiolaiset mammat pinoon!

    Minä olisin tosiaan keskiviikkona kaupungilla... :whistle: Ja ne Truben herkut kiehtoisivat kovasti :p Taidan suunnata vaunut ja pojat sinne... Oiskos mulla seuraa? Oisin siellä noin klo.11.30, tulen nimittäin vauvavoikasta... :D
  10. J

    Uusi koira, mikä rotu?

    Taitaa olla MALINOIS. :whistle: ;) :whistle: ;) :whistle: Ite tykkään, mutta makuasioista ei voi kiistellä. Upea rotu kun/jos saa terveen ja kivan yksilön!
  11. J

    Uusi koira, mikä rotu?

    Piitu; Ihana juttu, että ne juoksut vihdoin alkoi. Ja on se maailma taas pieni, kun oliki siellä Teitin seurana ihan oma kasvatti! ;) Omalle kasvatti maliretaleelle iiiiiso hali, koskas menossa taas kehiin ja kisoihin? :wave: :heart: :heart: :heart: T; Kasvattaja :flower:
  12. J

    Kuopiolaiset mammat pinoon!

    TuomasVeturi! Jostain syystä y-viestiä en saanut Sinulle tulemaan. :( Mutta me nähdään sitten sunnuntaina! ;) Ketkäs kaikki ois tulossa ensi viikolla Trubelle kahvittelemaan??? ;) :whistle: ;)
  13. J

    Kuopiolaiset mammat pinoon!

    :hug: Hei WiWa!!!! :wave: :wave: Nähdäänkös me viimestään sunnuntaina??? Mutta kiva olisi tutustua näihin muihinkin äiteihin ja muksuihin! ;) Oiskos ensi viikolla Trubessa kahvitteluun halukkaita? Olen tulossa Kuopioon keskiviikkona, oiskos kahviseuraa? Esim. klo: 11.30? Vai sattuuko se...
  14. J

    Kuopiolaiset mammat pinoon!

    :wave: :wave: :wave: Meitähän on paljooon! ;) Joku kahvihetki päiväsaikaan voisi olla ihan mukava!?! :whistle:
  15. J

    Uusi koira, mikä rotu?

    Yhdyn täysin Piitun kirjoitukseen! ;) Piitun malikalle paljon rapsutuksia!!!! :D
  16. J

    Hauvavauvako?

    Parson Russelinterrieri voisi olla myös aika näsäkkä. Pieni koira, mutta ei mene rikki ja käy sille isännällekin sinne metsälle kaveriksi, jos hän sellaista on vailla! ;) Terrierin tavoin tempperamenttinen ja touhukas. Vaatii kyllä kunnollisen peruskoulutuksen ja käytöstavat, muuten hankala...
  17. J

    Uusi koira, mikä rotu?

    Scarpetta; Mielenkiinnosta kysyn, että mikäs mahtoi olla se toinen rotu vaihtoehto, jota mietiskelitte??? ;) Malinois on kyllä kiva - suosittelen!!! :whistle:
  18. J

    villakoira

    Hei Matu! Ei ole omakohtaisia kokemuksia villakoirista, mutta ystäväni kasvattaa toy-ja kääpiövillakoiria. Mitä olen heillä käynyt, niin tosi näsäkkä pakkaus. Ainakin heidän koiransa. Ei ole arkoja eikä ujoja. Tulevat syliin ja antavat meidänkin poikien rapsuttaa oikein olan takaa! Itse olen...
  19. J

    Ragdoll / PyhäBirma

    Hei vaan! Onko palstalaisista kenellekään Ragdol tai PyhäBirma-rotuista kisua? Olen aina ihastellut näitä ja nyt on vakavassa harkinnassa mahdollisesti Ragdoll kolli. ;) Hintaahan moisella otuksella on kyllä ihan ruhtinaallisesti (500-1000e), mutta hintahan ei tokikaan ole sitten...
  20. J

    Tapaaminen itä-Suomeen?

    :wave: :wave: :wave: Kiinnostuneena seuraa aikaa ja paikkaa??!! ;) ;) ;)

Yhteistyössä