Hakutulokset

  1. A

    Oulusta + lähiymp. ystöviä etsivät

    Tänne kans yksäriä :)
  2. A

    ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

    Hei! Vanha pino tuntuu olevan, mutta minäpä nostelen :) Juuri Liminkaan muuttaneena kaipailen ystäviä lähiseudulta. Itse olen 28 v ja poika 2 v, kotosalla ollaan päivät. Saa laittaa yksäriä!
  3. A

    Oululaisia???

    Täällä juuri Liminkaan muuttanut 28-vuotias äiti, jolla 2-vuotias pojannapero. Muiden äitien ja lasten seura on erittäin tervetullutta! Ottakaa vaan reilusti yhteyttä, jos seura kelpaa :)
  4. A

    Liminka/perhekerhot/leikkipuistot

    Hei! Täällä on juuri Liminkaan muuttanut äiti :wave: Kaipaillaan seuraa 2-vuotiaan pojan kanssa. Ota yhteyttä :)
  5. A

    Liminka ja lähiseutu

    Hei! Laitetaan vielä ihan oma ilmoitus asiasta, vaikka tuohon edelliseen ketjuun vastailinkin, mutta ilmeisesti sitä ei huomattu. Juuri Liminkaan muuttaneena kaipaisin täältä muiden mammojen ja heidän lastensa seuraa itselleni ja 2-vuotiaalle pojalleni. Olen kotosalla pojan kanssa vielä...
  6. A

    Liminka, Lumijoki, Kempele ym...

    Nostelen :wave: Eikö ketään Limingasta?
  7. A

    Liminka, Lumijoki, Kempele ym...

    Hei! Ehkä olet jo löytänyt seuraa itsellesi, mutta vastaanpa nyt kuitenkin ja nostelen aihetta. Ollaan muuttamassa Liminkaan heinäkuun puolessa välissä. Täällä olisi äiti-82 etsimässä uusia ystäviä itselleen sekä leikkikavereita 2-vuotiaalle pojalleen. Aion olla kotona seuraavan vuodenkin...

Yhteistyössä