Hakutulokset

  1. I

    Nuoret vauvakuumeilijat

    Hei! Täällä yksi uusi kuumeilija lisää, jos vaikka saataisiin eloa tähän ketjuun :) Ikää löytyy 24 vuotta, avopuoliso vuoden nuorempi. Yhdessä oltu reilu 3,5v. Mulla edellisestä suhteesta 5v poika ja nyt ensimmäistä yhteistä yritetty syyskuusta asti. Mulla oli hormonaalinen ehkäisy melkein...
  2. I

    Vuosimallia -91

    Jemmiksi, voi niitä aikoja :D Mulla ei kyllä siltikään leikkaa vielä ihan täysin :laugh:
  3. I

    Vuosimallia -91

    Jemmiksi nyt alko kiinnostaa? Oot ilmeisesti Lohjalta, jos tunnet mut ja Päivin? :D
  4. I

    Teiniäideistä

    Hahah, ai hyvä/huono äitiys mitataan sillä, kuinka paljon on kerinnyt baareja kiertää?
  5. I

    Vuosimallia -91

    Mä vuodin 5 päivää ihan kunnolla (ihan, ku olis menkat ollu), ei oo ollu kipuja, ei tullu hyytymiä, ei mitään. Soitin ä-polille ja sanovat, että lääkärille ja lähetteen kanssa sinne. Menin lääkäriin, se ei ultrannu, ei mitään! Sano vaan, että "Aika runsasta vuoto, todennäkösesti keskenmeno...
  6. I

    Sain "painoarvion" lääkäriltä ja terkalta:ei ainakaan iso. Öö...eli?

    38+0 arvio oli 4kg. Poika synty 38+5 3630g.
  7. I

    Vuosimallia -91

    Ultrassa ei näkynyt vielä mitään (tehtiin siis vatsan päältä). Kahden viikon päästä uus aika. Menkkojen mukaan nyt olis siis 7+3. Hoitaja sano, ettei mikään ihme vaikkei näykään, kun niin vähän viikkoja. Mutta varmaksihan ei tiedä paljon niitä nyt tosiaan on, kun synnytyksestä niin vähän aikaa...
  8. I

    Vuosimallia -91

    Dodii, eli la selviää huomenna, kun päästään ultraan. Miehen äiti otti uutisen tosi hyvin, mut mun äiti samanlailla, kun ekan aikaan eli ei niin hyvin. Mutta aikaa on tässä sulatella uutista. Kyllä se Lucaakin sit innolla odotti, kun vaan tottu ajatukseen :)
  9. I

    Vuosimallia -91

    Mamma91 en oo vielä varannut, kun meijän neukkutäti soittaa mulle tässä lähipäivinä ja antaa ajan, ku ne tekee sen neuvolassa :)
  10. I

    Vuosimallia -91

    Päivitellään taas... Tänään piti olla se päivä, kun mä saan kierukan ja vauvat siirtyvät viisi vuotta eteenpäin. Noh... Ei se ihan niin mennytkään. Tein testin ennen lääkäriin lähtöä ja kaksi viivaahan siihen ilmesty. Itkun ja shokin jälkeen keräsin itteni ja lähin lääkäriin. Siellä ne teki...
  11. I

    Vuosimallia -91

    Me käytiin torstaina uudestaan neuvolassa Lucan kanssa, ku alkanut vähän hampaita enteilemään. Kaikki mitä käteen saa, niin menee suuhun, syö huonosti, kitisee varsinkin unille mennessä jne. Terkka kurkkas suuhun ja oli sitä mieltä, että ikenet punottaa ja ono turvoksissa eli hampaitahan sieltä...
  12. I

    Xbox kinetic

    Meiltä löytyy! Ollaan tykätty kyllä :) Kinect Adventures tuli siinä mukana ja lisäks löytyy Fighters Ungaged ja Your Shape Fitness Evolved.
  13. I

    Vuosimallia -91

    Luca tänään 3kk :heart: Eilen käytiin neuvolassa: Suluissa 2kk mitat Paino 6300g (4860g) Pituus 62cm (58cm) PY 41cm (39,2cm) "Hyvävointinen poika. Säpsähdys +, tarttuminen +, kävely +/-. Kasvu hyvää. Nauravainen poika. Jäntevän vauvan käsittelyohjeet sai. Rokotukset annettu."...
  14. I

    Vuosimallia -91

    Meillä mies on tosi paljon pojan kanssa. Ei tarvitse käskeä vaipanvaihtoon tai muuhun :D Syöttää se ei tykkää yleensä, ku pelkää, että poika tukehtuu, hahah :D Mutta tekee kyllä sitäkin, myös pyytämättä. Enkeliini ootko sanonut miehelles, että haluaisit sen olevan enemmän läsnä ja auttavan...
  15. I

    Vuosimallia -91

    Mä oon jotenkin unohtunut johonkin melkein kahdeksi kuukaudeksi :D Poika (joka sai muuten muutama viikko sitten nimen Luca Lauri Teodor ;) ) on jo 2,5kk. Iloinen pieni mies <3 Kovasti hymyillään ja höpötellään. Neuvola on 21. päivä, niin sit päivittelen vasta mittoja. Imetys tuli meillä...
  16. I

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Nyt pakko tulla hehkuttamaan, että viime yö ja tämän päivän tissittelyt mennyt ilman huutoa, JEE!!! Ja täten ei myöskään korviketta oo tarvinnut antaa. Täysimetys, täältä tullaan! :) Eilinen päivä oli yhtä huutoa, kun poika ei ollut kakannut koko päivänä. Onneksi illalla alko taas masu toimimaan...
  17. I

    Syyskuun tulokkaat 2010 **** Marraskuussa **** (Päivityspyynnöt YV:llä, kiitos!)

    Siirrytäänpä lokakuisista tänne puolelle. Meidän poika syntyi siis 22.9 (38+5) klo. 10.24. Painoa oli 3630g ja pituutta 52,5cm. Käynnistettäväksi menin 38+3, kun painoarvio oli 38+0 4kg. Vauva-arki rullaa ihan kivasti, rintaraivarit on vähän äidin mieltä painanut ja kovasti yritetään siitä...
  18. I

    Vuosimallia -91

    Joo, näin munkin mielestä, että siellä ei mitään perhehuoneita oo erikseen. Kyllä mulla (ja muillakin) kävi siellä kaverikin kattomassa vauvaa, että ei se oo niin justiinsa. Siellä huoneessa ei vaan sais olla, ku on pienet huoneet, niin loppuu ilma äkkiä, jos on paljon populaa. Meidän pieni...
  19. I

    Vuosimallia -91

    Kultasiipi, paljon onnea! :)
  20. I

    -91 äitejä keski-suomesta päin

    Jenva mun mielestä siellä ei oo perhehuoneita edes tarjolla :o Tai niin muistelisin, että se kätilö sano...

Yhteistyössä