Hakutulokset

  1. E

    Vuosimallia -91

    Mulle tehtiin kans alkuraskaudessa ultra mikä näytti 6+3 mutta tänään ntultrassa viikkoja olikin jo 12+1. Joten laskettu aika siirtyi 14.8. Eikös me mamma91, olla aikalailla samassa vaiheessa raskautta?:)
  2. E

    Nuorten odottajien oma pino?

    Heii!!:) Täytyypi itsekkin ilmottautua mukaan. Elikkä itellä ikää ylihuomenna 20, mies samaa ikäluokkaa. Esikoinen on 9kk, reipas poika ja toinen pikkuruinen on masussa. Laskettu aika on n.19.8 mutta saapi nähdä muuttuuko vielä kun maanantaina ensimmäinen ultra. Nyt on kai menossa 10+5...
  3. E

    Vuosimallia -91

    Heissan vain!! Onnea idamaria123, toisestakin vaavista!:) Ihana uutinen! Omaa napaa: Meillä siis rv. 9+3 menossa. Meillä tosiaan pikku mies oli koko viimeviikon flunssassa, korvatulehdushan siitä tuli. Kovasti on vieläkin räkänen ja yksii. Nyt vähän ihmetellään kun eilen alko uudestaan...
  4. E

    Vuosimallia -91

    Meillä ikäeroks tuleepi vain 1v4kk. Mutta me haluttiinki pienellä ikäerolla lapset. Ollaan molemmat haaveiltu viidestä lapsesta mutta aluksi nyt nämä kaksi. Meen sitten kun nämä hiukan isompia niin koulun käymään loppuun ja sitten töihin. Katsoo sitten että tuleeko meille vielä vaaveleita. :)...
  5. E

    Vuosimallia -91

    Heissan vaan!! Idamaria123, jaksamisia sinne! Meillä kans on taasen tulossa hampaita ja yössä heräillään keskimäärin 20 kertaa. Tervetuloa uusille! :) Mamma91, ihanaa kun sydän äänet kuuluu:D Mites teillä nyt olikaan kaikki ultrat ja neuvolat? Vähän päivittelyä omalta osalta; Me siis...
  6. E

    Vuosimallia -91

    Hei Murunen! Tiedän tunteen. Ite kans koko ajan miettii että alkaako vuoto. Tosin ite en oo varma että ois tuulimuna, tunne vaan on vahvasti semmonen. Vuotoja oottelen mutta eipä ole vielä ainakaan alkanu. Mitenkäs teidän joulut on menny? Meillä hyvin muuten, paitsi että nythän se poika...
  7. E

    Vuosimallia -91

    Siis mulla on sillon 28. päivä se lääkäri missä ultrataan. Kun mulla tosiaan itelä on vahva tunne että tää on tuulimunaraskaus. Mutta sittenhän se selviää.
  8. E

    Vuosimallia -91

    Tänään oli eka neuvola. Sanoin siellä että musta tuntuu ettei siel mahassa edes mitään vauvaa oo. Siis epäilen että ois tuulimunaraskaus. Enhän tietenkään voi olla varma, mut epäilys on silti kun ei yhtään tunnu että oisin raskaana. En osaa sitä oikeen selittää. Kuukautisista laskettuna tänään...
  9. E

    Vastauksia Kaipaava

    Ei sun tärvi lääkäriin asti mennä että saat lähetteen labraan. Menet rohkeesti vaan koulun terkkarin puheille. Se kyllä sitten joko tekee sun kans raskaustestin tai laittaa lähetteen labraan ja varmasti muutenkin neuvoo jos nyt raskaana olet. Kyllä kaikki varmasti järjestyy ja jos masussa on...
  10. E

    Vuosimallia -91

    No, mulla on kans kamala nälkä:D:D Siivosin äsken koko kämpän. Mies tuli sit just sopivasti kotiin ku olin jo melkein siivonnu. Mut vaihettiin sit yhessä vähän olkkarin järkestystä. :D
  11. E

    Vuosimallia -91

    Hei vain hepsutin!! :) Onnea plussasta! Kiva mamma91, ku saadaan yhessä jännäillä sitten torstaina että miten neuvolassa on menny:D Mulla ei itellä ole yhtään raskautunu olo. On vaa ihan normaali olo. Kyllä toki mahaa nippailee ja on niinku kuukautiskipuja. Ällötystä aina välillä...
  12. E

    Vuosimallia -91

    Mun mies tekee paljon töitä, on vähän työnarkomaani:D Kun se tekee noin 12 tuntia päivässä ja siihen päälle joku 3 tuntia käy yöllä ajamassa autoo. Et lähinnä kun se on kotona niin se nukkuu. Mut tääki on nyt varmaan aika väliaikasta. Jouluaikana on paljon enemmän töitä ku normaalisti. Kyllä se...
  13. E

    Vuosimallia -91

    Kiva kuulla idamaria että teillä menee hyvin!!:) Kuin paljon teiän muitten miehet osallistuu kaikkeen? En ees muista millon viimeks mun mies ois vaihtanu pojan vaipan:D Se aina lähtee aamulla aikasin töihin ja tulee kotiin ku poika jo nukkuu. Tähän joku voi kysyä että mits vapaa päivät. No...
  14. E

    Vuosimallia -91

    Mua jotenkin pelottaa/epäilyttää et oisko tää raskaus sittenkin tuulimuna tms.. Mietityttää vaa ku menkat oli jo aikoja sitten ja nyt vasta näky testissä. Raskausoireita on kyllä pikkasen mutta silti vaan mietityttää. No, kai sen pian sitten tietää..
  15. E

    Vuosimallia -91

    ¨Tein tänään apteekin raskaustestin ja kaks viivaa tuli. Luulempa että uskon siihen! :) Ootko mamma91, jo soittanu neuvolaan aikaa? Mä soitin tänään, se on jo ens viikon torstaina. Menkkojen mukaan kun mulla olis viikkoja 7+1 mutta oon ihan sata varma etten oikeesti ole vielä niin pitkällä.
  16. E

    Vuosimallia -91

    No mulla on ollu ihan kummallista pahoin vointia jo vähän aikaa!! Varsinki iltasin. Oon tehnykki muutaman testin mutta ne on ollu negoja. Nyt tänään aamulla oli taas paha olo ja päätin sitten tehä testin. Mietin jo aikasemmin että jos en oo raskaana nii mun pitää soittaa lääkärille aika, ku ei...
  17. E

    Vuosimallia -91

    Tänään aamulla tikutettu hailakka plussa:) mutta jos tässä nyt raskaana ollaan, niin ei kyllä mitään hajua millä viikolla. Mun menkat on ollu niin epäsäännölliset ja luulempa et ovuloin aika myöhään. Mut suunnilleen 5-7 viikonn tietämillä:) me ollaan mamma91, aika samoilla viikoilla!! :D
  18. E

    Vuosimallia -91

    Meillä piti miehen kans olla kiva ilta. Mies tuli töistä ja sain vihoin ja viimein pojan nukkumaan. Oltiin aateltu kattoo leffaa ja mies oli ostanu kaikkia herkkuja. Just ku olin laittamas leffaa koneeseen, nii miehen työpuhelin soi. Pomo soitti. "keskeytinkö? Kerkeisikkö tulla vielä pariks...
  19. E

    Ensimmäinen sektiolla, milloin toinen lapsi?

    Mulle tehtiin huhtikuussa sektio ja sanottiin että toista saa yrittää vaikka heti jos siltä tuntuu. Mutta kai se vuosi on aika yleinen suositus..
  20. E

    Vuosimallia -91

    Mun viesti katos jonnekki.. No, mutta onnea plussasta mamma91!! Ehkä meillekki pian tulis vauvauutisia:)

Yhteistyössä