Hakutulokset

  1. H

    Mitä siinä enkeli elisassa kävi?

    Nainen huijasi koko kaupunkia - kuolevaa poikaa ei ollutkaan | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fi "Tarina tuo mieleen Suomessa kesällä puhuttaneen Enkeli-Elisan tapauksen. Kymmenet tuhannet suomalaiset muistivat koulukiusaamisen vuoksi itsemurhan tehnyttä Elisaa Facebookissa. Lopulta poliisi...
  2. H

    Yllätys miehelle

    Voin sanoa, ettei ainakaan minun mies. Tykkää yllätyksistä ja romantiikasta :)
  3. H

    Yllätys miehelle

    Mekin mennään hohtokeilaamaan, siitä syömään ravintolaan joka nyt on tullut paikkakunnalle, ja mies on aiina himoinnut sinne. :D Sen jälkeen mennään mun siskolle saunomaan, joka on juonessa mukana. Saunalla on oluet kylmässä, kynttilöitä, saunahunajaa hierontaa varten.. Siitä sitten takas...
  4. H

    Kuinka vastaisit tai reagoisit näihin eri kohtiin jos tyttäresi 15 v ilmoittaisi sulle jotain näistä asioista?

    - hän on ateisti eikä missään nimessä halua käydä riparia? + Sitten ei käy, mutta ei tulisi pääsemään kirkossa häihin, eikä kummiksi, ellei käy myöhemmin rippikoulua. - hän aikoo ajella päänsä kaljuksi koska ”ei jaksa pestä hiuksiaan”? (Eikä tosiaan pesisi, vaan hänen tukkansa olisi aina...
  5. H

    Yllätys miehelle

    Nainen kyllä, en tiedä mistä olen keksinyt. Ei, en käytä kannabista.
  6. H

    Yllätys miehelle

    :D Meillä jos mies sais päättää niin sieltä löytyis varmaan kortsuja ja liukuvoidetta.
  7. H

    Näin sain selville, että lapseni harrastaa seksiä

    Itsellä ei ole vielä ajankohtainen asia, mutta äiti joskus tokaisi kun seksin jälkeen menin silloisen poikaystäväni kanssa alakertaan että "Ai tekin ootte alkanu harrastamaan jalkapalloa." Ilmeisesti siis sänky jonkun verran oli rutissut, ja kuulunut alakertaan, sillon kyllä hävetti.. :D
  8. H

    Yllätys miehelle

    Ollaan menossa myös tätä ennen saunaan, joten ne oluet saa odotella siellä :) Kuoharia meillä olis kotona valmiina, jos ottais sen. Tosin itse imetän vielä osittain, kauankohan menee, että alkoholit lähtee pois?
  9. H

    Yllätys miehelle

    Meillähän muuten onkin sellanen kylmäkassi, hyvä huomautus :D
  10. H

    Yllätys miehelle

    Olen järjestänyt minulle ja miehelle aikaa viikonloppuna yllätyksenä. Menemme hotelliin, keilaamaan ja syömään. Mietin, että olisi kiva, jos hotellissa meillä olisi joku herkkukori. Mitähän sellaseen voisi laittaa? Kuitenkin pitäisi kestää huoneenlämmössä, jos kori viedään huoneeseen n. klo 15...
  11. H

    Physiomer ja Kaksplus.fi kysyvät: Minkälaisia hyötyjä Physiomer Baby Mistin -suihkeen käytöllä on ollut?

    Meillä 8kk vanha lapsi ainakin nukkuu paljon paremmin, kun nenän saa ihan kunnolla tyhjennettyä. Laitan suihkuun n. 30minuuttia ennen nukkumaan menoa, niin kerkii valumaan kaikki räkä pois. On ollut kyllä sen verran mielyttävä tuote, että meillä tätä tullaan jatkossakin ostamaan nuhanenille...
  12. H

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    Meillä käytetään myös nenäfriidaa, mutta aina silläkään ei saa hyvin. Tai heti jos menee makuulleen, niin jo nenä rohisee taas.
  13. H

    Physiomer Baby Mist –nenäsuihke testissä

    Tänään tuli meillekkin suihke postipojan tuomana. Perjantaista asti on molemmilla lapsille (2v4kk ja 8kk) ollut kauhea flunssa ja kuume. Nuorempi vielä, kun ei edes suun kautta osaa hengitellä, niin on ollu kyllä välillä vaikeaa. Tänään siis heti testattiin suihketta. Ekalla kerralla laitoin...
  14. H

    Onko teillä kaikilla kalliit vihkisormukset?

    Omani maksoi reilun 100e, ja on juuri sellainen kun itse halusin ja valitsin :)
  15. H

    harkitsen adoptioon antoa= huono äiti

    Ei adoptio tee kenestäkään huonoa äitiä. Lapsen parastahan siinä ajatellaan. Jos tiedät jo nyt, ettet voi antaa lapsellesi sellaista tulevaisuutta, kun lapsi tarvitsisi, niin parempihan se on antaa adoptioon.
  16. H

    Synnytyksen alkaminen täydenkuun aikaan

    Onko kellään kokemusta tai enemmän tietoa moisesta? Googlettamalla muutama keskustelu löytyi, ja jotkut on sanonut, että jos on täydenkuun aikaan synnyttämään lähtenyt niin salit on ollut ihan täynnä. 8.3. olis täysikuu, toivottavasti pääsis silloin itekkin synnyttämään. :D
  17. H

    Raskaudessa kertyneet kilot ja vauvan syntymäpaino?

    Painoa tuli itelle 16kg, vauva painoi 3305g.
  18. H

    Synnytyksen alkaminen täydenkuun aikaan

    Onko kellään kokemusta tai enemmän tietoa moisesta? Googlettamalla muutama keskustelu löytyi, ja jotkut on sanonut, että jos on täydenkuun aikaan synnyttämään lähtenyt niin salit on ollut ihan täynnä. 8.3. olis täysikuu, toivottavasti pääsis silloin itekkin synnyttämään. :D
  19. H

    Miksi äitiyspakkaksissa on yleensä enemmän poikien värisiä vaatteita kuin tytön?

    Olihan tässä uudessa pakkauksessa yhdet kirkkaan punaset puolipotkarit. :D
  20. H

    Ketään häpyliitoskivun takia käynnistetty?

    Siinähän se kysymys tulikin. Eli itellä on viikkoja nyt 33, ja häpyliitos on niin kipeä, että särkylääkettä saa ottaa ja jalat ei kanna. Neuvolassa sanoivat, että jos ei yhtään helpota, niin varmaan joudutaan synnytys käynnistämään viimestään 38+0. Ens viikolla on aika äitipolille, jossa...

Yhteistyössä